Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


سیمونه اینزاگی به یاد میرکو فرسینی

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۳۵ ب.ظ

سیمونه اینزاگی پیش از بازی با کالیاری مصاحبه کرده:

این بازیکنان مناسب هستند؟ من حتی لحظه ای به آنان شک نکردم و میدانستم ترکیب خوبی داریم

من پارسال مربی این تیم بودم و به خوبی نفرات را می شناختم تنها مشکل ما این بود که پیش فصل مناسبی نداشتیم که آن هم به خاطر مشکلات انتخاب سرمربی بود

من فکر می کنم که به لاتزیوی سیمونه اینزاگی نزدیک شده ایم، روحیه تیمی و عملکرد بازیکنان در زمین را دوست دارم، اون ها وقتی به زمین می روند می دانند که از آن ها چه انتظاراتی دارم

ما در مسیری درستی حرکت می کنیم، درست است که در دو بازی اخیر مطابق بازی که ارائه دادیم امتیاز نگرفتیم اما جای نگرانی ندارد چرا که در راه درستی قرار داریم


بله من از بازیکنان پریماورا تا کنون به استراکوشا، لومباردی، کاتالدی، کیتا، پرچه و مورگیا بازی داده ام، اما این حرف را قبول ندارم که گفته می شود من از سایر مربیان در این مورد شجاعتر هستم، فقط من آن ها را بهتر می شناسم چرا که در پریماورا سرمربی آن ها بوده ام اما عملکرد آنان در تمرین نشان داده که لایق یک فرصت هستند. من با هدف میدان دادن به جوانان نیامدم بلکه این جوانان بودند که اینقدر خوب تمرین کردند که انتخاب را برای من دشوار کردند و باعث سردرد من در چینش ترکیب یازده نفره شدند


و در پایان اینزاگی یادی از یکی از شاگردانش کرد:

میرکو فرسینی تا سال 2012 در تیم پریماورا شاگرد من بود، یک پسر فوق العاده با استعداد که متاسفانه آن تصادف لعنتی مانع از آن شد که او اکنون در تیم بزرگسالان لاتزیو باشد.

من اغلب فکر می کنم که میرکو اکنون می توانست با ما در تیم بزرگسالان باشد، او یک آینده خیلی روشن در پیش روی خود داشت زیرا یک جوان فوق العاده پر تلاش بود.

یاد و خاطره او هنوز هم برای من زنده است هر روز که در کمپ تمرینی حاضر می شوم در خیالم او را می بینم که رشد می کند و بزرگتر می شود، من همیشه به او فکر می کنم

میرکو همواره با ما خواهد ماند


تصویری از زنده یاد میرکو فرسینی (سمت راستی)



۹۵/۰۸/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی