Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر 15 : همچنان بیلیا و کیتا

چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۴ ب.ظ

- باشگاه آستون ویلا هم به جمع خواهان کیتا بالده پیوست، میزان پیشنهاد ویلا 10 میلیونه که با 15 میلیونی که لوتیتو در نظر داره اختلاف فراوان داره.


- بیلیا علاقه چندانی برای پیوستن به میلان ندارد، اولویت اول بیلیا رئال مادرید و پس از آن منچستر یونایتد است.


- منچستر یونایتد پیشنهاد جدیدی برای بیلیا داده، 5+27 میلیون که 2 میلیون بیش از پیشنهاد پیشین آنان است، هرچند با 40 میلیون مد نظر لوتیتو اختلاف فراوان دارد، اما در صورتی که جلسه ی هفته آینده مدیر برنامه های بیلیا با باشگاه به نتیجه نرسد احتمال پذیرش این پیشنهاد وجود دارد.


- پیولی تمرینات ویژه و فشرده ای برای فیلیپه اندرسون در نظر گرفته، گویا وی از فرم اخیر این بازیکن راضی نیست و قصد دارد با این تمرینات او را به همان بازیکن درخشان فصل پیش تبدیل کنند.


- لوتیتو طی یک هفته آینده دو جلسه مهم و سرنوشت ساز دارد، اولی برای رضایت بیلیا برای تمدید قرارداد و دومی برای ماندگار کردن بالده کیتا.


- تفاهم اولیه بین لوتیتو و اسپانسر چینی شکل گرفته، اما به گفته او هنوز راه طولانی ای برای قطعی شدنش باقی مانده.


- وینیسیوس دفاع چپ برزیلی و جوان لاتزیو برای مدت یک فصل به طور قرضی به اف سی زوریخ پیوست.


- در پی شایعات معاوضه بالده کیتا با فابیو بورینی دو تن از پیشکسوتان لاتزیو درین باره نظر داده اند: پولیچی : "من کیتای اسپانیایی را ترجیح میدهم." جیوردانو: " بورینی مفیدتر از کیتاست."


- با اومدن احتمالی پدرو به یونایتد، چیچارتو خواهد رفت. وستهام شانس بیشتری نسبت به لاتزیو دارد.


- کانا بر سر سه راهی: قطر، کاهش چشمگیر دستمزد و تمدید با لاتزیو، ماندن با قرارداد فعلی و یک فصل سکونشینی


- به گفته آلونتانو از روزنامه نگاران ایتالیایی دلیل ترس لوتیتو از فروش بیلیا و کیتا این است که در صورت عدم صعود به سی ال و شکست مقابل لورکوزن، فروش این دو ستاره، بر آتش خشم طرفداران خواهد افزود و جنبش ضد لوتیتو را اینقدر تقویت خواهد کرد که وی راهی جز ترک لاتزیو نخواهد داشت، این روزنامه نگار حدس زده که در صورت صعود لاتزیو به چمپیونز لیگ احتمال فروش این دو بازیکن به شکل چشمگیری افزایش می یابد.



۹۴/۰۵/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۴ لنگیر لاتزیو
لوتیتو قرارداد برافهد را تمدید میکنه ولی بالده و بیلیا را میفروشه مهاجم نمیخره فقط مفتی باشه مثل جورجویچ پا شکسته
پاسخ:
ای گل گفتی! قرارداد برافهاید رو تمدید کرد با همون دستمزد سال پیش اما به مائوری گفت باید دستمزدت رو کمتر کنی! قرارداد رادو رو 5 ساله تمدید کرد اما حاضر نشد دستمزد کیتا رو بالا ببره! اصلا آدم متعجب میمونه از کارهاش.
حالا امیدوارم حتی اگر شده بیلیا رو بفروشه اما نذاره کیتا بره. خودش میتونه کمی فکر کنه که اومدیم فیلیپه اندرسون یا کاندروا مصدوم شدن (که احتمالش هم کم نیست) اون وقت چطور میخواد با کیشنا که هنوز آزمایشش رو پس نداده هر هفته 2 مسابقه بده؟ یا حتی اون هم نه، اگر بخواد 1-3-2-4 بازی کنه هیچ مهره ای نداره که اونجا بازی بده!
کیتا زیاد هم شاخ نیست اونطور که شما میگید.
شاید داره بهش رو نمیده که قراردادش رو با همون شرایط تمدید کنه یا بفروشتش بزنه به یه زخمی.
به نظرم کیشنا از کیتا خیلی بهتره و راول موریسون رو هم فراموش نکنید.
ایکومیدندیس هم هست.
پاسخ:
کیتا رو باید 2 سال پیش میدیدید که یک تنه تیم رو نگه داشته بود. اون فصل کاندید بهترین بازیکن جوان جهان golden boy هم شد.
کیشنا اصلا در سطح کیتا نیست، کیتا یک کریس رونالدوئه، تکنیکش سرعتش حرکات انفجاریش همه چیزش بالاتر از کیشنا است، راول و ایکونومیدیس که پستشون متفاوته.
این لینک رو ببین و کیتا رو دریاب:

www.youtube.com/watch?v=_fIoFt6WyIM

از دید من همین الان هم جز 10 بازیکن جوان برتر دنیا محسوب میشه همونطور که 2014 در فهرست بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی