Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


بازی دوستانه لاتزیو - ماینس

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ب.ظ

امشب لاتزیو به مصاف ماینس رفت که این بازی در آلمان برگزار میشد

در این بازی که با نتیجه 3 بر 0 به سود ماینس به پایان رسید به نظر میرسید که پیولی باز هم به دنبال تست کردن سیستم 3-4-3 بود. بازیکن ها از سرعت آرمانی دور بودند و بسیار کند و خسته به نظر می رسیدند که دلیلش بی شک بدنسازی تیم بوده که باعث خستگی در ساق بازیکن ها بوده. ضمن اینکه در دفاع هم بسیار بسیار پر اشتباه بودیم فضاهای زیادی به تیم حریف دادیم و در پرسینگ هم نزدیک به فاجعه بودیم. در رسوندن توپ به خط حمله هم کند و سنگین بودیم. به جز فیلیپه اندرسون بقیه بازیکنان تلاش و کوششی از خودشون نشون نمیدادند، شاید هم توانش رو نداشتند.

نمره بازیکنان از 10 در مقابلشان لحاظ شده

ترکیب لاتزیو در نیمه اول:

سیستم 3-4-3

دروازبان : مارکتی 5

دفاع وسط: هوئدت 5، جنتیلتی 5، مائوریسیو 5

کناری: باستا 5.5، لولیچ 6

هافبک وسط: پارولو 6 - اونازی 5

مهاجم: کاندروا 5.5 ، کلوزه 6 ، فیلیپه اندرسون 6.5


تعویض ها در نیمه دوم:

46- کاتالدی 5.5 به جای پارولو
46- کیتا 5.5 به جای کلوزه
62- بیلیا 6 به جای اونازی (اولین بازی پیش فصل کاپیتان کنونی لاتزیو)
86- پاتریک به جای باستا
86- پره آ به جای فیلیپه اندرسون
86- اوکونومیدیس به جای کاندروا

۹۴/۰۵/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۳)

۰۸ مرداد ۹۴ ، ۰۳:۳۱ فورزا لاتزیو
به معنای واقعی گند زدیم سه چار چیه خدایی با این سطح آمادگی پلی آف سی الو گند می زنیم به نظرم دیگه خرید مهاجم از نون شب واجب تره کلوزه به فروش میرفت بهتر بود ولی خب برای تجربه خوبه خدا کنه یه نوک بگیریم
پاسخ:
پلی آف سی ال رو میشه هنوز امیدوار بود، مخصوصا الان که آژاکس هم دیشب با راپیدوین مساوی کرد و نشون داد تیمی نیست که بتونه برامون مشکل ایجاد کنه! تازه اگه بتونه راپیدوین رو حذف کنه!
الان هم آژاکس و هم شاختار خظر حذف دارن، اگر یکیشون حذف شه اسپورتینگ میاد به جاش که اونا هم داغون هستن بهترین دفاعشون سیانی خودمونه! :))
اگر دوتاشون حذف شن زسکا مسکو ممکنه بتونه بیاد که اونا هم خطر حذف رو دارن و تیم خوبی نشون ندادن!
به نظر من اگر به منچستر و والنسیا نخوریم میتونیم بیایم بالا، حتی به نظر من از لورکوزن هم بهتر هستیم. البته با این شرط که پیولی دست از این سیستم مسخره سه دفاعه برداره و مثل سال پیش همون 4-3-3 که به 4-2-3-1 شیفت میشه رو بازی کنیم (البته باید یکی نقش مائوری رو بر عهده بگیره که به نظر من موریسون بهترین گزینه است)
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۱۸ لنگیر لاتزیو
تو را خدا مارکتی را نزار تو گل به هیچ توپی نه نمیگه
پاسخ:
والا مارکتی دیگه اون انعطاف بدنی گذشته رو نداره و تعداد توپ هایی که نمیگیره از اونا که میگیره بیشتر هستن!
اما با این وجود باید انصاف هم داشت که بعضی از توپ هایی که میان سمت دروازه اش رو هیچ دروازبانی نمیتونه بگیره و بدشانس هم هست، ولی در کل این دلیل نمیشه که هر توپی که از دفاعمون رد بشه خطر گل خوردن داشته باشیم!
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۲۰ لنگیر لاتزیو
مارکتی= موریزاکی
پاسخ:
یه نکته جالب دیگه هم درباره سیستم دفاعیمون و میزان گل خوردنمون هست، اونم اینه که هر بازی ای که دی فری باشه فرقی نداره دروازبان کی باشه اون بازی گل نمی خوریم و اگر دی فری مصدوم باشه و بازی نکنه اون بازی رو میبازیم و خوب هم گل میخوریم!
باید قبول کرد که دی فری جز 5 دفاع برتر جهانه و کسی در سطحش نداریم که وقتی نباشدش جاش رو پر کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی