Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


شادباش با تاخیر

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶ ق.ظ

خب دوستان من از ماموریت کاری برگشتم، و چه شب خوبی داشتیم ما لاتزیاله ها


اول اینکه همونطور که در این پست لورکوزن رو تحلیل کرده بودم دقیقا با ترکیبی مشابه و تاکتیکی مشابه وارد شدند.

گفته بودم که عمق دفاع لورکوزن آسیب پذیره

گفته بودم که خطاهای زیادی رو مرتکب میشن

گفته بودم که با بستن کیسلینگ در توپ اول و مهار چالهان اغلو در توپ دوم میشه تیمشون رو در حمله کنترل کرد.

و خوشبختانه همه این ها به گوش پیولی رسیده بود

به جای بازی معمول لاتزیو از جناحین در این بازی از عمق دفاع لورکوزن حرکت کردیم و بسیار خطرناک بودیم.

مائوریسیو به نظر من در حد یک ستاره بود، درسته که بازی فوق العاده ای نیست اما با 120% توانش باز می کنه، یک جنگنده واقعیه که روحیه اش و تلاشش ستودنیه. برای هر توپی که سمتش میومد یک کاری می کرد حالا ممکن بود سوتی هم بده اما به شدت می جنگید.

کیتا هم که من قبلتر بارها در همین پست های پیش گفته بودم که فروختنش حماقته چون یکی از بزرگترین استعدادهای حال حاضر اروپاست. یاد و خاطره کیتای دو فصل پیش رو زنده کرد.

فیلیپه اندرسون درسته که دریبل هاش نگرفتن اما انصافا با غیرت بازی کرد، دوندگیش خارق العاده بود. ضمنا دو پاس تک به تک داد یکی به کیتا و یکی به کلوزه که نشون دهنده هوش بالاش هستن. جای نگرانی نداره به زودی بهتر از اندرسون سال پیش میشه.

تنها جای نگرانی بازی نه چندان خوب ایتالیایی های تیم بود پارولو و کاندروا اصلا نشانی از دو بازیکنی که میشناختیم نداشتن. امیدوارم زمان زیادی نبره تا فرم قبلشون رو پیدا کنن.

سمت راست باستا در دفاع و حمله استثنایی بود، سمت چپ همونطور که قبلا بار ها در آنالیز گفته بودم اتوبان بود باز هم، لولیچ دفاع چپ نیست و در بازی بعدی که احتمالا رادو در اون پست بازی خواهد کرد باید ببینیم چیکار می کنه.

تلاش و جنگندگی بیلیا به نظرم خبر از این میداد که دوست داره لاتزیو به چمپیونز لیگ بره و همینجا بمونه (راستی داور چطور به آرنجی که کیسلینگ به صورت بیلیا زد فقط یک کارت زرد داد؟)

اونازی هم باز هم مثل همیشه در قطع ارتباط عالی بود اما در شروع نقشه تهاجمی ضعف داشت. دی فری که همیشه عالیه

به میدون آوردن میلینکویچ نکته تاریک پیولی در این بازی بود؛ یک جوان 19 ساله رو نباید برای اولین بازیش در این میدون بازی میداد، نمیدونم چی فکر کرده بود با این تعویض!


راستی کاپیتان مائوری خوش قدم بود، برگشتش مصادف شد با این برد!

۹۴/۰۵/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۶)

۲۹ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۱ مهرداد لاتزیاله
قبول کنید در پست دفاع چپ لولیچ بهتره
باستا بعضی موقعادکم میوورد
کاندروا و فلیپه بهترین ها بودن
کیتاددو تا توپ بد خراب کرد. ولی گلی که زد کار هر کسی نیست
سفر به خیر لاتزیاله
پاسخ:
متشکرم مهرداد جان
به نظر من لولیچ و رادو هیچکدوم دفاع چپ های خوبی نیستن، هنوز لولیچ رو میشه پذیرفت چون پستش نیست اما رادو انصافا بد شده در یک سال اخیر

تمام تیمها دارن از سمت چپ ما حمله میکنن
دیگه کل دنیا میدونن ما دفاع چپ نداریم
پاسخ:
واقعا نمیدونم چرا پیولی اصرار کرد به موندن رادو و برافهاید!
رادو رو سمپدوریا میخواست و بابتش 4-5 تایی میداد، قراردادش رو تمدید کردن!
برافهاید هم قراردادش تموم شده بود ولی بازم باهاش بستن
جالبتر اینکه وینیسویس و کرکو رو که میتونستن اونجا بازی کنن قرض دادن به تیم های دیگه، سِک رو هم احتمالا برای پریماورا رجیستر می کنن...

اما تنها نکته خوب این بازی این بود که پیولی فهمید کیتا باید بازی کنه. خیلی انگیزه داره همون بازیکن 2 سال پیش بشه.
با سلام 
برد خوبی بود بالعربی به مدافعین فشار زیادی آورد ولی دفاع عالی بود
اندرسون و پارولو و کاندروا جالب نبودن ولی وجودشون کافی بود به امید صعود.
پاسخ:
سلام بهین عزیز
درباره اندرسون این رو بگم که بات موفقم که در سطح خودش نبود، اما در همین ناآمادگیش هم 2 پاس تک به تک به کیتا و کلوزه داد! حالا ببین آماده باشه چه خواهد کرد ...
۳۰ مرداد ۹۴ ، ۰۴:۰۴ فورزا لاتزیو
سلام منم با نظرت موافقم کاندروا و پارولو یکم دور از انتظار بودن مخصوصا پارولو أصلا محو بود در دفاع چپ هم به نظر من نگهداشتن برافهید یک حماقت بزرگ بود چون هیچی به نظرم من نداره برای رو کردن و سی وسه سالش هم شده لولیچ با اینکه پر تلاش بود ولی بازم برای دفاع چپ گزینه مناسبی نیست از بین رادو و برافهید به نظرم برافهید میرفت لولیچ میومد هافبک و رادو هم ذخیره دفاع جپ جدید میشد عالی بود دفاع چپ خوب هم تو بازار ریخته به نظرم با بودجه ای که ما داشتیم و داریم سیکویرا با پنج میلیون به اضافه دو ملیون پاداش گزینه خوبی بود و بازیکن های دیگه مثل کورزاوا و دینیه و کونترایو و آدریانو و اشملزر و ... گزینه های خوب و نسبتا ارزونی بودن و ملینکویچ هم کم کم که جا بیفته همه به استعدادش پی خواهید برد مایوریسیو هم عالی بود زوج مایوریسیو و دیفری فوق العاده میشه اونازی و فیلیپه أندرسون و بیلیا هم خوب بودن فقط امیدوارم مارکتی آماده شه بریشیا خیلی منو میترسونه و کیتا هم که نیاز به تعریف نیست...
پاسخ:
یه چیزی بگم درباره بریشا. درسته که دروازبان مطمئنی نیست، اما خیلی خیلی خوش شانسه، هرچی توپ به سمت دروازه اش زده میشه یا میره بیرون و یا وسط دروازه توی دستهاش!
برعکس مارکتی هر توپی میاد سمت دروازه اش اون کنج کنج میره! خیلی بدشانسه مارکتی!
با این حساب بریشا رو ترجیح میدم، نه برای اینکه دروازبان بهتریه، فقط برای اینکه لوک خوش شانسه!
۳۰ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۵ لنگیر لاتزیو
سلام میشه لیست کانالهایی که بازیهای لاتزیو را پخش میکنه قبل بازیهاش بزنی مثل بازی فردا با بولونا
پاسخ:
سلام، والا خودم از اینترنت می بینم، از سایت http://sportlemon.org
لیگ داره شروع میشه امیدوارم لاتزیو لیگو ششدانگ شروع کنه و بتونیم پشت سرهم برد کسب کنیم
ازین که باشگاه از دست بعضی بازیکنانی بی کیفیتی که در حد لاتزیو نبودن راحت شد خوشحالم . تعجب داره لوتیتو نتونسته تو دفاع چپ همیشه مصدوم یه مهره بگیره .چرا رادو رو رد نمیکنه؟ 
من همین الان میتونم پیشبینی کنم که چقد مصدوم بشه

پاسخ:
رادو تا 2 فصل پیش خیلی خوب بود، اما از وقتی ازدواج کرد یا مصدومه یا روی فرم نیست و سوتی میده! شاید امید داشتند که به شرایط قدیمش برگرده، هرچند من بعید میدونم اون رادوی گذشته بشه، اما انگار نظرم با لوتیتو و تاره در تضاده!
برافهاید هم که از اول هم بهش امیدی نبوده! جالبیش اینجاست که اینم همیشه مصدومه!
الان داریم با اینتر مذاکره می کنیم برای ناگاتومو یا دی آمبروسیو! به نظر من هیچکدومشون به درد بخور نیستن! نباید سطل زباله تیم های دیکه رو بگردیم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی