Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


فوری: آپدیت وضعیت لوکاس بیلیا

جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۳۱ ب.ظ

ایجنت لوکاس بیلیا در مصاحبه ای گفته که وضعیت لوکاس در لاتزیو نامشخص است، بعد از بازی سوپرکاپ با یووه در شانگهای به ملاقات لوتیتو میروم تا بهترین تصمیم برای همه رو بگیریم.


طبق اخبار رسیده منچستر یونایتد و آرسنال با پیشنهادهایی حدود بیست و پنج میلیون یورو مترصد فرصت هستند.

۹۴/۰۵/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

۰۲ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۴ مهرداد لاتزیاله
ای بابا.کاش بمونه
پاسخ:
نامشخصه وضعیتش، اما لاتزیو برای جایگزینیش روی گرانیت ژاکا بازیکن گلادباخ نظر داره که به نظر من بازیکن خوب و آینده داریه و اگر بتونیم بخریمش وضعیتمون خیلی بدتر نخواهد بود.

۰۲ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۷ فورزا لاتزیو
بفروشیمش و ژاکا رو بگیریم عالیه چون با توجه به سنش تا دو سال دیگه بیشتر نمیتونه رو فرم باشه ولی ژاکا میتونه برای مدت زیادی خط هافبک رو بیمه کنه و مطمعن باشید که دیگه همچین پیشنهادی دیگه براش نمیاد من خودم هم خیلی دوستش دارم ولی ما تو چند تا پست ضعیف هستیم که میتونیم با فروشش ژاکا(برای جایگزینیش)و یه مدافع چپ بگیریم
پاسخ:
منم بدم نمیاد فروخته بشه، چون مبلغ پیشنهادی خیلی خوبه، از طرفی هم  ممکنه که تاره نتونه ژاکا رو بخره چون نشون داده که به سختی پول خرج می کنه در اون صورت تیم دچار مشکل میشه چون به نظر من کاتالدی هنوز اینقدر تجربه نداره که بتونه یک فصل بازیکن اصلی باشه!
باید صبر کنیم ببینیم چی میشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی