Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


احبار 6

يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۵۲ ب.ظ

- خب بالاخره لاتزیو و آژاکس برای کیشنا به توافق رسیدند، مبلغ پیشنهادی 3 میلیون یورو بعلاوه بند تشویقی 1 میلیون یورویی خواهد بود که به دستاوردهای بازیکن بستگی داره، از طرفی کیشنا دستمزد 1.2 میلیون یورویی دریافت خواهد کرد که در لاتزیو دستمزدی نسبتا بالا محسوب می شود. کیشنا تست پزشکی باشگاه را پشت سر گذاشته و ظرف 24 ساعت آینده رسما به هوادارن معرفی خواهد شد.


- وضغیت میلینکویچ همچنان نامشخص است، رسانه های مدعی شده اند که مبلغ پیشنهادی فیورنتینا خیلی بالاتر از پیشنهاد لاتزیو نیست اما در قرارداد پیشنهادی آن ها به خنک بندی قرار گرفته که طبق آن 50 درصد از سود فروش آینده میلینکویچ نصیب خنک خواهد شد، بندی که لاتزیو حاضر به گنجاندن آن در قرارداد پیشنهادی اش نشده است. گفتنی است که میلینکویچ و ایجنت مشهورش ماتیا کژمان فقط به لاتزیو فکر می کنند و حاضر به مذاکره با فیورنتینا نشده اند.

باشگاه خنک از میلینکویچ خواسته شخصا به فلورانس رفته و با مسئولان فیورنتینا به توافق برسد چون از دید آن ها پیشنهاد لاتزیو کافی نیست. درخواستی که میلینکویچ و ایجنتش از پذیرفتن آن سر باز زده اند. باید اضافه کرد که با شروع لیگ بلژیک نام میلینکویچ در لیست تیم خنک موجود نیست و این به نشانه جدایی حتمی این بازیکن 20 ساله خواهد بود.


- دانیله پارده مدیر ورزشی فیورنتینا گفته : ما نمی توانیم تا ابد منتظر میلینکویچ بمانیم. ما به بازیکنی نیاز نداریم که برای آمدن به فلورانس نیاز باشد به او التماس کنیم یا او را قانع کنیم. طبق پیش بینی های اسکای ایتالیا این به معنای انصراف فیورنتینا از خرید این بازیکن خواهد بود.


- ویدئویی جدیدا از میلینکویچ منتشر شده که طی آن به یک هوادار میگه به هیچ عنوان به فیورنتینا نخواهد رفت. به نظر میرسه با این اظهار نظر در حال حاضر فقط لاتزیو تنها مقصد او خواهد بود.


- اوگوزان اوزیاتپ از بشیکتاش و گاماکوف بلغار از جدیدترین بازیکنانی هستند که به لاتزیو لینک شده اند اما این اخبار بیشتر به شایعه نزدیک است تا واقعیت.


- کرکو بازیکن جوان لاتزیو به احتمال فراوان فصل بعد را در پسکارا و به طور قرضی سپری خواهد کرد. تا کنون قرض داده شدن مینالا و تونکارا از تیم پریماورای لاتزیو قطعی شده و انتظار میرود به زودی بازیکنان دیگری از این تیم هم به تیم های سری بی قرض داده شوند.



۹۴/۰۵/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۷)

۰۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۲ مهرداد لاتزیاله
کاش به جای میلینکوویچ آدرین سیلوا رو بخریم.
کیشنا هم بازیکن خوبیه.
مرسی از اخبار داغ و جذابت.
پاسخ:
مهرداد شک نکن میلینکویچ بازیکن با استعدادیه، یکی از بزرگترین استعدادهای حال حاضر دنیاست
اما ترس من از اینه که تیم باز تجربه اش خیلی سبک میشه
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۹ لنگیر لاتزیو
عشق است لوتیتو دوست داریم کلودیو
پاسخ:
لوتیتو مدیریتش عالیه و خیلی هم در استعدادیابی پیشرفت کرده اما لامصب خیلی سخت خرج می کنه، یعنی این همه دعوا سر مییلینکویچ فقط بحث 1 میلیون یوروئه! اونم در حالی که اینتر هر روز یک خرید 15 میلیونی میکنه یا میلان میخواد 30 میلیون بابت رومانیولی بده!
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۶ فورزا لاتزیو
کیشنا که اومد ملینکویچ هم میاد چون تو مصاحبه و اینستاش هم گفت به لاتزیو میره و از صحبت های مدیر ورزشی فیورنتینا میشه فهمید که میاد و سال بعد فک کنم ٤-٢-٣-١ بازی کنیم چون میلینکویچ میل هجومی زیادی داره
پاسخ:
به زودی آپدیت می کنم با بازی لاتزیو و سیگما اولمک
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۵ لنگیر لاتزیو
باید یه دروازبان بگیره مارکتی سال گذشته فاجعه بود همینطور یه مهاجم فرصت طلب
پاسخ:
امروز شایعه اش اومده که لاتزیو دنبال هونتلار ه، به نظرم به دردمون میخوره، یه مهاجم نوک میخوایم که یک فصل بتونه بیشتر از 15 گل بزنه و هونتلار این ویژگی رو داره
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۴۱ لنگیر لاتزیو
دروازبان ضروریه مارکتی سوتی زیاد میده فصل قبل لاتزیو امتیازهای زیادی از ضعف دروازه داد
پاسخ:
آره مارکتی بگیر نگیر داره، اما انگار موندش حتمیه چون احتمال فراوان به عنوان کاپیتان دوم تیم معرفی خواهد شد.
کانا،لدسما،کاواندا،لولیک،بیرپیرنا،مائوریسیو،سیانی،موریگا
اینها رو بفروشند و به جاش سه تا بازیکن از برزیل و آرژانتین،هلند یا کلمبیا بخرند. به همراه یه دفاع محکم و باتجربه برای لیگ قهرمانان
سه تا بازیکن جوون مثل کریشنا یا موریسن.
اما عقل توی کله تاره و لوتیتو نیست.
پاسخ:
فروش کانا که تقریبا حتمیه
کاواندا فروخته شده و الان داره در ترکیه بازی می کنه
سیانی هم فروخته شده و رفته بوردو
موریگا به نظرم فروخته نشه بهتره، شماره 10 تیم جوانان بود و استعدادش بالاست، اما احتمالا قرض داده میشه
مائوریسیو تازه اومده و مدافع روی نیمکته
لولیچ هم فروخته شدنش فقط با قیمت بالای 15 میلیون یورو معقولانه است که فعلا تیمی بابتش اینقدر پول نمیده، چون آچار فرانسه تیمه دفاع چپ، هافبک وسط تدافعی، تهاجمی، وینگر چپ، همه این پست ها رو می تونه بازی کنه!
کیشنا که قطعی شد، من به میلینکویچ هم اعتقاد دارم. اما نمیشه تیم رو یکباره جوون کرد چون تیم بی تجربه میشه
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۸ فورزا لاتزیو
لولیک که خوبه و به جا مایوریسیو برافهید اینا باید به فروش برن که کانا و لدسما و کاواندا رفتن مارکتی هم بدک نیست ولی وقتی روزش نباشه تیمو میبازونه سال قبل که خیلی ضعیف بود به نظرم بفروشیمش و یه گلر خوب بگیریم و بریشیا هم رو نیمکت
پاسخ:
کانا به خاطر دستمزدش باید بره، 32 سالشه و یه دفاع نیمکت نشینه اما یکی از بیشترین دستمزدهای باشگاه رو میگیره! اگه دستمزدش نصف میشد انصافا برای نیمکت بازیکن خوبی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی