Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر : گونزالس وارد می شود!

شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۸ ب.ظ

بازی دوستانه: لاتزیو بزرگسالان 6 - لاتزیو پریماورا 0

گلزنان: مورگیا و تونکارا یک گل، جورجویچ و لوئیز آلبرتو هر کدام دو گل

ترکیب لاتزیو

Borrelli  Patric, Wallace, Hoedt e Radu Gonzalez, Murgia e Leitner Felipe Anderson, Djordjevic e Luis Alberto . Bonatti,


 با توجه به بحران مصدومیت ها آلوارو گونزالس به ایتالیا فراخونده شده و در تمرینات تیم شرکت کرده


کیتا قصد داره در پایان همین فصل با پرداخت مبلغی حدود 3 میلیون یورو طبق قوانین وبستر خودش رو بازیکن آزاد کنه و به هر تیمی که علاقه داره بپیونده. قانون وبستر میگه اگر بازیکنی سال آخر قراردادش بود میتونه با پرداخت جرایمی بازیکن آزاد بشه!

قانون وبستر:

دادگاه بین المللی فوتبال  در سال 2006 بنا بر شکایت اندی وبستر تشکیل جلسه داد. وبستر که در سال ۲۰۰۶ در تیم «هارت‌آف‌میدلوتیان» توپ می‌زد، در حالی که یک سال از قراردادش با این باشگاه باقی مانده بود، با باشگاه ویگان مذاکره کرد تا به این تیم منتقل شود. این اقدام وبستر با استناد به ماده «Just Cause» مندرج در قرارداد از سوی فیفا مجرم شناخته شد و فدراسیون جهانی فوتبال او را به پرداخت ۸۴۰ هزار یورو و عدم حضور در دو مسابقه جریمه کرد. اما وبستر به دادگاه CAS شکایت کرد و این دادگاه به استناد به ماده هفدهم اساسنامه فیفا رای فدراسیون جهانی فوتبال را باطل کرد و به وبستر اجازه داد که باشگاه‌اش را تغییر دهد. در ماده هفدهم اساسنامه فیفا آمده است که بازیکنان پس از سپری شدن بخش معینی از زمان قراردادشان، می‌توانند باشگاه خود را به مقصد تیمی در خارج ترک کنند. به این ترتیب وبستر تنها در ازای پرداخت بخش باقی‌مانده از حقوق‌اش به باشگاه سابق، اجازه یافت راهی باشگاه دیگری شود.


تا بحث دادگاه هست اینم بگم که دادگاه CAS همچنین رای فیفا برای جریمه 6 میلیون یورویی زاراته و پرداخت این مبلغ به لاتزیو رو رد کرده! این دادگاه گفته چون لاتزیو 200 روز زاراته رو در تمرینات شرکت نداده پس این بازیکن خود به خود بازیکن آزاد محسوب میشه و نیاز نیست هیچ جریمه ای پرداخت کنه! زاراته بزرگترین ضرر لاتزیو در دوران مدیریت لوتیتو بود! او با مبلغی حدود 22.5 میلیون یورو به لاتزیو اومد و با 0 یورو از لاتزیو جدا شد! 


لوتیتو داره تلاش می کنه تا ناپولی رو راضی کنه تا کیتا رو بگیرن و گابیادینی رو به لاتزیو بدن!




۹۵/۰۷/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

۱۷ مهر ۹۵ ، ۱۶:۵۲ محمد فراری
جدی واسه کیتا چه اتفاقی افتاده که داره خوب هم کار میکنه گل هم میزنه فیکس هم بازی میکنه اما دلش با تیم نیست
اگه واقعا اینجوریه از همین الان باید به دنبال یه مهاجم دوم خیلی خوب باشیم چون بد جور توی خط حمله به فنا خواهیم رفت
۱۷ مهر ۹۵ ، ۱۷:۳۳ لنگیر لاتزیو
تعجبم بازیکنهای جانشین مثل لایتنر چی کنتر از الوارو گونزالز  بی تکنیک داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی