Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


- لولیچ در جواب ادین ژکو: من هیچ حرکت خاصی برای نرفتن او به 1927 انجام ندادم، او در مسیر سقوط قرار گرفت ولی من در آرامش هستم.


- پیولی در تمرینات : هرکس بیشتر تلاش کند و خود را اثبات کند در برابر لورکوزن بازی خواهد کرد.


- قرار ملاقات بیلیا و لوتیتو 15 روز عقب افتاد، پس از بازی با لورکوزن و در پایان ماه اگوست تکلیف بیلیا مشخص خواهد شد، پیشنهاد لاتزیو قرارداد 4 ساله با 2.5 میلیون یورو دستمزد سالیانه که او را به پردرآمدترین بازیکن باشگاه بدل خواهد کرد.


- فیلیپه اندرسون: هدفم در فصل جاری پیروزی با لاتزیو و همچنین نتایج مطلوب با تیم المپیک برزیل است.


- جدیدترین اخبار نقل و انتقالات لاتزیو: بورینی در استندبای، بازگشت مائوری، پیشرفت مذاکرات با جنوا برای پروتی


- طرفداران لاتزیو در صفحات اجتماعی مربوط به مائوری و همسرش میریام طوفان به پا کرده اند و خواهان بازگشت کاپیتان هستند.


-


- طرح ایجاد منطقه پلیس امنیتی در محدود ورزشگاه المپیکو برای دیدار با لورکوزن، پیش گیری برای برخورد آشوب ها


- لاتزیاله ها از سیاست های فصل نقل و انتقالات لوتیتو ناراضی هستند، دلیل؟ فقط 25 هزار بلیط برای بازی لورکوزن فروخته شده، پیش بینی می شود که لاتزیاله ها در آخرین روزها به این اعتراضات پایان دهند.


- برایان پره آ در راه باشگاه ترویه فرانسه. تست پزشکی به زودی. انتقال به زودی نهایی خواهد شد.


- دو تیم بزرگسالان و پریماورای لاتزیو اردوی مشترک به همراه بازی درون اردویی با هم انجام دادند که ستاره بی چون و چرای بازی کیتا بالده بود.


- کلوزه و جورجویچ به دلیل مصدومیت در تمرین امروز جدا از تیم کار کردند، در خصوص رسیدن آنان به بازی با لورکوزن شائبه هایی وجود دارد.


- طبق رابط های خبری وبلاگ لاتزیاله با ایتالیا، رصد شدن دقیق تمرینات تیم نشان می دهد که ترکیب لاتزیو برای بازی با لورکوزن به احتمال فراوان به صورت زیر خواهد بود:

ترکیب 4-3-3

دروازبان: مارکتی

دفاع ها: باستا، دی فری، مائوریسیو، لولیچ

هافبک ها: پارولو، بیلیا، اونازی

مهاجم ها: کاندروا، کیتا، فیلیپه اندرسون


نکات جالب: ترجیح داده شدن لولیچ به عنوان دفاع چپ غیر تخصصی بر برافهاید (با توجه به مصدوم بودن رادو)

               قرار گرفتن احتمالی مائوریسیو به جای جنتیلتی در ترکیب (هوئدت و جنتیلتی در یک ترکیب بوده اند)

              بازگشت پارولو به ترکیب و ترجیح داده شدن اونازی بر کاتالدی

              در صورت رفع مصدومیت کلوزه این بازیکن به جای کیتا در ترکیب قرار خواهد گرفت.



۹۴/۰۵/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۴ محمد فراری
بازگشت کاپیتان به تیم خیلی خوشحالم کرد و اگه این اتفاق تحقق پیدا کنه خیلی ی ی ی ی ی ی کمکمون میکنه .
در ضمن بازگشت پارولو هم خیلی خوبه و جلوی لورکوزن میتونه یه وزنه واسمون باشه.
اما ............
همچنان نگرانم چرا که خرید نکردیم و مخصوصا مهاجم نگرفتیم . اون دیوثا ژکو رو هم گرفتن که دیشب سویارو نابود کرد.محمد صلاح هم دارن . اعصابم خورد میشه از لوتیتو . پس کِی یه بازیکن بزرگ میاره اخه؟؟؟ نمیدونم والا فقط امیدوارم در طول فصل مشکل گلزنی و بازیسازی نداشته باشیم که خیلی بد میشه. من همچنان معتقدم که تیممون ناقصه و باید بازیکن خوب بگیریم. همچنین تا ابد با بودن لوتیتو در لاتزیوی بزرگ مخالفم ولی امیدوارم نظرم چرند باشه و امسال همه رو مخصوصا اون عوضیا رو بترکونیم و مثل عقاب اوج بگیریم تا بی نهایت
پاسخ:
من همیشه گفتم که با لوتیتو در بخش اول حضورش در لاتزیو موافق بوده ام، در بخشی که باشگاه بیش از 500 میلیون یورو بدهی داشت و لوتیتو تونست بدون اینکه باشگاه بره سری دی یا ورشکست بشه باشگاه رو دوباره زنده کنه، و کم کم دوباره به یه تیم مدعی بدل کنه، الان لاتزیو جز معدود باشگاه های ایتالیاست که سود دهی داره!
فصل پیش هم فصل خوبی برای لاتزیو و لوتیتو بود، مخضوضا اگر یک بازی دربی رو برده بودیم که شاهکار میشد، اما این فصل و فصل آینده عیار لوتیتو در بخش دوم حضورش در لاتزیو مشخص میشه، یعنی وقتی که باید تیم رو به یه مدعی قهرمانی بدل کنه، برای این منظور دو راه هست یکی راهی که آرسنال و منچستر یونایتد رفتن یعنی پرورش استعداد و بالا بردن قدرت اقتصادی، یکی دیگه راهی که چلسی و منچستر سیتی رفتن. به نظر میرسه لوتیتو راه اول رو انتخاب کرده، امیدوارم که ثمربخش باشه ... از این فصل دوره دوم حضور لوتیتو در لاتزیو شروع میشه! خودش گفته در این دوره طی 5 سال لاتزیو قهرمان ایتالیا خواهد شد، ببینیم چیکار خواهد کرد ...
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۲ مهرداد لاتزیاله
ترکیب خوبیه.
مائوری مطمئنا بر نخواهد گشت.

پاسخ:
اخبار رو که دیروز هم گذاشته بودم پیگیری کردی؟
در تماس با لوتیتو معلوم شده هر دو طرف مایل به تمدید قرارداد هستن، در تماس با پیولی معلوم شده که پیولی هم به دنبال مائوری ه،
امروز هم که در زمین تمرین رفته بوده.
به نظر من بالای 80 درصد شانس برگشت داره کاپیتان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی