Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


پیش بازی هفته اول: بولونیا

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۱۴ ب.ظ

خب سری آ هم که داره شروع میشه و البته ما هنوز در جو مقدماتی چمپیونز لیگ هستیم. هفته اول باید با بولونیا در المپیکو بازی کنیم. ولی بی شک شما هم مثل من حواستون به بازی برگشت با لورکوزن در مقدماتی چمپیونز لیگه!

مهمترین نکته این بازی اینه که مربی بولونیا رو همه میشناسیم. یه لاتزیاله است دلیو روسی کسی که سال ها مربی خودمون بوده و الان روی نیمکت حریف میشینه. درسته بولونیا تازه به سری آ صعود کرده اما تیم خوبی دارن. در دفاع خیلی خوب هستن مخصوصا الان که میرانته دروازبان فصل پیش پارما رو خریدن، که اگر روزش باشه خیلی خوب کار می کنه، در هافبک هم ابراهیم امبایه و لورنزو کریستیگ که همه به عنوان ستاره های آکادمی اینتر میشناختنشون رو دارن در کنار زوکلینی که ترکیب خوبی هستند. اما در خط حمله که گرونترین خریدشون رو انجام دادن ماتیا دسترو رو دارند که به نظرم چون دیر به تیمشون ملحق شده بعید به نظر میرسه که دلیو روسی بهش میدون بده و احتمال میدم ذخیره به بازی بیاد. نکته مهم این بازی اینه که باید حواسمون به ضد حملات بولونیا باشه چون احتمالا برای یک بازی تدافعی به میدان میان. ضمن اینکه تمرکز بازیکن های ما هم عمدتا روی بازی با لورکوزنه، شاید تعجب کنید اما به نظر من یک مساوی هم از این بازی میتونه خوب باشه.

اما در ترکیب لاتزیو، باید ببینیم پیولی چقدر ریسک خواهد کرد و به چه بازیکنانی برای چهارشنبه استراحت خواهد داد.

درون دروازه طبق اخبار مارکتی هنوز شرایط بازی رو نداره و دنده اش همچنان ضرب دیده است. پس بریشا دروازبان تیم خواهد بود.

در خط دفاع در راست به عقیده من باستا رو بازی خواهد داد و کونکو باز هم ذخیره خواهد بود، اما در دفاع جپ رادو بازی خواهد کرد و برافهاید روی نیمکت خواهد بود.

در قلب دفاع مائوریسیو استراحت خواهد کرد و جنتیلتی و دی فری بازی خواهند کرد. احتمال تعویض مائوریسیو با دی فری در طول بازی خواهد بود.

در خط هافبک به نظر من بیلیا فیکس خواهد بود اما این احتمال وجود داره که اونازی جاش رو بگیره، در کنار اون پارولو و احتمالا لولیچ یا کاتالدی بازی خواهند کرد. هرچند شانس بازی میلینکویچ به جای پارولو هم خواهد بود.

در خط حمله هم اینطور که اخبار رسیده کاندروا استراحت خواهد کرد، کیشنا در کنار فیلیپه اندرسون پشت سر کیتا بالده بازی خواهند کرد. تکمیلی: البته در آخرین تمرین تیم کاندروا بازی کرده و انگار پیولی از حضور کیشنا در تمرینات به اندازه کافی راضی نبوده.

پس ترکیب احتمالی لاتزیو:

بریشا

رادو، جنتیلتی، دی فری، باستا

لولیچ، بیلیا، پارولو

فیلیپه اندرسون، کیتا، کاندروا


۹۴/۰۵/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۳)

۳۱ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۰۰ لنگیر لاتزیو
یه برد خفیف کافیه که بازیکنا خسته نشن
پاسخ:
من حتی به مساوی هم راضی هستم (حتی با اینکه بولونیا تیمیه که تازه صعود کرده و بازی هم در المپیکو برگزار میشه و قاعدتا باید ما ببریم) البته به شرطی که بتونیم لورکوزن رو ببریم
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۰۴:۴۶ فورزا لاتزیو
امسال بولونیا تیم خوبی بسته به نظرم فک نکنم کار آسونی داشته باشیم ولی به امید برد لاتزیو 
پاسخ:
بازی با بولونیا بازی اصلی ما نیست، اینم فقط 3 امتیاز بیشتر نداره و جای جبران هست، برای ما بازی با لورکوزن مهمه که هیچ فرصتی برای جبران نیست اونجا.
من به شخصه امیدوارم که تیم ذخیره ها رو بازی بده. یادمون نرفته که پارسال طی 5 روز هم فینال کوپا رو داشتیم و هم بازی دربی رو، و پیولی حماقت کرد و توی هر دو بازی یک ترکیب رو میدون داد که باعث شد دربی رو مفت از دست بدیم. فقط به دلیل خستگی!

واقعا دوست دارم بازی با بولونیا فدای دیدار با لورکوزن بشه. این قمار پشیمونیش کمتره
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۹ مهرداد لاتزیاله
آره بنظرمنم باید ذخیره ها رو بذاریم.

پاسخ:
الان دیدم که میگن پیولی ممکنه به بیلیا، لولیچ و فیلیپه اندرسون استراحت بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی