Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


پریماورا

چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۳ ب.ظ

در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جوانان ایتالیا، پریماورا، لاتزیو موفق شد در یک بازی دراماتیک 2-1 اینتر را شکست بده و به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا کنه، اینتر با گل دقیقه 60 میشله روکا پیش افتاد، اما لاتزیو بر شدت تهاجمش افزود و در دقیقه 86 موفق شد با گل آلساندرو روسی کار رو به تساوی بکشونه، و در وقت های اضافه آن هم در دقیقه 115 لاتزیو گل برتری را توسط سیمونه پالومبی به ثمر برسونه و شاگردان سیمونه اینزاگی به مرحله بعدی راه پیدا کنند.

اینتر در این بازی دونکور و نکوری رو در اختیار داشت اما خبری از پوشکاش و بوناتزولی نبود، اما برای لاتزیو ایکونمیدیس ستاره لاتزیو پریماورا، به همراه تونکارا غایب بودند، بعلاوه کیتا و کاتالدی هم کاملا از پریماور مستقل شده اند.

لاتزیو در بازی قبل از این مرحله پالرمو شگفتی ساز رو مغلوب کرده بود که حذف کننده یووه بود

اکنون با پیروزی در این دیدار لاتزیو باید با رم دیدار کنه که موفق به شکست دادن اسپتسیا شده بود. لازم به ذکره که در فینال جام حذفی جوانان ایتالیا لاتزیو موفق شده بود با پیروزی بر رم قهرمان بشه ...


برنده دیدار تورینو در مقابل میلان هم به مصاف برنده باری در مقابل فیورنتینا خواهد رفت و پیروز آن بازی در فینال در مقابل برنده دربی جوانان بازی حواهد کرد.


+ دروازبان جوانان رم، گابریل مارکه جیانی فرزند لوکا مارکه جیانی دروازبان اسطوره ای لاتزیو است که بر خلاف پدر به تیم همشهری پیوسته!


++ لوتیتو ضمن قدردانی از جوانان لاتزیو اعلام کرد طبق برنامه ها 5 نفر از جوانان لاتزیو به تیم اصلی اضافه خواهند شد که احتمالا ایکونمیدیس که چند روز پیش قراردادش به مدت 5 فصل تمدید شد یکی از اون ها خواهد بود. بازیکنی با شباهت فراوان به سبک بازی کاپیتان مائوری

۹۴/۰۳/۲۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۱)

سلام ؛

پست مفیدی بود ، خوشحال می شم از آخرین پست های سایت من هم دیدن کنی

عنوان مطلب : انتخاب آقای عضله در افغانستان


عنوان مطلب : دستگیری سارقان و زورگیران در تهران


عنوان مطلب : اسلک‌لاین ورزشی خطرناک تازه مد شده !


عنوان مطلب : آرامش بخش ترین مکانها در دل طبعیت


خوشحال می شم نظرت را راجع به این مطلب بدونم .

سرزمین آریایی - http://ariae.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی