Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر 31 : شروع دوباره مسابقات

جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۳۸ ب.ظ

- طبق خبر کوریره دلو اسپورت لاتزیو قصد داره قرارداد کاتالدی رو تا سال 2020 تمدید کنه، قرارداد فعلی دانیلو تا 2017 اعتبار داره، ولی دستمزد این بازیکن جز پایین ترین دستمزدهای باشگاه است و در قرارداد جدید این دستمزد چندین برابر خواهد شد. لاتزیو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیشنهاد 15 میلیونی ناپولی رو برای کاتالدی رد کرده و نشان داده که حساب طولانی مدتی روی کاتالدی کرده.


- طبق خبر ایل مسنجرو در جلسه دوم تمدید قرارداد مارکتی با لاتزیو نتایج مثبتی حاصل شده، و لوتیتو با مدیر برنامه های بازیکن به تفاهم مالی رسیده، فقط تنها نقطه مورد بحث مدت قرارداده که باشگاه تا 2019 پیشنهاد داده ولی مارکتی تا 2020 رو مد نظر داره. احتمالا در جلسه بعد دو طرف به توافق خواهند رسید و قرارداد مارکتی تمدید خواهد شد.


- بعد از مشخص شدن وضعیت قرارداد چند بازیکن لاتزیو برای تمدید قرارداد اونازی هم اقدام خواهد کرد. اونازی به ازای هر فصل مبلغ 200 هزار یورو دریافت میکنه که ارزان ترین بازیکن ترکیب اصلی تیم محسوب میشه.


- درخشش راول موریسون در تمرینات باعث شده گازتا دلو اسپورت گزارش بده که این بازیکن احتمال داره که بازی با اودینزه رو در ترکیب اصلی به میدان بره.


- داور بازی لاتزیو در مقابل اودینزه تعیین شد، داور این دیدار جیان پائولو کالوارسه خواهد بود. وضعیت قضاوت کالوارسه برای لاتزیو و اودینزه رو در پست پیش بازی لاتزیو در مقابل اودینزه در پست بعدی خواهم گذاشت.


-

۹۴/۰۶/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

۲۰ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۱۱ لنگیر لاتزیو
تسلیت به هواداران موریزاکی مارکتی ماندنی شد تبریک به حریفان دروازه لاتزیو به حریفان خوش امد میگوید
پاسخ:
جدا باید مارکتی رو 4 تا 5 سال دیگه تحمل کنیم!
کاش لااقل بریشا رو بفروشیم و به جاش یه دروازبان دیگه بخریم و مارکتی رو بچسبونیم روی نیمکت!
خسته نباشی
آقا چیه لیگ شروع نشده 2 هفته تعطیل آخه
پاسخ:
آره بازی ها ملی بودن، البته برای ما بد نشد میتونیم از بحرانی که گرفتارش بودیم بیرون بیایم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی