Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


مینو رایولا و لوتیتو

پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۲ ب.ظ

طبق گزارشی که lalazio داده طی هفته آینده قرارداد میلینکویچ قطعی خواهد شد، ضمن اینکه مینو رایولا ایجنت کیشنا با لوتیتو و تاره ملاقاتی داشته و در این ملاقات مطرح کرده که کیشنا رو میتونه با حداقل هزینه ای به لاتزیو بیاره طبق گزارش lalazio قرارداد کیشنا تا هفته آینده قطعی خواهد شد. بعلاوه در این ملاقات رایولا موکل دیگه اش یعنی بالوتلی رو به لاتزیو پیشنهاد داده که با مخالفت لوتیتو مواجه شده.

البته lalazio نوشته که لوتیتو به رایولا اعلام کرده در صورتی که بالو به طور قرضی به لاتزیو بیاد و در این دوران لیورپول درصد زیادی از حقوق بالو رو تامین کنه میتونه این انتقال رو انجام بده!


آپدیت بر خبر:


+ مارک اورمارس که از مدیران آژاکس هست، در مصاحبه جدیدش اعلام کرده که رفتن کیشنا به لاتزیو فقط شایعه رسانه ایه و مینو رایولا برای فروش یکی دیگه از موکل هاش با لوتیتو و تاره دیدار داشته!

۹۴/۰۴/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی