Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


بسته خبری لاتزیو : دو گزینه فرانسوی

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۴۲ ب.ظ

مهاجم داریم می خریم به جای جورجویچ، سباستین هِلِر، 22 ساله، قد بلند با امکان بازی هوایی، گلزن، فرانسوی که در تمام رده های سنی فرانسه بازی کرده، در حال حاضر در اوترخت هلند بازی می کنه و در 37 بازی 19 گل برای تیمش به ثمر رسونده. ارزش تقریبی این بازیکن بین 10 تا 12 میلیون یورو حدس زده شده. دیروز ایجنتش در زمین تمرینی لاتزیو بوده و با تاره حرف زده و مذاکرات اولیه انجام شده.


لاتزیو هنوز انتپ رو زیر نظر داره، این بازیکن 24 ساله که یک وینگر تند و تیزه، در پایان فصل قراردادش با رن تموم میشه و هنوز هم برای تمدید قرارداد با تیمش به توافق نرسیده. در صورت جذب این بازیکن لوتیتو یک سود هنگفت خواهد کرد، چرا که بازیکنی که بین 12 تا 15 میلیون یورو ارزش داره و عضو تیم ملی فرانسه هم هست رو میتونه به عنوان بازیکن آزاد و بدون پرداخت پول جذب کنه!


ایجنت کاتالدی : دنیلو عاشق اینه که تا پایان فوتبالش در لاتزیو بمونه اما انتظار همکاری بیشتری از لاتزیو رو داریم. به نظر میرسه پیشنهادی که برای تمدید به کاتالدی پیشنهاد شده کم بوده و از طرف دیگه او از زمان های اندکی که برای بازی بهش میرسه چندان راضی نیست.


مورگیا تایید کرده که کاتالدی از یوونتوس پیشنهاد داشته اما این پیشنهاد رو رد کرده تا در لاتزیو بمونه. رسانه های ایتالیا از نام کاتالدی در کنار رومانیولی، روگانی، براردی، دوناروما و بلوتی به عنوان ستاره های نسل آینده فوتبال ایتالیا نام بردن.


اوضاع مصدوم ها : بیلیا مصدومیتش برطرف شده و با تیم تمرین می کنه و هیج مشکلی نداره

                       باستوس تمرینات انفرادی رو شروع کرده و پیش میشه به زودی وارد تمرینات گروهی بشه

                      هوئدت به دلیل آسیب دیدگی که براش پیش اومده جدا از بقیه تمرین میکنه، در صورتی که او به بازی بعدی لاتزیو نرسه تیم فقط والاس رو در قلب دفاع خواهد داشت که این یک بحران بزرگ خواهد بود.


ادی رخا که سابقه سرمربیگری لاتزیو و ناپولی رو داشته، در آستانه دیدار این دو تیم : لاتزیو قوی تر است مخصوصا در خط حمله.


اداره مالیات ایتالیا لوتیتو رو نقره داغ کرد، مالیات باشگاه لاتزیو : 68 میلیون یورو!


اینترمیلان هنوز برای انتخاب سرمربی به جمع بندی نرسیده، هرچند خاویر زانتی نایب رئیس اینتر و موراتی رئیس افتخاری باشگاه به اوسلیو مدیر ورزشی این تیم دستور مذاکره با پیولی رو دادن و به نظر میرسه پیش قرارداد با او امضا شده اما گروه چینی که مالکیت باشگاه رو در اختیار دارن گاس هیدینگ رو بیشتر می پسندند، باید منتظر موند و دید پیولی که از تعطیلاتش به خونه برگشته چه سرنوشتی در انتظارشه

۹۵/۰۸/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

این سباستین هالر منو یاد دیوید ترزگه و پاتریک کلایورت میندازه.
استایل و قد و قامت شبیه اوناست. امیدوارم مثل همون ها بدرخشه

پاسخ:
آره دقیقا من رو هم یاد ترزگه میندازه، اگر شم گلزنیش هم همون اندازه باشه عالیــــــــــــــــــه
اگه هوت به بازی نرسه احتمالا رادو و والاس زوج خط دفاعی تیمو تشکیل می دن ، لولیچ اچار فرانسه هم میاد سمت چپ خط دفاعی
پاسخ:
اگر پاتریک برسه، پاتریک میره چپ، رادو و والاس مرکز و باستا سمت چپ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی