Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


پایان یک رویا

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۱۵ ق.ظ

هیچی ندارم بگم. بد بودیم، پیولی بیش از اندازه محتاط و ترسو بود.

پارسال در لیگ اون همه خوب بودیم قدم آخر رو در دربی باختیم.

در جام حذفی رفتیم فینال، باز هم در بازی آخر باختیم.

در سوپرکاپ باز هم در قدم آخر باختیم

الانم رفت رو بردیم اما آخرش...

پیولی مرد بازی های بزرگ و حساس نیست، متاسفانه باید این رو اعتراف کرد.


اما هر اتفاقی افتاد، یادمون نره که  Forzza Lazio

۹۴/۰۶/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۸)

تیم لاتزیو 2000 در حد سی ال بود نه این تیم 
اندرسون رو بفروشیم با یه قیمت خوب بهتره تا اینجوری رو اعصاب باشه حالا صد رحمت به بازیکنای دیگه بس نیست میبینیمشون

پاسخ:
اندرسون به نظر من تقصیری نداشت، پیولی پستش رو تغییر داده بود و گذاشته بودش دفاع راست!
پیولی وقتی دیده بود که از نظر دوندگی حریف لورکوزن نمیشه، اومده بود تیم رو در زمین خودی متراکم چیده بود با 7 مدافع! 2 هافبک و فقط یک مهاجم!
خب معلوم بود که فقط اومده بود دفاع کنه و از اونجا توپ رو بندازن جلو تا کیتا بدوئه دنبال توپ! که نقشه اش نگرفت.
هم کاندروا و هم اندرسون دفاع کناری بازی می کردن
هافبک هامون هم رسما فقط جلو دفاع بازی می کردن.
ما بازی رو به اندیشه های پیولی باختیم. اما اندیشه های پیولی بسته به شرایط بدنی تیم بود
من قبل از شروع دوران بدنسازی گفتم که الان خیلی دیره برای استارت زدن، ما 2 هفته از لورکوزن عقب بودیم.
نمیدونم انگار حتما باید باخت بدیم
اعصاب طرفدارها خورد بشه
بعد بریم دنبال بر طرف کردن ضعف هامون
ضرورت خرید ما دفاع چپ دروازه بان و مهاجم بود
دیگه تمام کارشناسها ایمان داشتن ما توی این سه نقطه ضعف بزرگی داریم
ولی رفتیم خریدهایی کردیم که به هیچ وجه با منطق تیم یکی نبود
فقط میشه گفت لوتیتو و تاره ادم های حرافی هستن
رم میره ژکو و صلاح و شزنی و چندتا دفاع میخره و ما باید با حماقتهای لوتیتو بر گرمای احساسمون اب یخ بریزیم
زود رویامون تمام شد

پاسخ:
الان اعصابمون خورده و نباید قضاوت کنیم. اما خب ما از نظر مالی در حد رم نیستیم.
میدونی اون ها در این پنجره نقل و انتقالات فقط 100 میلیون یورو خرج کردن که از تمام دارایی های لوتیتو بیشتره؟
تنها اقدام خوشحال کننده ای که از لوتیتو دیدم این بود که ستاره هامون رو نفروخت، همین!

حالا درین باره حرف زیاده، اما باور کن اعصابم خورده، هرچی تلاش می کنم بگم چیزی نبوده نمیشه. در زمان بهتری حرف میزنم درباره اش ...
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۵۲ فورزا لاتزیو
به خدا خسته شدم ولی عشقه نمیشه کاریش کرد... خب خیلی بد بودیم أصلا حوصله تحلیل بازیکن ها رو ندارم ولی پیولی بدرد نمیخوره برای موفقیت به نظرم مونتلا گزینه ی خوبی میتونه باشه فورزا لاتزیو 
پاسخ:
من دوس ندارم پای یک رمی به لاتزیو باز شه، اما بات هم نظر هستم که پیولی مرد بازی های بزرگ نیست. تمام بازی های بزرگ رو باخته.

کاش پائولو سوسا مربی فعلی فیورنتینا رو به جاش می گرفتیم.

ولی الان چه بخوایم و چه نخوایم پیولی مربی ماست، پس ناچاریم ازش حمایت کنیم
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۵۴ فورزا لاتزیو
به خدا خسته شدم ولی عشقه نمیشه کاریش کرد... خب خیلی بد بودیم أصلا حوصله تحلیل بازیکن ها رو ندارم ولی پیولی بدرد نمیخوره برای موفقیت به نظرم مونتلا گزینه ی خوبی میتونه باشه فورزا لاتزیو 
پاسخ:
فورتزا لاتزیو
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۰۵:۲۹ لنگیر لاتزیو
من ۲۱ ساله طرفدار لاتزیو هستم پیش بینی کرده بودم همینجل هم گفتم مایوریسیو اخراج میشه اندرسون افلیج و مایوریسیو کثیف لعنت بر برزیل یاد دوران طلاییمون با ارژلنتینیها بخیر
پاسخ:
آره یادم هست که گفتی مائوریسیو اخراج میشه. اما درباره اندرسون بات همنظر نیستم، خب کاملا گذاشته بودش دفاع راست، همونطور که کاندروا داشت دفاع بازی می کرد.
البته اینم بگم که به شدت می ترسم که فیلیپه اندرسون مثل زاراته بشه، در اون صورت حسرت میخوریم که چرا پیشنهادات 30-40 میلیونی رو براش رد کردیم. زاراته هم یک فصل فوق ستاره بود یادت باشه بهش میگفتیم زارادونا، اما آخرش چی شد!
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۰۶:۰۴ لنگیر لاتزیو
تاکتیک پیولی بدرد فوتبال یه تیم مدعی نمیخوره بدرد همون بولونا میخوره کسی که کیتا را ذخیره میکنه و کلوزه پیر و جورجویچ چلاغ را ترجیح میده
پاسخ:
آره پیولی به شدت ترسیده بود.
اشتباه اول : اول هفته ترکیب اصلی رو مقابل بولونیا بازی داد که باعث مصدومیت بیلیا و خستگی بقیه بازیکن ها شد

اشتباه دوم : بازی با سه دفاع که دوتاش رادو و مائوریسیو بودن که خدایگان سوتی هستند

اشتباه سوم : بازی دفاعی با فقط یک تاکتیک توپ رو بگیر بنداز برای کیتا تا اون یه کاری بکنه

اشتباه چهارم : وقتی دید بازی گره خورده و تیم نمیتونه توپ سازی کنه، جای اینکه هافبک بیاره، مهاجم آورد! آخه احمق کی باید توپ رو به مهاجم پاس بده؟

و انبوه اشتباهات دیگه. پیولی هیچوقت نتونسته یه بازی رو که عقب بودیم برگردونه ...
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۰۷:۴۷ لاتزیو لنگیر
نخاله های تیم: مارکتی جورجویچ رادو مایوریسیو و حتی فلیپه اندرسون قول میدم اندرسون امسال گند بزنه بازیش ضعیفه
پاسخ:
در مورد اندرسون من هنوز بهش امید دارم. اما در مورد بقیه بات موافقم البته کلوزه رو هم من جز نخاله ها می دونم، به همراه برافهاید و کونکو


۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۱۲ لنگیر لاتزیو
قرارداد رادو و مایوریسیو باید فسخ بشه
پاسخ:
یه چیزی بگم بخندی! رادو رو همین نیم فصل سمپدوریا میخواستش که قراردادش رو تمدید کردن، اونم 5 ساله!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی