Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر 30 : پیشنهاد ناپولی برای کاتالدی!

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۵۸ ب.ظ

- منابع نزدیک به باشگاه افشا کردن در تابستانی که گذشت ناپولی پیشنهادی 15 میلیونی برای خرید دانیلو کاتالدی ارائه داده که این پیشنهاد خوشبختانه توسط لوتیتو رد شده.


- دکتر لواتی درباره مصدومیت دی فری گفته این بازیکن قطعا به بازی با اودینزه نخواهد رسید، اما برای بازی هفته بعد از اون باید اول معاینه مجدد بشه، پیش بینی میشه که دی فری 4 بازی ابتدایی رو از دست داده باشه


- جیانی کدا از بازیکنان سابق لاتزیو طی مصاحبه ای با لاتزیو سونوکوا گفته شروع ضعیف لاتزیو به دلیل مصدومیت بازیکن ها مخصوصا بیلیا بوده، جیانی کدا همچنین گفته : شکست های پیاپی در آغاز فصل میتونه یه تیم رو نابود کنه، اما اگر لاتزیو بتونه مجددا انگیزه و عطش پیروزی رو بین بازیکنانش بازتعریف کنه میتونه این بحران رو پشت سر بذاره. من مطمئنم که لاتزیاله ها در بازی با اودینزه پشت تیم رو خالی نمیکنن و از تیم حمایت خواهند کرد. جیانی کدا درباره این فصل فوتبال ایتالیا گفته: سری آ امسال دشوارتر شده و دلیل پول هایی بوده که تیم های میلانی خرج کردند.


- ارتوپد باشگاه لاتزیو گفته اسکن های MRI نشون میده دلیل مصدومیت زانوی دی فری بازی کردن در شرایط نامساعد بوده و مسئولیت این مصدومیت رو متوجه پزشکان تیم ملی هلند دونسته. وی گفته : اون ها میدونستن دی فری درد داره و اوضاع زانوش مساعد نیست اما ازش خواستن 90 دقیقه در زمین بازی کنه و این دلیل مصدومیت جدیش از ناحیه زانو شده. دی فری طی مصاحبه ای گفته اینقدر اوضاع پاش وخیمه که تا کمرش این درد ادامه داره.


- استفانو فیوره بازیکن سابق لاتزیو از بازی لاتزیو در مقابل اودینزه به عنوان یک بازی خاص برای خودش یاد کرده، چون او در هر دو باشگاه حضور داشته و به هر دو باشگاه عشق میورزه. از دیگر بازیکنان مشترک که از اودینزه راهی لاتزیو شده اند برناردو کورادی، جولیانو جیانی کدا و استفانو مائوری رو میشه نام برد.


- گوران پاندف که به خاطر نحوه جدا شدنش از باشگاه درگیری هایی با لاتزیاله ها داشته در مصاحبه ای برای بدست آوردن دلهای لاتزیاله ها تلاش کرده، وی گفته : حضور در لاتزیو بزرگترین شانس زندگی من بوده.


- در حالی که فقط 2 روز تا پایان مهلت خرید بلیط های فصل باقی مونده، فقط 13 هزار بلیط فروخته شده، این مسئله نشون میده که هنوز لاتزیاله ها دست از تحریم لوتیتو بر نداشته اند و قصد آشتی ندارند. باید دید در بازی با اودینزه چه تعداد تماشاگر به ورزشگاه خواهند آمد

۹۴/۰۶/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۳)

موفق باشید :)
پاسخ:
متشکرم
خعلی هم خوب - فک نکنم جلو اودینزه تیم به مشکل بخوره , امیدوارم گندش در نیاد
پاسخ:
والا اطمینانی نیست چون تیم از نظر روحی افت محسوسی داشته، جالا باید ببینیم میتونه تیم رو جمع کنه یا نه
دمت گرم داداش
از اخبارت لذت میبرم
پاسخ:
مخلصم، انجام وظیفه است خوشحالم که لاتزیاله ها همراه هستن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی