Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


غیر رسمی: میلینکوویچ به لاتزیو پیوست

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۶ ق.ظ

میلینکویچ بازیکن 20 ساله صرب که در تیم خنک بلژیک بازی می کنه به لاتزیو پیوست. لوتیتو برای این بازیکن که اون رو پوگبای آینده دنیای فوتبال می دونن حسابی دست به جیب شده، هشت میلیون یورو به عنوان هزینه این نقل و انتقال خواهد بود که 500 هزار یورو در صورت رسیدن به میزان معینی بازی در سری آ، 1 میلیون یورو در صورت رسیدن لاتزیو به مرحله گروهی چمپیونز لیگ، و 500 هزار یورو در صورت اخذ سهمیه چمپیونز لیگ فصل آینده، می تونن به این مبلغ اضافه بشن. در واقع قرار داد به صورت 8+1+0.5+0.5 خواهد بود، بعلاوه دستمزد میلینکویچ 800 هزار یورو در سال خواهد بود که بیش از 10 برابر دستمزدیه که از خنک دریافت می کرد. این انتقال تا 4شنبه قطعی خواهد شد.

شایان ذکره که این بازیکن مورد توجه تیم های بزرگ اروپا همچون رئال و بایرن مونیخ قرار گرفته بود.


+ نظر شخصیم اینه که این مبلغ خیلی زیاده و ریسکش بالاست، اما امیدوارم مثل فیلیپه اندرسون ارزشش رو نشون بده چون تاره خیلی روی خریدش پافشاری کرد

۹۴/۰۴/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۲:۱۹ گروه هنر و تو
سلام بر شما دوست عزیز .
وبلاگ خوبی دارید ولی اگه تا به حال دقت کرده باشید دو چیز کم داره .
یکی یک لوگوی جذاب و مناسبه و دیگری یک قالب خوب و مستقل و خفن . که وبلاگتون شبیه سایت شه . گروه هنری ما هر دوی این ها را برای شما فراهم می کنه . تازه پوستر هم اگه بخواید طراحی می کنیم .
برای کسب اطلاعات بیشتر پاسختان را به info.honaroto@gmail.com ارسال نمایید .
با تشکر ، مدیریت گروه هنری "هنر و تو "
۲۷ تیر ۹۴ ، ۰۹:۳۹ مهرداد لاتزیاله
قیمتش خیلی بالاست
پاسخ:
لمل لینطور که میگن استعدادش خیلی بالاست، یعنی همه با اطمینان میگن در آینده راحت بالای 40 تا فروش میره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی