Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


کوتاه از نقل و انتقالات

چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۷ ب.ظ

- رسمی: زامپا و مندیچینو دو بازیکن سابق تیم پریماورای لاتزیو که جایی در تیم اصلی پیدا نکردند و فصل پیش قرضی در تیم های سری بی بازی می کردند به تیم های ترنانا و مسینا فروخته شدند.


- لوریک کانا، امیلیانو آلفارو، آلوارو گونزالس، برایان پره آ و لومباردی بازیکنان لاتزیو طی هفته آینده به فروش خواهند رسید.


- آلساندرو لوچی مدیر برنامه های فیلیپ جورجویج، آلوارو تاتا گونزالس و آلساندرو مورگیا به دیدار لوتیتو رفت، در این دیدار درباره آینده تاتا و همچنین جذب جیمی بائز مهاجم 20 ساله یوونتود اروگوئه صحبت شد.


- چنان که در خبر گذشته آمد جیمی بائز مهاجم 20 ساله اروگوئه ای گزینه پیولی برای جایگزینی پره آ است. به نظر میرسد که پیولی حتی به عنوان مهاجم سوم هم روی پره آ حساب نمی کند.

۹۴/۰۵/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۱)

۲۱ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۰ لنگیر لاتزیو
امیدوارم اونطور که پتکویچ مربی پیشین لاتزیو افت شدیدی در فوتبال لاتزیو اورد پیولی نتونه لاتزیو را به سطح بولونا و پالرمو تیمهای سابقش برسونه
پاسخ:
انصافا این تیم لاتزیو اینقدر مهره داره که نمیشه اونقدر ها افت کنه، فکر کنم در بدترین حالت پنجم یا ششم میشیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی