Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


آپدیت نقل و انتقالاتی 3

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ب.ظ

+ خنک برای میلینکوویچ حداقل 12 میلیون میخواد و تاره حاضر نیست بیش از 6 میلیون خرج کنه. در این وسط فیورنتینا وارد شده و خواهان این بازیکن شده!

آپدیت جدید: به نظر میرسه که خنک با کش دادن زمان منتظر دریافت پیشنهاد از رئال مادرید برای میلینکویچ ه و تاره از اتلاف وقت و درخواست های زیاده خواهانه خنک ناامید شده و میلینکویچ رو از اولویت خارج کرده، و بلافاصله وارد جریان 2 خرید جدید شده، اول کیشنا بازیکن تهاجمی سمت چپ آژاکس و از استعداد های فوتبال هلند و دوم رون فلار به عنوان یک خرید آزاد! خرید فلار این امکان رو به پیولی میده که از دو سیستم 4-3-3 و 3-4-3 استفاده کنه، ضمن اینکه کیشنا هم که جدیدا با مدیریت آژاکس به مشکل خورده به عنوان جایگزینی برای مائوری و ذخیره فیلیپه اندرسون به تیم اضافه میشه


+ اینتر بعد از درگیری ابتدای فصلش با میلان، و بعد از اون با فیورنتینا در جریان صلاح، حالا وارد سومین اپیزود از داستان نقل و انتقالاتی تابستونی میشه و البته داستانی که برای هوادارنش چندان خوشحال کننده نیست! فروش شکیری و خرید ژروینیو!


+ الان توویتر باشگاه لاتزیو اعلام کرد برونو پریرینها بازیکن آزاد اعلام شد. قرارداد این بازیکن با توافق طرفین فسخ شد

۹۴/۰۴/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی