Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


مصاحبه قبل از بازی سیمو

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۴۲ ب.ظ
_______________________________________

 لاتزیاله از تلگرام هم قابل دسترس است: آدرس کانال تلگرامی لاتزیاله:      https://telegram.me/lazialeblog

_______________________________________


در هر بازی میانگین 2 امتیاز داشتید، راضی هستید؟
ما امیدواریم بهتر بشیم، من از تابستون دیر به تمرینات اضافه شدم اما از همون ابتدا سخت تمرین کردیم، و می خوایم که هر بازی بهتر باشیم. هواداران رو به ورزشگاه برگردوندیم، و حالا می خوایم با یک نمایش خوب مقابل اینتر و کروتونه یک نیم فصل رضایت بخش رو بسازیم

چرا در نیمه دوم بیشتر گل می خورید؟
ما باید به این اعداد بیشتر توجه کنیم. باید این سوالات رو از خودمون بپرسیم تا بتونیم بهتر بشیم. مطمئن باشید از بازی با اینتر تمرکزمون رو در نیمه دوم افزایش میدیم، البته باید اینم بگیم که گل های زده ما در نیمه دوم هم بیشتر بوده

چرا روبروی تیم های بزرگ دچار مشکل می شوید؟
شاید فیورینتنا تیم بزرگی محسوب نشود اما اون ها یک سرمربی بزرگ دارند و فصل پیش عالی بودن، البته ما در نظر داریم در این بازی رویکرد بهتری در مقابل یکی از بزرگان داشته باشیم

با این عملکرد غافلگیر کننده آیا اهدافتون تغییر کرده اند؟
این انکار ناپذیره که هدف های ما با اون چیری که در ابتدا بودن متفاوت هستند، اما من از همون شروع به این تیم ایمان داشتم وگرنه این مسئولیت رو قبول نمی کردم. من خواستن رو در چهره بازیکنانم می بینیم اونها می خوان که در جدول بالا بمونن و حتی کارهای بیشتری انجام بدن. هنوز نیمی از فصل هم نگذشته و نباید تمرکزمون رو از دست بدیم
ما می خوایم یک پایان خوب برای این نیم فصلمون داشته باشیم و بعد طبق برنامه ریزی هام قراره تمرینات سختی داشته باشیم تا قوی تر از نیم فصل اول به میادین برگردیم

ما با یک تیم ولخرج در فصل نقل و انتقالات بازی داریم، اون ها یک سرمربی بزرگ دارند که من به خوبی اون رو می شناسم او به خوبی اثرش رو روی تیمش گذاشته ولی ما هم میخوایم سال 2016 رو با یک نتیجه خوب تمام کنیم

آیا روسی شما رو متقاعد کرده که برای بزرگسالان بازی کنه؟
روسی شخصیه که من خودم او رو به پریماورا آوردم و حالا او رو به بزرگسالان منتقل کردم، من برای آینده او رو در نظر دارم و در حال حاضر برای رقابت با جورجویچ به تیم اضافه شده. او آینده لاتزیو خواهد بود

آیا کاتالدی در این بازی فیکس خواهد بود؟
کاتالدی عملکرد خیلی خوبی در مقابل فیورنتینا داشت، او یک رقیب خیلی خوب برای ترکیب اصلیه او همون کسیه که برای چیدن ترکیب اصلی من رو به سرگیجه میندازه، او یک انسان بزرگ با یک شخصیت مبارزه جو است

رادو به بازی می رسه؟
او امروز در تمرینات خسته بود چون در دیدار با فیورنتینا خیلی تلاش کرده بود، برای همین ما ترجیح دادیم امروز صبح تمرین نکنه. اما اینکه بازی می کنه یا خیر رو فردا صبح تصمیم میگیرم. اما او مشکل مصدومیت نداره

امسال برات چطور بود؟
من امسال رو با آرامش طی کردم، آرامش بهترین هدیه ای است که خدا به من داده. وقتی اول فصل خوب کار نکردیم من از انتقادات ناامید نشدم و البته الان هم با تعاریفی که ازم میشه مغرور نمیشم و این رو میدونم که این تعاریف متعلق به بازیکنان و تیم مربیگری یعنی تمام دستیارهام میشه.
اینجا جا داره از بازیکنانم تشکر کنم، اون ها تمام توانشون رو برای تیم گذاشتن، بسیار پیش اومده که من یک بازیکن رو با اینکه خوب بازی کرده به خاطر تغییرات تاکتیکی روی نیمکت گذاشتم اما او هیچ اعتراضی نکرده. همه بازیکنان خودشون رو برای بودن در قالب تیم قرار دادن

کیتا فیکس خواهد بود؟
باید شرایط رو ارزیابی کنیم، او صبح بدون هیچ مشکلی یک تمرین خوب رو داشته، اما هنوز تصمیم نگرفتم به چه کسی بازی بدم

پیولی شناخت کافی از تیمتون داره، آیا این یک ریسک نیست؟
اینتر تیم قوی ایه، و پیولی یک اسلحه دیگه برای اونهاست، او تمام لاتزیو رو میشناسه از جمله تمام بازیکنان و من رو. اینتر بهتر از قبل شده، اونها با قبل از حضور پیولی قابل مقایسه نیستن، از 5 بازی اخیرشون 4 تا رو بردن، من فکر می نم که حذف از یورو لیگ و بازشگت مصدوم هاشون هم به این وضع کمک کرده، من روی اینتر به عنوان یکی از رقبامون برای رفتن به اروپا حساب می کنم

چیکار باید کنید که در مقابل تیم های بزرگ بهتر نتیجه بگیرید؟
ما مقابل میلان، یووه و ریوما باختیم، دلیلش اشتباهات فردی بود، ما باید روی تمرکز کار کنیم، من فکر می کنم تمام تیم ها در ایتالیا سازمان یافته هستن، اما همینکه روبروی تیم های کوچک امتیاز از دست ندادیم دلیل خوب بودن ماست

آماده سازی مقابل اینتر؟
اونها کاملا مسلح هستن، یک روز بیشتر از ما استراحت کردن، اما ما هم با زمان کمی که داشتیم تلاش کردیم تا شرایط بهتری برای بازی داشته باشیم

دیدار مجدد با پیولی و کاندروا؟
اونها دو نفری که هستن که من از دیدنشون خوشحال میشم. زمانی که اونها در اینجا بودن من به طور دائم با پیولی درباره فوتبال و ایده هامون حرف می زدیم و درباره کاندروا باید بگم که من رابطه خیلی خوب و دوستانه ای با او دارم.

۹۵/۰۹/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۳)

۰۱ دی ۹۵ ، ۱۰:۰۵ محمد فراری
ای جااان چه بازی یی چه استرسی . پیولی . کاندروا . جفتشون رو دوس دارم ولی امیدورام امشب اصلا شبشون نباشه
پیروزی توی این بازی میتونه نشون بده با تیم های بزرگ هم مشکلی نداریم اگر چه خداییش بقول اینزاگی بازی با میلان و یووه و رم ( اگه جزو تیمهای بزرگ بدونیمش ) رو میشه گفت از اشتباهات فردیمون باختیم . امیدوارم تیممون شخصیتی پیدا کنه ک جلوی تیم های یه کم بهتر وا ندیم که مثلا بازیکنی مثل اندرسون که همه ی بازیها میانگینش خوبه جلوی رم تعطیل نشه .
 خدا کنه امروز بشه زود بیام که بخوابم شب بتونم بازی رو ببینم
۰۱ دی ۹۵ ، ۱۰:۵۸ لاهیجانی
پیولی را دوست میدارم اما کاندروا را هرگز
پیولی خدمات زیادی به لاتزیو داشت و اگر تیم امسال در دستش بود بدتر از اینزاگی نتیجه نمی گرفت. دفاع هایی مثل هوت، بیسواچ و مائوریسیو دفاع ثابت لاتزیو بودند. یادش بخیر
امشب دوس دارم لاتزیو اولین برد مقابل بزرگان رو بدست بیاره تا خیالم از سیمونه به کلی راحت بشه
۰۱ دی ۹۵ ، ۱۰:۵۹ لاهیجانی
اینم بگم، بدم نمیاد امشب سه دفاع دیفرای، باستوس و والاس رو تجربه کنیم. رادو هم میتونه مثل اواخر بازی قبل برای مهار کاندروا بال چپ بازی کنه، به ریسکش می ارزه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی