Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


تیفوسی های لاتزیو

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ق.ظ

سلام دوستان عزیز

بعد از اینکه پیش بینی این وبلاگ درباره خرید کیشنا و میلینکویچ دقیق از آب در اومد و پیش از اینکه این بازیکن ها به پایتخت برسند، گفتم که این ها قرارداد بستنشون حتمی است، در پستی که جمعه گذاشتم ترکیب بازی سوپر کاپ رو بیش از 24 ساعت قبل از بازی به درستی گفتم بدون حتی یک بازیکن اشتباه. البته بی شک من پیشگو نیستم و این اخبار رو از منابع خبری تامین می کنم که بسیار به تیم نزدیک هستند و حتی تک تک جلسات تمرینی تیم رو هم رصد می کنند، و من هم اخبار دقیق و قابل اطمینانی رو از این منابع تهیه می کنم. امیدوارم این اخبار مورد پسندتون قرار گرفته باشه و البته که اگر همراهی شما نبود هرگز انگیزه ای برای انتشار این اخبار نبود. از دوستی با شما لاتزیویی ها به خودم می بالم.

پس این پست یک پست ویژه برای تشکر از شماست همراهان عزیز ... همچنان به وبلاگ خودتان اعتماد داشته باشید

۹۴/۰۵/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۴)

۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۵ لنگیر لاتزیو
ممنون از زحماتت امیدوارم پیولی تو بازی لورکوزن ترکیب درستی بجینه پارولو نباشه وسط لاتزیو فاجعه ست کاش مایوری بود جور پدربزرگ کلوزه و جورجویچ چلاغ را میکشی 
پاسخ:
خواهش می کنم
والا منم موندم چرا مائوری تمدید نکرد، نبود مائوری تمام خلاقیت تیم رو گرفته
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۳ مهرداد لاتزیاله
ما باید به خودمون ببالیم
پاسخ:
امیدوارم بازی با لورکوزن شادی و شعف رو بار دیگه به طرفدارها بده. حق لاتزیاله ها بیشتر از اینه
اخبار شما دقیق و به روزه
حقیقتا ممنون دارتم
و قرداد مائوری بخاطر یک سری مسایل که مائوری به خاطر تبانی درگیرش بود تمدید نشد
تا خطر کسر امتیاز از لاتزیو به کلی دور شه
پاسخ:
پرونده مائوری که بسته شده بود، و تبانی که بلکل در همون بار اول رد شد، فقط چیزی که مطرح کردن این بود که مائوری از شرط بندی و تبانی دو تیم اطلاع داشته و گزارش نداده! مشابه همین برای کنته هم اتفاق افتاده بوده. با این تفاوت که مائوری همچنان میگه بی گناه بوده. واقعا هم نتونستن اثبات کنن که مائوری مجرم بوده.
قراردادش برای این تمدید نشد که حدود یک سال و نیم پیش لوتیتو به مائوری گفت برای اینکه قراردادت رو تمدید کنی دستمزدت رو به نصف کاهش بده که از 1.5 میلیون که دستمزدش بود به 750 هزار یورو کاهش پیدا کرد و حتی حاضر شد به جای دو سالی که مدنظرش بود قراردادش رو یک ساله تمدید کنه، اما متاسفانه امسال هم لوتیتو بهش گفت برای اینکه قراردادت رو تمدید کنی باید به زیر 500 هزار یورو کاهش بدی دستمزدت رو!
کلا حرکت لوتیتو رد قبال مائوری رو اصلا نمی پسندم، هرچند مائوری هم پیشنهاد خوبی از تیم های آمریکایی داشت.

لینک بحث پارسالشون:

http://www.football-italia.net/45380/mauri-wants-renewal-but%E2%80%A6
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۷ محمد فراری
واقعا جای تشکر و تقدیر داری..واقن خیلی ممنون ن ن ن ن ن
پاسخ:
ارادتمندیم، این وبلاگ رو میخوام مکان گردهمایی لاتزیاله تبدیل کنم تا همیشه بتونن اخبار جدید تیمشون رو دنبال کنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی