Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


- جایزه آشغال طلایی که همه ساله در ایتالیا برگزار میشه امسال لاتزیو هم در اون کاندیدا داره. این بازیکن به بدترین بازیکن سال داده میشه، پارسال این جایزه رو خوان ایتوربه از ریوما به خودش اختصاص داد، اما کاندید های امسال این جایزه (تاپ تن بدترین بازیکن سال سری آ در 2016)


راول موریسون از لاتزیو

هرنانس از یوونتوس

لوئیز آدریانو و دیگو لوپز از میلان

ماریو سوارز از فیورنتینا

استوان یووتیچ، کوندوگبیا، مارتین مونتویا و فیلیپه ملو از اینتر میلان

دودو از سمپدوریا


- لوکا بانتی که در دربی گذشته قضاوت شبه برانگیزی در دربی دلاکاپیتاله داشت امسال هم در اقدامی عجیب به عنوان داور دربی معرفی شد!

- میلینکویچ در تمرین دیروز یک آسیب دیدگی پیدا کرده و شاید به دربی نرسه، هنوز رسیدن یا نرسیدنش قطعی نیست.

- رودریگر بازیکن ریوما: لاتزیو؟ این تیم رو نمی شناسم، حتی نمی دانم سرمربی آنها چه کسی است! (بزغاله هم برای ما میاد مصاحبه می کنه! منم تا قبل از این مصاحبه ایشون رو نمیشناختم)

- به نظر میرسه 45 هزار بلیط برای دربی به فروش رفته و به نظر میرسه دربی تماشاگر نسبتا مناسبی داشته باشه

- شایعه شده اولتراهایی از بلغارستان و انگلیس برای تماشا و آشوب به پا کردن بلیط بازی رو خریداری کردن و فردا در ورزشگاه حاضر میشن! احتمال درگیری باعث شده که پلیس با نیروی بیشتری فردا رو در ورزشگاه حاضر باشه

۹۵/۰۹/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی