Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


کثافت کاری ریوما

سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۱ ب.ظ
کفتارها بازم کثافت به بار آوردن. طبق حرفهای روبرتو کالندا مدیر برنامه های کیتا، مدیران باشگاه رم با او تماس گرفتن و از او خواستن به رم بیاد! این تماس در درجه اول برای بهم زدن تمرکز این بازیکن بوده و در درجه دوم ترس بزرگ رمی ها از لاتزیو رو نشون میده. 

البته این اولین باری نیست که اونها حقارت رمی شون رو نشون میدن، بلکه در زمانی که در ابتدای فصل رایطه کیتا و سیمونه اینزاگی نامطلوب بود، ساباتینی که رابطه خوبی با کالندا مدیر برنامه های کیتا داشته، از اون خواسته تا مقدمات حضور این بازیکن در موناکو رو فراهم کنه! و قرار بر این بوده با هماهنگی با موناکو این بازیکن پس از یک سال حضور در موناکو به ریوما نقل مکان کنه. نقشه ای که با رد شدن درخواست خرید توسط لوتیتو خنثی شده.

حالا پس از اون حوادث و برکنار شدن ساباتینی از باشگاه ریوما، کالندا برای حمایت از دوست قدیمیش و برای زیر سوال بردن مقامات جدید آشغال دونی رم، این پیشنهاد کثیفشون رو افشا کرده.

واقعا درک نمی کنم چرا اینقدر باید از ما بترسن که قبل از بازی برن سراغ بازیکنمون؟ خیلی کار کثیفیه ... واقعا اگر تیم من همچین کاری می کرد هیچوقت اسمش رو نمیووردم ...

_______________________________________

مژده: لاتزیاله از تلگرام هم قابل دسترس شد: آدرس کانال تلگرامی لاتزیاله:      https://telegram.me/lazialeblog
۹۵/۰۹/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۴)

۰۹ آذر ۹۵ ، ۱۴:۳۵ محمد فراری
تفففف توی روح کثیفشون . امیدوارم یه جوری ببریمشون که سالها لال مونی بگیرن دیوووثا و مطمئناً هم میبریم م م م م م م.
ما ازین کثیف کاریا بلد نیستیم فقط توی بازی رو در رو همه ی این گوه بازیاشونو روی سرشون خراب میکنیم .
آخ ک چرا یکشنبه نمیرسههه.
زنده باد تیم اول پایتخت
۰۹ آذر ۹۵ ، ۱۶:۲۰ محمد فراری
راستی دوستان اینتر پیولی رو هم ببینید که چهار بر دو ویولا رو شکست داد. البته نمیشه گفت به همین زودی پیولی کامل اثربخش بوده ولی مطمئناً بی اثر هم نبوده .داره نشون میده ابزار و بازیکن داشته باشه کارش رو بلده و البته خطرناک برای سایر تیمها .
چون دوسش دارم برای پیولی هم آرزوی موفقیت میکنم (البته زیر سایه ی لاتزیو )
پاسخ:
آره چهارتا زدن به فیورنتینا اما به وضوح تیم اینتر اول مشکل روحی و روانی داره اول بازی میاد کلی گل می زنه و بعدش دیگه بی خیال بازی میشه، دوم مشکل بدنی دارن و تیمه دوم ها رو افتضاح کم میارن، و سوم تیمش بالانس نیست توی دفاع آخر و دفاع های کناری خیلی وضع داغونی دارن. 

به نظر من پیولی نمیتونه اینتر رو به بالا بالاها بیاره، چرا که یک مربی تهاجمیه و وقتی دفاع خوب داشته باشه مثل لاتزیو فصل اولش که دی فری روی فرم بود خیلی خوب نتیجه میگیره اما وقتی دفاع خوبی نداشته باشه اوضاعش خیلی خراب میشه! البته: اگر سران اینتر یک وسط خوب بخرن اوضاع فرق میکنه و میتونن جزو 3 تیم اول بشن!
۱۰ آذر ۹۵ ، ۱۱:۰۶ مهرداد لاتزیاله
اوفی دمت گرم بالاخره کانالو زدی راحت شدیم💙
پاسخ:
ارادتمندیم مهرداد جان

والا تلگرام پی سی رو نصب کردم و دیگه یک کپی پیست می کنم اونجا!
کیتا یاغی شده و همین حاشیه ش امکان داره تیم رو بهم بریزه
یا باید قراردادش رو بارضایتش و یک بنده خروج 90 میلیونی تمدید کرد و یا اینکه با یه قیمت خوب بدیم بره رد کارش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی