Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


اخبار لاتزیو : مدت قرارداد بیلسا

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۰۷ ب.ظ

- کاندروا گفته هیچ ملاقاتی با لوتیتو بعد از بازی با بلژیک نداشته.


- همچنین کاندروا شایعه اختلافات لاتزیویی - رمی بین او و فلورنتزی در اردوی آتزوری رو تکذیب کرده و گفته اینجا جو متفاوتیه و ما درباره باشگاه هامون حرف نمی زنیم.


- سمت راست تیم ملی ایتالیا که زوج لاتزیویی کاندروا - پارولو اون رو تشکیل دادن مورد تمجید بسیاری از اصحاب رسانه قرار گرفته، پارولو با دوندگی زیاد بار تدافعی رو بر عهده داره و کاندروا نقش تهاجمی این زوج رو ایفا می کنه، شایان ذکره که این زوج فلورنتزی بازیکن ریوما رو نیمکت نشین کرده اند.


- دلیوروسی : نظرم درباره بیلسا؟ یک استاد فوتبال 


- سباستینی رئیس باشگاه پسکارا گفته که لاپادولا به لاتزیو نخواهد رفت، او گفته در حال رایزنی با یووه هستیم و این مهاجم احتمالا پیراهن گورخرها را برتن خواهد کرد.


- مشخص شده که تنها اختلاف نظر بیلسا و لوتیتو در مورد مدت قرارداده، لوتیتو قرارداد چند ساله پیشنهاد کرده ولی بیلسا قرارداد یک ساله میخواد. پیش بینی میشه این اختلاف هم به زودی برطرف بشه.


- ایتالیا در مرحله اول مسابقات یورو بیشترین میزان دوندگی رو بین تمام تیم ها داشته، و در بین بازیکنان ایتالیا مارکو پارولو بیشترین میزان دوندگی را داشته.

۹۵/۰۳/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی