Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


سرخط خبرها 8

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۴ ب.ظ

- جورجویچ به دلیل مصدومیت بازی دوستانه با ماینس رو از دست خواهد داد، اما خبر خوش اینکه آسیب دیدگیش کوفتگیه و بر خلاف بعضی شایعات شکستگی استخوان نیست.


- استفان دی فری تمرینات سبک و حرکات کششی رو شروع کرده. این امید وجود داره که شاید به بازی سوپرکاپ برسه.


- کیشنا: حضور در لاتزیو به رشد من کمک خواهد کرد. دی بوئر؟ من با او رابطه خوبی نداشتم.


- نزدیکان میلینکویچ خبر دادن که لاتزیو و خنک به توافقات اولیه رسیده اند و فقط بندهای پاداش ها مانده اند.


- از تمرینات اردوی اتریش به نظر میرسه که پیولی برای تقابل با ماینس هم به فکر دفاع 3 نفره آن هم با حضور کونکو در قلب دفاع است!


- طبق گزارش اختصاصی رادیوسِی ایتالیا لاتزیو به هیچ عنوان قصد نداره که میلینکویچ رو جایگزین بیلیا کنه بلکه قراره میلینکویچ به همراه پارولو در کنار بیلیا به عنوان سه هافبک مرکزی لاتزیو بازی کنند. (بر مبنای این گزارش لولیچ و راول و کاتالدی و اونازی نیمکت نشین خواهند شد!)


- رونالد دی بوئر: رفتن کیشنا از آژاکس شرم آور بود!


- جلسه لوتیتو با رایولا در ویلای سن سباستین: گمانه زنی های انجام شده نشون میده این جلسه برای نهایی کردن انتقال کیشنا است، البته دیگر موکل رایولا یعنی ماریو بالوتلی هم به لاتزیو لینک شده که لوتیتو این شایعه رو تکذیب کرده.


- 10 هزار بلیط بازی دوستانه لاتزیو در برابر ماینس فروخته شده اند.

۹۴/۰۵/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۶ فورزا لاتزیو
بابا ما نباید سه دفاعه بازی کنیم کونکو تو قلب دفاع؟؟؟؟؟!!!!!! سیستم چهار سه سه هم جالب نیست با هافبک هایی که ماداریم (خوب هستن ولی تیمی با خط هافبک بارسا و یووه میتونن این سیستم رو اجرا کنن) چهار دو سه یک عالیه با خرید ملینکویچ 
پاسخ:
یادش بخیر اون زمان که مائوری بود به دلیل قابلیت بازی بین خطوط تیم خیلی راحت از چهار سه سه به چهار دو سه یک شیفت می کرد و ضرباهنگ تیم رو تغییر میداد. نداریم مثلش ...
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۵ فورزا لاتزیو
واقعا حیف شد رفت من عاشق بازیش و خودش بودم کیشنا هم رسمی شد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی