Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر 17 : مائوری برگشت، کیتا می رود؟

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۵۴ ب.ظ

دوستان چند روزی که نبودم حسابی خبر جمع شده روی هم، ضمن اینکه پیش بازی لاتزیو ، بولونیا رو هم امیدوارم وقتش بشه و بذارم. اما اخبار این چند روز:


- اولین خبر یک خبر خوشحال کننده: قرارداد مائوری امضا شد، یک ساله با 800 هزار یورو در سال دستمزد. این میزان دستمزد واقعا چیزی نیست اما بسته به عملکرد کاپیتان میتونه تا 1.3 میلیون افزایش پیدا کنه. هنوز معلوم نیست که تکلیف شماره 6 که به جنتیلتی رسیده و بازوبند کاپیتانی که به بیلیا رسیده چه خواهد شد!


- سیمونه کانوی ایجنت مائوری گفت: او پیشنهادهایی از آمریکا، قطر، ترکیه، هند و تیم هایی از سری آ داشت، ولی هرگز به اون ها پاسخی نداد چون امیدش رو برای بازگشت به لاتزیو از دست نداده بود. مائوری در بیانه خداحافظیش از باشگاه گفته بود این یک خداحافظیه که دوباره با یک سلام همراه خواهد بود! بدین ترتیب پیش بینیش درست از آب دراومد.


- به نظر میرسه مصدومیت کلوزه جدی است و این بازیکن به طور قطع دیدار با بولونیا ، برگشت با لورکوزن و هفته دوم با کیه وو رو از دست داده و احتمال داره 3 هفته دیگر به میادین برگرده.


- فیلیپ جورجویچ مهاجم دوم لاتزیو هم به دلیل مصدومیت احتمال زیادی داره که دیدارهای هفته بعد رو از دست بده، در صورت نبود کلوزه و جورجویچ به نظر میرسه تنها مهاجم تیم بالده کیتا خواهد بود.


- کیتا بالده علیرغم درخشش در مقابل لورکوزن همچنان در مسیر خروج از باشگاه قرار داره، این بازیکن خواستار نقشی پررنگ تر در تیمه و دوست داری جایی بازی کنه که هر هفته به عنوان بازیکن اصلی به زمین بره. ارزش این بازیکن در مرکاتو 15 میلیون یورو تخمین زده شده و باشگاه جنوا به شدت به این بازیکن لینک شده. باید دید آیا اون ها 15 میلیون یورو بابت این بازیکن پرداخت خواهند کرد یا کیتا موندنی خواهد شد


- طبق اخبار رسیده لاتزیو به زودی یه دفاع چپ از اینتر قرض خواهد گرفت، انتخاب اول لاتزیو ناگاتومو است و انتخاب دوم دی آمبروسیو! به نظر میرسه که اینتر دیگو پروتی رو از جنوا با مبلغی حدود 12 تا 15 میلیون یورو بعلاوه یکی از این دو دفاع کناری بگیره، و دیگری به طور قرضی به لاتزیو بپیونده، ضمن اینکه جنوا پول دریافتی بابت پروتی رو خرج خرید کیتا بالده خواهد کرد.


- طبق گزارش ال مسنجرو که چاپ رم هم هست، در صورت صعود لاتزیو به چمپیونز لیگ یک مهاجم به تیم اضافه خواهد شد، گزینه های لاتزیو: امانوئل آدبایور، فابیو بورینی، ماریو بالوتلی، بوراک ییلماز و آلساندرو ماتری هستند که هیچکدوم مهاجم تراز اول و درجه یکی محسوب نمیشوند.


- میلینکویچ در مصاحبه ای گفته خودش هم فکرش رو نمیکرده که پیولی در بازی حساس مقابل لورکوزن بهش میدون بده، میلینکویچ گفته: پوشیدن لباس لاتزیو در مقابل هوادارها، بودن در اینجا، شنیدن سرود چمپیونز لیگ، همه چیز فوق العاده بود. باور نکردی و غیر واقعی به نظر می رسید. پیولی در بازی مقابل لورکوزن در حالی به میلینکویچ میدون داد که کاتالدی رو روی نیمکت نشونده بود!


- شایعه شده بود که راول موریسون که در بازی برابر لورکوزن بازی نکرد درخواست جدایی از تیم رو داده، اما ایجنتش به شدت این شایعه رو تکذیب کرد و گفت راول در لاتزیو خواهد ماند.


- باز هم جوسازی علیه لاتزیو در رسانه های معلوم الحال ادامه داره، در بازی لاتزیو مقابل لورکوزن در حالی که وندل دفاع چپ لورکوزن خطاهای زیادی رو مرتکب شده هواداران به نشانه اعتراض و درخواست کارت قرمز این بازیکن رو "بو" کردند و این دستمایه ای شد تا این رسانه ها این اتفاق رو به نژادپرستی تعبیر کنند. حالا کمیته تحقیقات یوفا اعلام کرده که "هیچ نژاد پرستی ای در کار نبوده و طرفداران لاتزیو هیچگونه تخلفی نداشتند."


- رودی گارسیا سرمربی تیم 1927 خواستار رابطه ای دوستانه بین تیمش و لاتزیو شده، او گفته ما میتونیم با هم بازیکن رد و بدل کنیم یا بازی دوستانه برگزار کنیم. این صحبت ها در حالی مطرح شده که اولتراهای فاشیست تیم 1927 رومانیولی بازیکن سابق تیمشون که اعلام کرده لاتزیو رو بیشتر از تیمشون دوست داره و تهدید به مرگ کرده اند!


- ایجنت کیتا بالده اعلام کرده آینده موکلش نامعلومه، او گفته کیتا لاتزیو رو دوست داره ولی میخواد جایی باشه که بازی کنه، چون اون فقط 20 سالشه. او همچنین گفته ما قبل از بازی با لورکوزن درخواست قطعی جدایی رو داده بودیم اما این بازی نظرمون رو تغییر داده. اکنون کیتا میتونه به موندن در المپیکو هم فکر کنه. هرچند همچنان اون درخواست بیشتر بازی کردن رو داره.


- توتومرکاتو گزارش داده کار انتقال بالوتلی به لاتزیو تقریبا نهایی شده، لاتزیو با لیورپول همینطور با بالوتلی به توافق رسیده و این بازیکن در صورت صعود لاتزیو به چمپیونز لیگ به مدت یک فصل قرضی به لاتزیو خواهد پیوست.


- دیدار هفته اول لاتزیو در مقابل بولونیا رو جیانلوکا روکی سوت خواهد زد.


- دی فری که در دیدار مقابل لورکوزن به دلیل مصدومیت زمین بازی رو ترک کرد مشکلی برای همراهی لاتزیو در دیدارهای هفته بعد نخواهد داشت. هرچند این امکان وجود داره که پیولی از وی در مقابل بولونیا استفاده نکنه.


- کوروا نورد: مقابل بولونیا ما می آییم اما بیرون ورزشگاه اعتراض مسالمت آمیز خواهیم داشت. این اعتراضات به دلیل افزایش تدابیر امنیتی در ورزشگاه المپیکو بوده است که شامل افزایش حصارها و کاهش ظرفیت کوروا ها (هم نورد و هم سود) میشه. دلیل این افزایش تدابیر امنیتی در ورزشگاه المپیکو بی اخلاقی های طرفداران 1927 در توهین به مادر هوادار درگذشته ناپولی و اغتشاشات نژاد پرستانه کوروا سود ذکر شده.


۹۴/۰۵/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۱)

۳۱ مرداد ۹۴ ، ۰۴:۴۳ فورزا لاتزیو
چه خوب کاپیتان مایوری هم برگشت موریسون کجا میخاد بره هنوز نیومده و کیتا هم امیدوارم بمونه تا دو سه ساله  دیگه قیمتش خیلی زیاد خواهد شد حداقل بزاریم دو سه سال بعد بفروشیم ناگاتومو و دی آمبروسیو بدک نیستن که به نظرم بین این دو دی آمبروسیو بهتر باشه بین اون مهاجم ها بالوتلی بهتر از بقیشون هست امیدوارم آدبایور و بورینی و ماتری نیان ایلماز هم در حد تیم هایی مثل وست هام و جنو است بالوتلی از همشون بهتره 
پاسخ:
راول موریسون هیچ جا نخواهد رفت این رو مطمئن هستم، ولی میترسم از حاشیه سازی هاش.
در مورد ناگاتومو، دی آمبروسیو و اون مهاجم ها هم نظر من اینه که هیچکدوم در حد این تیم لاتزیو نیستن، به خدا اگر به جای این خرید ها به جوون هامون میدون بدیم سود کردیم. اگر بخوایم بازیکن بخریم باید درست حسابی بخریم نه از این بنجل ها که توی تیمشون مازاد هستند.

یه چیزی هم بگم ما خودمون راول و کیشنا رو گرفتیم که استاد حاشیه هستن، اگر بالو رو هم اضافه کنیم اوضاعمون خطرناک تر خواهد شد ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی