Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


بحث منطقی : فیلیپه اندرسون

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳ ق.ظ

من نمیدونم چرا بعضی از طرفدارهای لاتزیو گل به خودی میزنند یا مرغ همسایه براشون غازه؟ بحث سر اینه که عده ای میگن 45 میلیون یورو برای فیلیپه اندرسون زیاده! این لیست قیمت ها رو نگاه کنید


کینزلی کومان از یووه به بایرن با 28 میلیون یورو

ایتوربه از ورونا به 1927 با 30 میلیون یورو

سیونگ هون مین از لورکوزن به تاتنهام 30 میلیون یورو

کارلوس باکا از سویا به میلان با 30 میلیون یورو

کوندوگبیا از موناکو به اینتر با 40 میلیون یورو

روبرتو فیرمینیو از هوفنهایم به لیورپول با 41 میلیون یورو


من خیلی قاطع میگم که فیلیپه اندرسون از تمام این بازیکن ها بهتره، و 45 میلیون یورو برای همچین جواهری در حد پول خرد میمونه. الان شما هر سایتی میخواید دنبال بهترین تلنت های دنیا بگردین بی شک یکی از اون ها فیلیپه اندرسون خواهد بود، حتی در خیلی از سایت ها جز 10 نفر اول نوشته میشه. بازیکنی که اگر مصدومیت زانو نزدیک به یک سال و نیم از فوتبال دورش نمیکرد الان جای نیمار بود.

دوستان اینقدر استعدادهای باشگاه خودمون رو دست کم نگیرید، اگر همین اندرسون بازیکن یووه یا اینتر بود الان قیمتش بالا 60 میلیون بود، فراموش نکنید همین امروز دی بروین با 80 میلیون یورو از ولفسبورگ به من سیتی رفت.

۹۴/۰۶/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۴)

۰۷ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۱۲ لنگیر لاتزیو
امیدوارم ببینیم وتعریف کنیم
پاسخ:
من شک ندارم اندرسون الان توی بازار بالای 40 تا میارزه، اما شک دارم برای فروشش چون فکر نمیکنم لوتیتو پول حاصل از فروشش رو خرج کنه، از طرفی اگر هم خرج کنه میره بازیکن بنجل میخره ...
۰۷ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۰۰ مهرداد لاتزیاله
پس کر کردین چی اگه بفروشش با پولش میره پیام صادقیان و شهباز زاده  رو میخره
پاسخ:
من اول مطمئنم که فروخته نخواهد شد، بعدم شک ندارم لوتیتو همونطور که با پول فروش هرنانس هیچکس رو نخرید با پول فروش فیلیپه هم کسی رو نمیخره!
شک نکنید اندرسون بالای ۵۰ تا ارزش داره.اندرسون استعداد خالصه و خریدش یعنی سود خالص.خیلی از بزرگان برزیل عقیده دارن که فیلیپه تکنیکی برابر با نیمار یا حتی بالا تر داره.
پاسخ:
جالبه که صمیمیترین دوست نیمار ه و نیمار بهش میگه برادر کوچک، دوستیشون به هم تیمی بود در سانتوس بر میگرده اونجا فیلیپه در حضور نیمار 10 رو میپوشید
با سلام 
فیلیپه 50.60 .70 هرچی قیمتش باشه دردی از من دوا نمیکنه من به عنوان یه هوادار 14-15ساله از تیمم جام و اعتبار میخام .دوست دارم حداقل دو سال یکبار تو سی ال باشم .تا هفته های پایانی شانس اسکودتو رو داشته باشم و و و و و....
مطمئنم با شناختی که ازت دارم درک میکنی می میگم
زنده باد لاتزیو
پاسخ:
خب بحث منم همینه، برای اینکه تیممون به این سطح برسه، بازیکن هایی میخوایم که در این سطح باشن. به نظر من با فیلیپه اندرسون، کیتا بالده، استفان دی فری، کاتالدی، کیشنا، میلینکویچ و امثال این بازیکن ها می تونیم طی 3 سال آینده به این سطح برسیم. اما اگر این ها رو بفروشیم چی میشه؟ به نظرت ما اگر فیلیپه رو بفروشیم 40 میلیون می تونیم یه بازیکن کلاس جهانی بخریم؟ یا اصلا فرض کنیم لوتیتو هم پول عجیبی به باشگاه تزریق کنه، به نظرت ما 100 میلیون به نیمار پیشنهاد کنیم حاضره بیاد در تیمی بازی کنه که در چمپیونز لیگ نیست و شانس قهرمانی هم نداره؟ من مطمئنم که نمیاد. ما در شرایط فعلی منچسترسیتی یا پی اس جی نیستیم. ما باید بازیکن سازی کنیم و با حفظ بازیکن هامون به این درجه برسیم.
فروش فیلیپه اندرسون و دی فری و امثالهم فقط یه گام به عقبه، ما رو از رویاهامون دور میکنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی