Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


ترس بین کفتارها

دوشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷ ب.ظ

دی***روسی : " لاتزیو تیم دست کم گرفته شده ای است."


ادین ژکو: "اگر اینطور بازی کنیم در دربی بازنده خواهیم بود."


کفتارها برای بازی در مقابل لاتزیو میتوانند از ماریو روی استفاده کنند، مصدومیت او برطرف شده


اگر گفتید که کفتارها چطور تونستن 3 بر 2 مقابل پسکارا پیروز بشن؟ بله درست حدس زدین بازم براشون پنالتی گرفته شد! :)))  هر هفته من این رو میذارم تا مارک شه!


از الان بدونید که سهمیه هر بازی یک پنالتی رو دارن و بازی 1 بر 0 به سود اون ها شروع میشه! 


بک نکته هم بگم که ماسیمو اودو سرمربی پسکارا گفته که ما برای بازی با رم، دفاع آخرهامون مصدوم بودن و ناچار شدم دو بازیکن کنار رو بذارم دفاع آخر، با این وجود کاملا برتر از ریوما بودیم و حقمون فقط برد بود


اسپالتی : زیبا بازی نکردیم و فقط بازی رو بردیم، سیو های شزنی سرنوشت ساز بودن، همه باید بهتر بازی کنن تا بتونیم دربی رو برنده بشیم


حسابی ترسیدن! :))


در طرف مقابل سیمونه اینزاگی گفته: این بازی برای طرفدارها مهمه ولی ما همونطور که برای سایر بازی ها آماده میشدیم برای این بازی هم آماده میشیم. (خیلی خونسرد و آرومه و تلاش میکنه به تیمش که همگی جوون هم هستن استرس وارد نشه)



_______________________________________

مژده: لاتزیاله از تلگرام هم قابل دسترس شد: آدرس کانال تلگرامی لاتزیاله:      https://telegram.me/lazialeblog
۹۵/۰۹/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۸)

۰۸ آذر ۹۵ ، ۱۳:۰۳ لنگیر لاتزیو
ایول پیروزی میتونه حتی ما را به قهرمانی امیدوار کنه یووه رم میلان بازیهای سختی پیش رو دارن
اگه رم رو ببریم واقعا تیم آماده ای هستیم هم از لحاظ فنی هم روحی  
من از مارکتی میترسم 
۰۸ آذر ۹۵ ، ۱۴:۰۱ لنگیر لاتزیو
منم کاش استراکوشا بزاره حیف شد برشا از دوتاش مطمئن تر بود   پشت سر هم کلین شیت تو اتالانتا
پاسخ:
من تنها ترسم از جوونیه تیمه، استرس میگیرن توی میادین بزرگ

امیدوارم بزنیم رم رو بترکونیم تا چند جانبه خوشحال شیم
حمله شون خیلی قوی ه
خیلی
پاسخ:
قویترین حمله حال حاضر سری آ متعلق به خود ماست
تا این لحظه یعنی 14 هفته از سری آ گذشته برای رم 9 پنالتی گرفته شده!

این یک نکته مهمه که رادو هم گفته داورها به شدت هوای رم رو دارن
۰۸ آذر ۹۵ ، ۲۲:۰۱ محمد فراری
حمله ی ما هم قویههه ایموبیله فیلیپه کیتا صافشون میکنیم م م
دفاعمون جلوشون وا نمیده ه ه
فقط مشکل دروازه بان هست که فکر کنم همون مارکتی رو به بازی بگیره بخاطر تجربه اش .
جدی جدی چرا انقدر سهمیه پنالتی دارن اینا ؟ تا الان چنتا شده ؟؟ ؟؟

از الان استرس دارم واسه یکشنبه واقعا اگه ببریم دیوونه میشم
با باخت این هفته ی یووه کم کم دسترسی به صدر هم ناممکن نیست . از شانس ما این فصل آتالانتا و تورینو هم خوب هستن و اونا هم بی وقفه همون بالاها دارن میان باهامون .

پاسخ:
9 پنالتی در 14 هفته!

اگر همه پنالتی هاشون رو یک نفر میزد تا الان با پنالتی ها آقای گل بود! =))
۰۸ آذر ۹۵ ، ۲۲:۲۷ لنگیر لاتزیو
یکشنبه ۱۷:۳۰ لاتزیو رم از شبکه سی بی سی اسپورت اچ دی   رایگان در اذراسپیس با کیفیت عالی
پاسخ:
لعنتی ها بازم ظهر از ترس مسائل امنیتی!

متاسفانه اون ساعت سر کار هستم :|
۰۸ آذر ۹۵ ، ۲۲:۳۱ محمد فراری
واقعااااااااااا آقای گل بود یه سال توی ایران فکر کنم فرشاد پیوس بود انقدر پنالتی زد آقای گل شد حالا جریان ایناست
خداییش واسه کل کل کردن چیزی واسه گفتن دارن ؟
پاسخ:
فدراسیون فوتبال ایتالیا برای اینکه سرمایه گذارهای خارجی ترغیب شن بیان ایتالیا خوب هوای رم و میلان رو داره ...
من به مساوی یا باخت خودمون فکرمیکنم
نمیدونم چرا فکر میکنم استرس نمیزاره و اجازه نمیده برنده بازی باشیم.
اگر اندرسون، سرجی، پارولو و دفاع اخرمون که دوست دارم دیفرای یا باستوس باشه آماده باشند پیروزی غیرممکن نیست.
ولی امان از صلاح سرعتی و ژکوی قدرتی
البته ماهم فیلیپه و کیتا رو داریم

پاسخ:
یه صلاح و یه ژکو دارن که ژکو هم بگیر نگیر زیاد داره، ما ایموبیله، کیتا و فیلیپه رو داریم. ضمنا دفاعشون هم از ما خیلی ضعیفتره

رم باید از ما بترسه، اونا به آتالانتا باختن و پسکارا رو کاملا شانسی در دیداری که حقشون بود ببازن بردن

من به برد با تفاضل خوب فکر می کنم


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی