Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر 28 : مصدومیت دی فری

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۴۳ ب.ظ

- استفان دی فری که در بازی هلند و ترکیه غایب بود اعلام کرد که دلیل غیبتش مصدومیت بوده، دی فری گفت : من در تابستون مصدوم شدم، بعد از اون هم نتونستم استراحت کنم و سپس بدون بدنسازی پیش فصل در طی 2 هفته 6 بازی انجام دادم. تمام این ها در تشدید مصدومیتم موثر بودند.


- گفته میشه مصدومیت دی فری از ناحیه زانو است و احتمال غیبت او برای 45 روز تا 2 ماه از میادین وجود داره. در طی این مدت لاتزیو باید هر 3 روز یک بازی انجام دهد و تنها دفاع آخر های تخصصی تیم به جز دی فری، عبارتند از جنتیلتی، مائوریسیو و هوئدت


- بیلیا در گفتگو با رسانه های آرژانتینی تاکید کرد که قرارداد جدیدی امضا نکرده و فعلا قصد اینکار رو هم نداره. گفته میشه این مصاحبه بیلیا تایید میکنه توافق وی با منچستر یونایتد رو.


- ماسیمو فررو رئیس سمپدوریا از حرف های پیشینش بر علیه لوتیتو کوتاه اومده و میگه اون ها فقط شوخی بودند. فررو میگه : من به لوتیتو احترام میذارم، اون آدم سختکوشیه و قابل احترامه. تنها دشمن لوتیتو خود لوتیتو است. ضمن اینکه من به هواداران لاتزیو هم احترام میذارم من تمام هوادارانی که فوتبال رو دوست دارند رو دوست دارم.


- کمپین اعتراض به لوتیتو که با نخریدن بلیط های پیش فصل همراه بوده همچنان ادامه داره، در حالی که فقط 2 روز تا پایان فروش بلیط های  فصل لاتزیو باقی مونده فقط 12 هزار و 300 بلیط فروخته شده که این بدترین آمار فروش بلیط های فصل در تاریخ لاتزیو است. باید ببینیم لوتیتو با این فشار چطور کنار خواهد اومد، آیا باشگاه رو خواهد فروخت یا تسلیم هواداران میشه و سر کیسه رو شل می کنه


- گفته میشه با توجه به مصدومیت دی فری، پرچه از تیم پریماورای لاتزیو به تیم بزرگسالان اضافه میشه تا تعداد مدافعین آخر تیم به 4 نفر برسه


- گمانه زنی ها درباره مصاحبه اخیر دی فری ادامه داره دی فری گفته مصدومیتم تاوان عدم بدنسازی پیش فصل مناسب در لاتزیو بوده، گفته میشه این مصاحبه اعتراض به مربیان بدنساز لاتزیو است. لاتزیو در سال های اخیر به دلیل کثرت مصدومیت ها همیشه مورد انتقاد بوده.


۹۴/۰۶/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۱)

ممنون از اخبارت
پاسخ:
حواهش میکنم، به عشق تیم و شما لاتزیاله هاست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی