Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


مصاحبه اینزاگی بعد از بازی با سمپ

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۸ ق.ظ

سیمونه اینزاگی:

این بهترین نمایش فصلمان بود، چون حقیقتش خود هم می ترسدیم که دربی اثر منفی زیادی روی تیمم بذاره، چون ما اون بازی رو به خاطر اشتباهات فردی واگذار کردیم اما برای اینکه تیمم مسئله رو برای خودش جدی نگیره من در تمرینات هیچ اشاره ای به این مسئله نکردم تا از اون بگذریم

درباره فیلیپه اندرسون باید بگم که من خیلی زیاد از اون راضی هستم چرا که اگر تمرینات رو ببنید متوجه میشید که اون با چه تلاشی تمرین می کنه، درسته که در دربی نمایش خوبی نداشت اما دربی رو فقط به نمایش ضعیف او نباختیم و بقیه بازیکنان هم اشتاباهاتی داشتند

من میدونم که هوادارنمون رو چقدر برای دربی ناراحت کردیم، اما اون بازی گذشت و تموم شد و باید به جلو نگاه کنیم.

این اولین گل فصل برای پارولو بود و این طبیعیه چرا که من در این فصل نقش تهاجمی به او نداده بودم

از لولیچ خیلی راضی هستم چون با دوندگی بی نظیرش خودش رو فدای تیم میکنه و فوق العاده در خدمت تیم بازی می کنه

درسته چیرو ایموبیله مدتی است گلزنی نکرده اما من از او راضی هستم چون تمام تلاشش رو برای تیم به کار می بنده و ازین بابت باید بهش تبریک بگم چون هدفش پیروز شدن کل تیمه نه گلزنی خودش

ما از الان به بازی بعدی توجه داریم، در بازی دشوار مقابل فیورنتینا پارولو محروم خواهد بود، بیلیا به دلیل مصدومیت و مارکتی به دلیل مشکلات عضلانی احتمال عدم حضورشون وجود داره، پس باید برنامه جدیدی بچینیم


+ پارولو لو داده که اینزاگی همچین بیخیال هم نبوده توی تمرینات و سخت ترین تمرینات فصل رو بعد از دربی از بازیکنان کشیده، پارولو میگه شدت تمرینات به حدی بود که من 4 بخیه خوردم! 

۹۵/۰۹/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی