Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


کاپیتان مائوری

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۱ ق.ظ

بخش قضایی فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد که استفانو مائوری کاپیتان پیشین لاتزیو از هرگونه اتهام مبنی بر تبانی و شرط بندی مبرا است و پرونده ی وی به طور کامل در این زمینه بسته شده است.


گفتنی است که پیش از این مائوری در دو مرحله توسط پلیس ایتالیا مورد بازجویی قرار گرفت که در نهایت به جرم اطلاع از تبانی بازی جنوا-لچه در سال 2011 و عدم اطلاع آن به پلیس، 6 ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شده بود، محرومیتی که همواره به دلیل کمبود مدارک و شواهد مورد ابهام بوده است.


با مشخص شدن بی گناه بودن کاپیتان مائوری بار دیگر بر شایعه مضحک "عدم تمدید قرارداد به دلیل مشکلات تبانی" خط بطلان کشیده شد. گفتنی است دلیل اصلی عدم تمدید قرارداد مائوری درخواست لوتیتو برای کاهش چشمگیر قرارداد وی بود. مائوری این روزها مشغول استراحت است و هنوز تصمیمی برای ادامه فوتبال یا خداحافظی از میادین ندارد.


+ چندی پیش توماسو روکی کاپیتان سابق لاتزیو به انتقاد از لوتیتو پرداخت و گفت جدا شدن مائوری و لدسما بار دیگر نشان داد که لوتیتو برای کسانی که عاشقانه خود را برای لاتزیو فدا کردند ارزشی قائل نیست.


++ در پی شکست های بازی های دوستانه عده ای از هواداران از لوتیتو خواستن که زمینه بازگشت مائوری رو فراهم کنه، بیاید امیدوار باشیم که کاپیتان برگرده ...

۹۴/۰۵/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی