Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


تحلیل لیست اروپایی لاتزیو

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۱ ب.ظ

- چنانکه در پست قبلی نوشتم اسم کیتا بالده برای دیدار مقابل لورکوزن در لیست بی قرار داره، این اتفاق در حالی افتاد که این روزها شایعات فروش کیتا داغ شده، برای روشن شدن اذهان باید بگم که لیست بی برای بازیکنان زیر 21 ساله که بیشتر از 3 سال ار حضورشون در باشگاه میگذره و این بازیکنان که محصول هر باشگاه محسوب می شن هر تعداد باشند می تونن بدون ثبت نام در لیست اصلی در چمپیونز لیگ حاضر بشن، پس این به این معناست که کیتا و اویکونومیدیس میتونن در دیدار با لورکوزن حاضر بشن.


- در لیست لاتزیو برای چمپیونز لیگ حضور نداشتن سه بازیکن علامت های روشنی رو از باشگاه ساطع کرده، کانا، آلوارو گونزالس و پره آ سه بازیکنی هستن که برای اروپا ثبت نام شده اند و این به معنای خروج حتمی اونهاست اتفاقی که برای دو بازیکن اول قابل پیش بینی بود اما پره آ انگار در پیش فصل نتونسته نظر پیولی رو جلب کنه و باید منتظر خروجش از تیم باشیم.


- در لیست اروپایی لاتزیو نام لولیچ به عنوان مدافع ذکر شده، با توجه به محرومیت رادو از دیدار با لورکوزن به نظر میرسه که پیولی قصد داره لولیچ رو در دفاع چپ به جای این بازیکن بازی بده.


- حضور مورگیا بازیکن جوان لاتزیو و شماره 10 پریماورا در لیست لاتزیو نکته امیدوار کننده این لیسته، البته درباره حضور مورگیا در لیست آ در حالی که سنش به لیست بی میخورد و فقط در لاتزیو بازی کرده هم این گمانه زنی شده که مورگیا که محصول آکادمی لاتزیوست در سال 2013 قرارداد حرفه ایش رو با تیم پریماورا امضا کرده و پیش از اون بازیکن تیم های رده سنی لاتزیو بوده و قرارداد آماتوری داشته پس شرط 3 سال حضور حرفه ای در باشگاه رو نداشته برای همین ناچارا در لیست آ قرار گرفته.


۹۴/۰۵/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۱)

۲۰ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۴ لنگیر لاتزیو
لوتیتو بیلیا و کیتا را میفروشه هیچکس را نمیخره فقط دنبال بازیکن ازاد ومفته
پاسخ:
بیلیا رو بفروشه، من حرفی مشکلی ندارم چون 29 سالشه و دیگه ازین سطح بالاتر نمیره، اما کیتا فقط 20 سالشه و تا 10 سال میتونه در بالاترین سطح خط حمله تیم رو تامین کنه، میتونه یکی در سطح کریس رونالدو بشه اگر درست آموزش دیده بشه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی