Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر 27 : مارکتی، لولیچ و بیلیا در راه خروج

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۱۰ ب.ظ

- طبق گزارش کوریره دلو اسپورت ایجنت مارکتی مذاکرات تمدید قرارداد رو ترک کرده، این دروازبان 32 ساله که تا پایان همین فصل (سال 2016) با لاتزیو قرارداد دارد پیشنهاد باشگاه که شامل تمدید قرارداد 2 ساله (تا سال 2018) همراه با کاهش دستمزد را نپذیرفته و قراردادی با دستمزد کنونی و تا سال 2019 را طلب کرده، پیشنهادی که با مخالفت لوتیتو مواجه شده است.

(به نظر من تصمیم لوتیتو درست بوده، این رو باید در نظر داشته باشه که مارکتی الان دستمزد خوبی میگیره و البته نشون داده در دوران افول قرار گرفته و اصلا منطقی نیست که وقتی 36 سالش شد همین دستمزد رو دریافت کنه، به نظر من اگر تمدید نکرد ژانویه هر پیشنهادی داشت بفروشیمش. اصلا اینقدرها هم گلر خوبی نیست که بخواد برای باشگاه ناز کنه)


- لولیچ پیشنهاد تمدید قرارداد رو باز هم نپذیرفته تا احتمال خروجش در ژانویه از باشگاه بسیار بسیار بالا بره. مقصد احتمالی لولیچ یکی از تیم های میلانی، یا باشگاهی از آلمان خواهد بود.


- اخبار خیلی موثقی رسیده که ایجنت بیلیا با منچستر یونایتد به توافق شخصی رسیده، و فقط توافق بین لاتزیو و یونایتد باقی مانده. از آنجایی که بیلیا حاضر به تمدید قرارداد نیست و با توجه به کمبود بودجه 9 میلیون یورویی لاتزیو احتمال فراوان این انتقال در نخستین روزهای ژانویه انجام خواهد شد. تنها مسئله ای می تواند بیلیا را در لاتزیو نگه دارد افزایش دستمزد وی از 1.3 میلیون یورو به 3 میلیون یورو است اتفاقی که با مخالف لوتیتو مواجه شده است.


- در مقابل خروج قریب به یقین لولیچ و بیلیا احتمال خرید مونتلیوو در ژانویه وجود دارد، بازیکنی که جایی در برنامه های میهایلویچ ندارد.

۹۴/۰۶/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۴)

گلری که هیچ دستاوردی برای لاتزیو نداره دلیلی برای حفظ کردن نداره چه برسه به افزایش حقوق
ماندن لولیچ هم به صرفه نیست با توجه به مصدومیت های پی در پی و افت کیفیت نسبت به گذشته
بیلیا هم با این حال که بهترین بازیکن ماست جهت تامین مخارج باشگاه فروشش اجتناب ناپذیر به نظر میرسه
حالا تیم باید روی بازیکن های جوان و آینده دار سرمایه گذاری کنه

پاسخ:
رفتن این سه بازیکن با هم بار تجربه تیم رو به شدت کم می کنه و من به شدت از این می ترسم چون تیممون خیلی جوونه
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۲۸ لنگیر لاتزیو
چرا لولیچ را دی امبروسیو عوض نکرد که ۳ ماه دیگه بفروشش رفت میلینکویچ را ۹ تا دادحاضر نشد اون پول را بده فن پرسی کله پوک
پاسخ:
در مورد لولیچ بات موافقم رد کردن پیشنهاد اینتر خریت بود، اما لوتیتو فکر می کرد لولیچ تمدید میکنه، وگرنه 8 میلیون بعلاوه دی آمبروسیو خیلی خوب بود براش! حالا من بعید میدونم که تیمی دز ژانویه حاضر شه همون 8 میلیون رو هم بابت لولیچ بده!

درباره میلینکویچ بات مخالفم، چون فن پرسی اصلا پستش فرق داره با میلینکویچ، بعدم دستمزد درخواستی فن پرسی خیلی زیاده که باعث میشه بین بازیکنان درگیری پیش بیاد، مثلا شما نمیتونی 5 میلیون در سال به فن پرسی بدی در حالی که به مائوری 800 هزار یورو در سال میدی یا به اندرسون 1.2 میلیون در سال میدی ...
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۴۳ مهرداد لاتزیاله
بابا این بیگلیا رو رد کنیم و بجاش آدرین سیلوا رو بخریم.
تو بازی های مهم همیشه  نیست یا اگه هست دقیقه ۷۰ سرش خونریزی میکنه.
لولیچ هم که تو بازی با لورکوزن سبک بازیش شبیه هاشم بیگ زاده بود.
مارکتی هم که افتضاح.
گوئرری خوبه
پاسخ:
وقتی توی بازی ها دوستانه روبروی تیم های سری دی هم به گوئرری فرصت نمیده پس نباید انتظار داشته باشیم در سری آ بازیش بده، منم اینطور که اخبار بم رسیده میگن خیلی دروازبان خوبیه و فقط باید تجربه اش بالا بره
یکی از حماقت های پیولی اینه که گوئرری و موریگا و اویکونومیدیس رو بازی نمیده در عین حال هم نذاشته قرضی برن تیم های دیگه تجربه شون بالا بره و برگردن، یک سال باید بشینن روی نیمکت یا سکو ها!

لولیچ دوندگیش خوبه اما به درد دفاع چپ نمیخوره، اگر بذاردش هافبک وسط میشه بهش امید داشت

اما بیلیا خوبه واقعا، البته قبول دارم مصدومیت هاش زیاد شدن اما هنوزم در پست خودش از بهترین های دنیاست.
درباره آدرین سیلوا این رو بگم اگر بیلیا رو 25 تا بفروشیم (که پیش بینی میشه در ژانویه قیمتش در بهترین حالت همین باشه) باید همه پول رو بدیم بابت آدرین سیلوا، در حالی که یه بازیکن از یه لیگ دیگه است و تا هماهنگ شدن با تیم زمان می بره.
پیشنهاد من اینه که کاتالدی هر هفته به جای بیلیا فیکس بازی کنه، این پسر نیاز داره همیشه بازی کنه تا مسیر رشدش رو طی کنه، چرا یک کاپیتان متولد رم نداشته باشیم که از خردسالی لاتزیاله بوده، الان که این پسر با استعداد این شرایط رو داره نباید خودمون خرابش کنیم
مارکتی فروخته بشه
لولیچ دیگه تمام شده هست
و اینکه بیگلیا رو هر جوری که شد نگه داریم 
ولی نه با حقوق ٣ میلیون
تا ٢/٢ عالیه
پاسخ:
مارکتی قراردادش تا آخر همین فصله، وسط فصل کسی نمیاد پول بده بابتش چون میذاره آخر فصل و آزاد میگیردش! به نظر من اگر راضی نشد دستمزدش رو کم کنه آخر فصل آزادش کنن بره، چون فایده نداره و دیگه دورانش سر اومده

درباره لولیچ 29 سالشه، و من حسرت میخورم که چرا پیشنهاد 8 میلیون به اضافه دی آمبروسیو رو رد کردیم، به نظر من یکی دو سال دیگه میتونه بازی کنه اما شرایط قراردادش طوریه که ردش کنیم بره بهتره.

و بیلیا، پیشنهاد تمدید قرارداد با دستمزد 2.4 میلیون رو هم رد کرده! انگار از موضع 3 میلیون پایین نمیاد. من نظرم اینه که اگر بخوایم بفروشیمش ژانویه مناسب نیست، بذاریم تابستون سال بعد بفروشیمش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی