Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر: لوتیتو باشگاهش را می فروشد

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۵۹ ب.ظ

- گفته شده که لوتیتو قصد داره باشگاهش یعنی سالریتانا که در سری بی حضور داره رو به بالاترین قیمت بفروشه و در فصل آتی تمام توانش رو روی لاتزیو بذاره. 


- توتومرکاتو خبر داده که پیولی با اودینزه به توافق رسیده و حتی پیش قرارداد دو ساله رو امضا کرده، در پایان همین فصل رو نیمکت این تیم میشینه. توتومرکاتو خبر داده که خانواده پوتزو که مالک اودینزه، گرانادای اسپانیا، واتفورد انگلیس هستند، قصد دارند برای سال آینده در اودینزه سرمایه گذاری مناسبی انجام بدن.


- با مشخص شدن رفتن پیولی به اودینزه، لوتیتو در سال آینده ناچار نخواهد بود دستمزد پیولی رو بده، این سبب میشه که توان مالی اون بالا بره و این راه رو برای آوردن لیپی یا سینیشا مهیا خواهد کرد.


- دوباره جریان بررسی پرونده شرط بندی شروع شده و متهمان باز هم در خطر قرار گرفتند، از مهمترین متهمان این پرونده آنتونیو کونته و استفانو مائوری هستند، مائوری که پیش تر بیگناهیش دو بار اعلام شده بوده باز هم باید از خودش دفاع کنه. هرچند به نظر میرسه که فصل آخر حضورش در تیم باشه و محرومیت از زمین فوتبال نصیبش نخواهد شد.


- انگار مصدومیت های بیسواچ باز هم شروع شدن و الان در کلینیک باشگاه حاضره تا بررسی های دقیقتر انجام بشن. بیسواچ به مصدومیت های متوالی و طولانی مدتش خیلی معروفه.


- کونکو و برافهاید مصدومیتشون برطرف شده و به تمرینات تیم اومدن، ولی اینکه در بازی با یووه از جانب مربی به بازی گرفته میشن یا نه مشخص نیست


- بعد از دیاکیته، کاواندا و ولادیمیر پتکویچ، این بار مائورو زاراته با باشگاه به جدال حقوقی برخواسته، قبل از اینکه مائوریتو شکایت کنه دو سال پیش لوتیتو ازش شکایت کرده بوده چون قبل از اتمام قراردادش با لاتزیو رفته بود با ولزسارسفیلد قرارداد امضا کرده بود و لوتیتو تونست یه خسارت خوب از مائورو بگیره، الان انگار مائوریتو از ایگلی تاره شکایت کرده و قرار یک جولای دادگاهشون برگزار بشه

۹۵/۰۱/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۴)

- بعید میدونم سیمونه به ترکیب برنده دو بازی قبل دست بزنه پس برافهاید و کونکو نیستن این بازی. مخصوصا اینکه پاتریک و لولیچ بازی قبل عالی بازی کردن من به شخصه به اینده این پاتریک تو لاتزیو خیلی امیدوارم .

- اگه سیمونه بتونه یووه رو ببره جایگاهش به عنوان مربی واسه فصل بعد تثبیت میشه و لوتیتو دیگه ریسک نمی کنه واسه یه مربی دیگه.

- به نظر میرسه اونازی داره دوباره به اوج میرسه و مهره گمشده تیم تو خط میانیه . مثلث بیگلیا پارولو اونازی میتونه حسابی پوگبا و خدیرا رو تو این بازی به دردسر بندازه
پاسخ:
مشکل اینه که بازی با یووه توی تورین هست و به نظر نمیرسه بشه به راحتی پیروز شد ...
میلینکویچ به تاریخ پیوست؟
این بازی در بهترین حالت ممکن میتونه مساوی بشه
پیروزی برابر یووه اون هم در تورین غیرممکنه.
نظر من 2-0 یووه
یا 3-1 یووه ست
پاسخ:
هافبک خوب زیاد داریم، و میلینکویچ هم افت کرده برای همین به نیمکت تبعید شده.

درباره بازی هم من 1-1 مساوی پیش بینی می کنم با اینکه آرزو دارم برنده لاتزیو باشه اما به نظر خیلی دشوار میرسه
درود 


گفته شده که لوتیتو قصد داره باشگاهش یعنی سالریتانا که در سری بی حضور داره رو به بالاترین قیمت بفروشه و در فصل آتی تمام توانش رو روی لاتزیو بذاره. 


خبر خیلی خوبیه
پاسخ:
آره خبر خوب و امیدوار کننده ایه، اما دوس داشتم خبر فروش لاتزیو رو تمرکز روی سالریتانا رو میشنیدیم! :))
یادمون نره اینتر هم صدر جدول بود تو سن سیرو بردیمشون. با اینکه یووه تو این چند ماهه اخیر فقط به بایرن باخته ولی به امید پیروزی لاتزیو
پاسخ:
یووه حساب فرق می کنه، فکر کنم 13 سال میشه یووه رو نبردیم، و در 9 بازی از 14 بازی اخیر حتی نتونستیم بهشون گل بزنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی