Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


آیا لوتیتو دیوونه شده؟

جریان ازین قراره که مارکو پارولو سه سال دیگه از قراردادش مونده و دستمزدشم 1.1 میلیون یورو در ساله. حالا لوتیتو میخواد قراردادش رو تمدید کنه برای 6 سال! یعنی قرارداد یک بازیکن 31 ساله رو میخواد برای شش سال تمدید کنه!!! در این زمان پارولو 37 ساله خواهد بوووود! حالا نکته جالب ماجرا اینه که میخواد دستمزدش رو به 2 میلیون یورو افزایش بده! والا همه جای دنیا قرارداد بازیکنان بالای 30 سال رو یک ساله تمدید می کنه و دستمزدشون هم هر سال کمتر میشه! اما این 6 ساله با افزایش دستمزد!

علاوه بر این بهش قول دادن که وقتی بازنشسته شد به عنوان مدیر یه بخش از باشگاه منصوب بشه!



چند بازیکن آزاد که قراردادی با تیمی ندارن به سیمونه اینزاگی معرفی شدن تا هافبک های تیم تقویت بشه، گویا سیمونه اینزاگی در جا رد کرده پیشنهادشون رو



اینزاگی گفته مارکتی و باستا به زودی مصدومیتشون تموم میشه اما باستوس و بیلیا حالا حالاها مصدوم خواهند بود!



والاس مدافع جدید لاتزیو به عنوان یکی از بهترین مدافع هفته پیش سری آ انتخاب شده. عملکردش واقعا عالی بود در بازی با امپولی!



اینزاگی در کنفرانس مطبوعاتیش حسابی برای کیتا سنگ تموم گذاشته و تا تونسته تعریفش داده! انگار سیمونه رضا داده که دستمزد کیتا رو هم بالا ببرن



پاتریک هم به مصدومان تیم اضافه شده اما انگار به بازی بعدی تیم میرسه، این وضعیت برای پارولو هم هست.



اینزاگی گفته از کاتالدی راضی هستم و او مهمترین نقش تیم رو بازی میکنه



اینزاگی گفته که خط حمله ما به طور حتم کیتا و ایموبیله خواهند بود



پراندلی که به مربیگری تیم والنسیا رسیده: ما با لوتیتو قول همکاری دادیم، دست مردانه دادیم، اما اوضاع اونطور پیش رفت که میدونید.



در نظرسنجی بین طرفداران لاتزیو 75 درصد از لاتزیاله ها از اینزاگی خواستن دست از سیستم 3-5-2 برداره! 62 درصد هواداران خواستن لاتزیو 4-3-3 بازی کنه



دی ناتاله اسطوره اودینزه: لاتزیو بازی دشواری با اودینه دارد. ایموبیله بهتر است به عنوان مهاجم دوم استفاده شود. کیتا باید خودش را به طرفداران لاتزیو استفاده کند. فیلیپه اندرسون در پست مناسبی بازی نمی کند. من هرگز نزدیک به رفتن به لاتزیو نبودم و آن حرف ها شایعات رسانه ها بود.

۹۵/۰۷/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۸)

۰۹ مهر ۹۵ ، ۱۸:۵۷ مهرداد لاتریاله
باید رائول میرلس رو بخریم
ممنون ادمین جان
۰۹ مهر ۹۵ ، ۲۱:۰۱ لنگیر لاتزیو
ای بابا هر کی میاد لاتزیو مصدوم میشه مگه باستوس هم سابقه مصدومیت داشته   شاید والاس بهتر از باستوس باشه
۱۰ مهر ۹۵ ، ۰۲:۱۴ میلاد لاتزیاله
با نظرت راجع به پارولو 100 درصد مخالفم
هافبک با تجربه ای مثل اون رو نمی تونی پیدا کنی الان یه نمونه دیگش رو برای لاتزیو با این حقوقها بخری!
کیتا و بیلیا هم امیدوارم زودتر تمدید کنند
۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۱:۱۰ محمد فراری
آقا من سوالی که دارم اینه لایتنر و لوییز آلبرتو رو گرفتیم ترشی در بیاریم ازشون ؟ خب نمیخوایم ازشون استفاده کنیم چرا آوردیمشون ؟ من لوییز آلبرتو رو نمیدونم اما چیزی ک هست فکر نمیکنم لایتنر اونقدرا بد باشه که حتی در بعضی از بازی ها روی نیمکتم نباشه . 
من در مورد لایتنر و تواناییش هیچ شکی ندارم که ستاره میتونه باشه ( هم دوستان طرفدار دورتموند در ایران به این قضیه اشاره کردن که این بازیکن خیلی خوبه و هم فیلمهایی که ازش دیدم عاااالی بودش ) . اینکه مورد تأیید کادر فنی قرار نمیگیره خیلی واسم سواله .
پول اضافی داشتیم که اینا رو خریدیم ؟؟؟؟
راول موریسون میدونم حاشیه داره اما وقتی هنوز برای ماست خب کار کنن روش که پدرسگ بیاد مثل آدم بازیکنمون باشه . بازیکنی که عجیب پتانسیل ستاره شدن داره چرا باید شرایط طوری شه که نخواد بازی کنه واسمون . مدیریتی معاونتی کوفتی زهرماری روش کار کنه حتی با پول بیشتر که دلش با تیم شه  خداییش ارزش داره واسمون بازی کنه 
من به نظرم لایتنر و موریسون اگه باشن ما اتصال به خط حمله امون فوق عالی میشه . نقطه ای که الان به نظرم ضعیفه ینی همون بازیساز و توپ پخش کن برای مهاجمین .

مورد دیگه ای که بود دوستان اگر از بازی امشب با اودینزه شبکه ای روی ماهواره های ترک عرب یا هاتبرد سراغ دارن که زنده نشون میده یا لینک سایتی که زنده پخش میکنه داشتن خیلی ممنون میشم که محبت کنن و اینجا بگن .
۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۲:۳۶ لنگیر لاتزیو
لاتزیو اودینزه امشب ۲۲:۱۵ زنده از شبکه سی بی سی اسپورت اچ دی با کیفیت فوق بالا   در ماهواره اذر اسپیس ۴۶ درجه با سیگنال بالا در ایران بین ترکست و یاه ست
۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۳:۳۶ محمد فراری
لنگیر جان این شبکه ای که گفتی روی ماهواره ی ترک نیست ؟؟؟
۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۴:۰۳ لنگیر لاتزیو
ماهواره ترک را اگه مرکز هست سه سانت ببر سمت شرق میشه اذر بایجان
۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۷:۰۸ محمد فراری
ممنون از محبتت رفیق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی