Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


کلوزه به طور رسمی از فوتبال خداجافظی کرد و به عنوان دستیار یواخیم لو در تیم ملی آلمان مشغول خواهد شد.


لحظاتی پیش اینتر قراردادش با دی بوئر رو با پرداخت 1.3 میلیون یورو فسخ کرد و استفانو پیولی رو به عنوان سرمربی جدید خودش انتخاب خواهد کرد. گویدولین و وِکی دیگر گزینه های اینتر بودن که اون ها با پیولی به توافق رسیدن و سرمربی سابق لاتزیو به زودی روی نیمکت اینتر خواهد نشست. باید انتظار بازگشت اینترمیلان به روزهای درخشان رو داشت.


با توجه به احتمال فراوان سرمربی شدن پیولی در اینترمیلان، لوتیتو به شدت شادمان شده، چرا که دیگه لازم نیست دستمزد پیولی رو پرداخت کنه و این میزان به دستمزدهای باشگاه اضافه خواهد شد.


از یک ماه دیگه یعنی اول دسامبر مذاکرات تمدید قرارداد بین لاتزیو و بیلیا به جریان خواهد افتاد، او تاکید کرده که از بودنش در لاتزیو راضیه و قصد تمدید داره.


خبر دقیقی حاکی از اونه که استفان دی فری قراردادش رو با باشگاه تمدید کرده و فقط امضای آخر مونده، لوتیتو حسابی زرنگی کرده و در قرارداد جدیدش که 4 ساله با امکان یک سال تمدید اضافه خواهد بود دستمزد دی فری از 1.3 میلیون یورو به 2 میلیون یورو افزایش پیدا کرده و بند خروج او 40 میلیون یورو خواهد بود. یک حرکت عالی از باشگاه: تمدید قرارداد بازیکن جوان و آینده دار.


کاندروا که در خاطرات اخیرش از رابطه سردش با پیولی حرف زده مجددا به او رسیده! البته گفتنیه که پیولی به مسئولان اینتر تاکید کرده که کاندروا در برنامه های او جا داره.


باشگاه به زودی قراردادی به کیتا پیشنهاد خواهد کرد که دستمزد او به 1.2 میلیون افزایش پیدا کنه و البته با یک بند خروجی 25 میلیون یورویی! به نظر پیشنهاد خوبی نمیرسه چرا که حداکثر او رو تا تابستون سال آینده در المپیکو نگه خواهد داشت. لوتیتاره باید فکر بهتری کنند.


طبق آماری که رادیو سِی داده مثلث تهاجمی لاتزیو بهتر از مثلث تهاجمی رئال مادرید عمل کرده! اون ها یک اسم هم برای مثلث لاتزیو گذاشتن: KIA که تشکل شده از کیتا، ایموبیله و اندرسون


آپدیت :  لحظاتی پیش ایجنت دی فری گفته توافق روی تمدید قرارداد دروغه و ما در حال مذاکرات هستیم. اما میلان و چلسی و آرسنال هنوز او را در تیر رس دارن با 30 میلیون یورو!

۹۵/۰۸/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۱)

۱۲ آبان ۹۵ ، ۰۸:۲۱ محمد فراری
خیلیییی خوب شدش از اومدن پیولی به اینتر خیلی خوشحال شدم
اینتر یا پیاچنزا هرجا میرفتش دوسش دارم چون یکی از مربیای خوب خودمون میدونمش . ازین نظر خوشحالم که اومدش اینتر که دست و بالش خیلی بازتره و دوستان مخالف در آینده میبینن ک چقدر مربی خوبی داشتیم ( البته الانم بهترشو داریم خداروشکر )
برخورد دوباره ی کاندروا با پیولی خیلی جالب میشه
چه شانسی داره کاندروا فکرشو نمیکرد انقدر زود به پیولی برسه
خیلی دوست دارم اینتر پیولی رو ببینم چون فوق العاده بهش ایمان دارم

پاسخ:
آپدیت جدید:

به نظر میرسه که زانتی و موراتی نظرشون روی پیولیه، اما گروه سوینگ که مالکین چینی اینتر هستن یک مربی معروف جهانی میخوان و رفتن با گاس هیدینگ و مارسلینیو مذاکره کردن.

تا امشب معلوم میشه که پیولی سرمربی اینتر خواهد شد یا گاس هیدینگ

آپدیت جدیدتر:

میگن پیولی و اینتر پیش قرارداد رو هم امضا کردن، که دستمزد پیولی 1.3 میلیون یورو است و قراردادش تا ژوئن 2018 اعتبار داره و اگر اخراجش کنن باید یک سال دستمزدش رو پرداخت کنن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی