Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر 20 : کیتا چشم لورکوزن را گرفت

جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۱۰ ب.ظ

- بایر لورکوزن که در دو بازی رفت و برگشت چمپیونز لیگ از مهاجم جوان لاتزیو بسیار آزار دید، قصد داره با درآمد ناشی از صعود به چمپیونز لیگ پیشنهادی 13 میلیون یورویی برای کیتا ارائه بده. پیش بینی میشه این پیشنهاد تا 15 میلیون یورو که مبلغ مورد نظر لوتیتو است بالا بیاید. حالا باید ببینیم نظر لوتیتو درباره این پیشنهاد چه خواهد بود.


- طبق اخبار رسیده منچستر یونایتد قصد ارائه پیشنهادی حدود 40 میلیون یورو برای فیلیپه اندرسون را دارد.


- منابع خبری نزدیک به باشگاه خبر دادند که لوتیتو لیستی از بازیکنان جوان تیم را غیر قابل فروش اعلام کرده، این بازیکنان عبارتند از : استفان دی فری، ریکاردو کیشنا، فیلیپه اندرسون، دانیلو کاتالدی، کیتا بالده، راول موریسون، راول موریسون، اوگنی اونازی، میلینکویچ سویج. گفته میشود باشگاه برای فروش بازیکنان پا به سن گذاشته مانند لولیچ و بیلیا مشکلی ندارد، بازیکنانی همچون باستا، رادو، کاندروا و پارولو هم بسته به پیشنهادات ارائه شده به آنان قابل دسترسی هستند!


- لاتزیو یکشنبه با کیه وو بازی دارد، آلبرتو پالوسکی ستاره کیه وو گفته : لاتزیو تیم بزرگی است و این شکست باعث ضعف آن ها نخواهد شد. جزئیات تفاوت را در یکشنبه رقم خواهند زد.


- گفته میشه که منچستر یونایتد پیشنهاد رسمی بابت فیلیپه اندرسون رو به لوتیتو ارائه داده، اما این پیشنهاد از جانب لوتیتو رد شده.


- لوریک کانا در راه انتقال به نانت. تماس های اولیه بر قرار شده است.


- ماسیمو کودا مهاجم سابق پارما که اکنون بازیکن آزاده، در لیست خرید لاتزیو قرار گرفته، این احتمال وجود دارد که لوتیتو این بازیکن 26 ساله رو به تیم دوم خودش یعنی سالریتانا منتقل کند. این بازیکن سابقا در بولونیا با پیولی همکاری کرده.


- ولیهنا بازیکن مورد نظر لاتزیو برای جانشینی بیلیا پیشنهاد سمپدوریا را رد کرد. دلیل؟ او دوست دارد در هلند بماند.


- آلبرتو جیلاردینو مهاجم مد نظر لاتزیو به پالرمو پیوست.


- لیگ اروپای امسال با حضور تیم هایی همچون لاتزیو، لیورپول، دورتموند، ناپولی، موناکو، ویارئال، شالکه، اسپورتینگ لیسبون، آژاکس، مارسی، سلتیک، بشیکتاش، فیورنتینا، اندرلشت، لوکومتیو مسکو، اسپارتاپراگ، بازل، ساوتهمپتون، بیلبائو، آ زد آلکمار از سطح بالایی برخورداره، این در حالیه که در لیگ قهرمانان اروپا بر خلاف سال های گذشته با حضور تیم های سطح پایینی همچون مالمو، آستانه قزاقستان، باته بوریسوف، المپیاکو، دینامو زاگرب، مکابی تلاویو، خنت و آ.اس.رم سطح پایین تری نسبت به سال گذشته داره.

۹۴/۰۶/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۴)

آس رم رو خوب اومدی
کیتا نباید فروخته بشه
بیشتر به دفاع چپ احتیاج داریم تا مهاجم
قرار بود دفاع چپ سویا رو بخریم
نمیدونم چی شد
پاسخ:
من تقریبا مطمئن هستم که خریدی نخواهیم داشت مگر ماتری! متاسفانه الان دیگه لوتیتو بهونه هم داره که نرفتیم چمپیونز لیگ و منابع مالی تیم محدود هستن!
۰۶ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۱۸ لنگیر لاتزیو
افتادیم با دنیپرو سنت اتین روزنبرگ گروه خوبیه ولی پیولی مربی نیست
پاسخ:
آره به زودی خبرش رو میذارم ... به نظرم گروه آسونی نیست چون دنیپرو فینالیست سال پیش بوده! روزنبرگ هم در کشور خودش تیم چغریه، سنت اتین هم که فرانسویه و تیم راحت الحلقومی نیست
احتمال صعود نکردن به هر حال وجود داره با این وضع مربی و یکی دو نقطه ضعف
پاسخ:
آره خب کار سخته، اما به نظرم پیولی اگر درس بگیره از اشتباهاتش و روحیه جاه طلبیش رو بالا ببره میتونیم کارهایی بکنیم
ماتری ؟؟؟ ؟؟؟ من رو راست بدم نمیاد اگه بیاد چون همیشه ازش خوشم میومده خیلی خوش استیله البته شاید از روی علاقه اینارو میگم ولی به نظرم مهاجم قوی و تموم کننده ی خوبیه . 31 سال سنی نیست که تموم شده باشه. من به نظرم اگه بیاد خیلی ی ی ی خوبه چون خداییش از اینکه مهاجم نخریم بهتره و از جورجویچ صد برابر بهتره البته نظر شخصیمه
خدارو شکر گروهمون توی لیگ اروپا نورمال به نظر میرسه البته هیچی معلوم نیس ولی روی کاغذ انگار میاییم بالا اگه موردی پیش نیاد.
خیلی از لورکوزن دلم پره دوس دارم توی گروهش سوم بشه بیاییم بالا بخوریم بهشون پاره شون کنیم واقعا آرزو دارم که اینطور بشه و همین امسال هم بشه
در پایان بازم میگم امیدوارم ماتری دیگه لاقل بیاد بهمون ملحق شه

پاسخ:
راستش رو بگم به نظر من هم ماتری و حتی بورینی بهتر از کلوزه هستن، چون لااقل تلاش می کنن و دوندگی دارن، حالا جورجویچ سخته درباره اش قضاوت شه، چون یه بازی عالیه و یه بازی ضعیف ...

درباره ماتری هم این رو بگم: در میلان بد بود، رفت فیورنتینا که اونجا ستاره بود، بازم برگشت میلان که بد بود، رفت جنوا که اونجا هم ستاره بود، برگشت میلان بازم بد بود، رفت یووه که هر وقت بازی کرد خیلی خوب بود، منجمله گلش در فینال حذفی به خود ما. به نظر میرسه که همه جا به جز میلان خوب بوده!
اما با همه این تفاسیر به نظرم کیتا از کلوزه، جورجویچ و ماتری بهتره. من به این پسر واقعا اعتقاد دارم. از استایلش معلومه که یه چیزی میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی