Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر 14 : فروش کیتا ؟

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۴ ب.ظ

- کیتا بالده دیائو بازیکن مستعد و فقط 20 ساله لاتزیو به لیست خرید مانچینی اضافه شد، حداقل قیمت مورد نظر لوتیتو 15 میلیون یورو است اما مانچو قصد دارد حدود 10 میلیون برای این بازیکن پرداخت کند، آرسنال و لیورپول از دیگر تیم های خواهان کیتا هستند.

(همونطور که قبلا گفتم فروش کیتا یک اشتباه خیلی خیلی بزرگه، اما فروشش به اینتر که رقیب ماست و اونم فقط با 10 میلیون یورو یک اشتباهه که حتی در تیمارستان هم کسی مرتکبش نمیشه. من همچنان معتقدم که کیتا یکی از 5 استعداد بزرگ دنیا در خط حمله است در این حد که حاضرم از پول شخصیم خرج کنم تا کیتا بمونه! )


- توتومرکاتو خبر داده در صورت فروش کیتا، بلافاصله فابیو بورینی به عنوان جایگزینش خریداری خواهد شد. بورینی مدت هاست که در لیست فروش لیورپول قرار داره.


- کوریره دلا سرا خبر داد که در ملاقات ایجنت بیلیا با مدیران ارشد لاتزیو، از طرف بیلیا به باشگاه ابلاغ شده که پیشنهاد تمدید قرارداد پذیرفته نخواهد شد، لوتیتو هم گفته که 35 میلیون بابت بازیکن میخواد، بالاترین پیشنهاد بابت بیلیا پیشنهاد 5+25 میلیون یورویی از طرف منچستر یونایتد بوده که باشگاه اون رو رد کرده. پیش بینی شده که این آینده بیلیا طی یک هفته آینده مشخص بشه.


- میلینکویچ : هر روزی که از حضورم در باشگاه میگذره بیشتر به ارزش این انتقال پی می برم، امسال رو هرگز در تمام زندگی ام فراموش نمیکنم ابتدا قهرمانی جوانان جهان و شناخته شدن به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جوان جهان، بعد از اون انتقال به یک باشگاه بزرگ. میلینکویچ درباره هزینه زیادی که لاتزیو بابتش پرداخت کرده گفت لاتزیو این پول رو بابتم داد چون ارزشش رو دارم. ضمنا میلینکویچ مصاحبه منتشر شده از اون که ادعا شده بود گفته خودمم شک دارم که ارزش پولی که لاتزیو بابتم داده رو داشته باشم، رو تکذیب کرد.


- روگر اشمیت مربی لورکوزن طی مصاحبه ای گفت: میشد قرعه ای ساده تر داشته باشیم اما همینکه در بازی برگشت میزبان هستیم یه پوئن مثبته که میتونه راه ما برای صعود به مرحله بعد باشه. اشمیت گفت من مطمئنم که در پایان ما صعود خواهیم کرد.


- دی لورنتیس رئیس باشگاه ناپولی گفته که سوپرکاپ ایتالیا باعث شرمسازی فدراسیون ایتالیا بوده. اون از امکانات چین انتقاد کرده ، از زمان بازی تا زمین مسابقه و ...، و ذکر کرده تمام این ها به خاطر این بوده که پول بیشتری به جیب بزنند. دی لورنتیس به شدت به نقوذ فراوان لوتیتو در فدراسیون هم حمله کرده و خواستار ورود نخست وزیر ایتالیا به موضوع شده! در بخش دیگه ای از حرف هاش دی لورنتیس از مائوریتزیو بارِتا رئیس سازمان لیگ ایتالیا خواسته از سمتش استعفا بوده و اون رو یک عروسک در دست لوتیتو دونسته! دی لورنتیس گفته اون ها یک نوع از سیستم رای گیری در سازمان لیگ ابداع کرده اند که طبق اون لوتیتو هر کاری که دوست داشته باشه انجام میده!

۹۴/۰۵/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی