Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر 7 : غیر رسمی میلینکویچ فردا در رم!

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۵۵ ب.ظ

- طبق اخبار رسیده لاتزیو امروز پیشنهادی 9 میلیونی برای میلینکویچ-سویج به گنک ارائه خواهد داد. این در حالی است که گنک خواهان 8 میلیون + 50 درصد از سود فروش آینده این بازیکن است، پیشنهادی که لاتزیو از ارائه آن خودداری کرده است. گفته می شود که در صورتی که پیشنهاد 9 میلیونی لاتزیو که با تعدادی آپشن بیش از این مبلغ خواهد شد با موافقت گنک مواجه شود میلینکویچ فردا در رم خواهد خواهد بود.


- هونتلار گلزن قهار شالکه بار دیگر به لیست خرید لاتزیو برگشت، اما لاتزیو هنوز پیشنهادی بابت خرید این بازیکن ارائه نکرده است.


- استفان دی فری به احتمال فراوان دیدار سوپرکاپ ایتالیا در مقابل یوونتوس را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد.


- گفته می شود که کیشنا در رادار فیورنتینا هم قرار داشته، اما این بازیکن پیشنهاد بازی در ویولا را رد کرده است. پس از میلینکویچ و بورینی این سومین باری است که فیورنتینا به اهداف لاتزیو حمله ور می شود!


- منابع خبری نزدیک به باشگاه علاقه لاتزیو به اوزیاکوپ هافبک بشیکتاش را تایید می کنند! اما گفته می شود پیشنهاد لاتزیو توسط بازیکن رد شده؛ وی عنوان کرده قصد ندارد خارج از ترکیه بازی کند.

۹۴/۰۵/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

۰۵ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۶ مهرداد لاتزیاله
حیف دی فری نیست 
پاسخ:
اما راول احتمال فراوان به بازی خواهد رسید
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۵۱ فورزا لاتزیو
بابا این هونتلار چیه اصن بدردمون نمیخور بازیش کپی کلوزست و بسیار کندتر خدا کنه نگیریمش چون پولمون رو الکی هدر میدیم ما اگه مهاجم خواستیم باید یک باطراوتشو بگیریم که فک نمی کنم با وجود جورجویچ و کلوزه و پره آ کسی رو در این پست بخریم بازم میگم ما دفاع چپ باید الویتمون باشه دیگه در پست مهاجم کسی رو اضافه نمیکنیم و میلینکویچ هم بیاد دیگه هافبک هم عالی میشه ولی با رادو(زیاد مصدوم میشه) اون برافهید پر اشتباه و مسن دفاع چپ ضعیفی داریم
پاسخ:
انگار که هدف باشگاه اینه یه بازیکن معروف بخره! و بیشتر جنبه تبلیغاتی داره!
مذاکره با بالوتلی و پاتو هم در همین راستا بوده!

درباره دفاع جپ که جانا سخن از زبان ما می گویی! نمیدونم چرا پیولی نفهمیده این رو! به نظرم میخواد لولیچ رو سمت چپ بازی بده این فصل!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی