Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر : ترکیب احتمالی لاتزیو مقابل کیه وو

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹ ب.ظ

+ ترکیب احتمالی بازی فردا

مارکتی درون دروازه خواهد بود، وارگیچ و استراکوشا دروازبانان ذخیره هستند.


در دفاع راست، باستا بازی خواهد کرد و پاتریک نیمکت نشین است

در دفاع چپ اینزاگی رادوی تازه از مصدومیت برگشته رو بازی میده و لوکاکو که ستاره دو بازی اول لاتزیو بوده نیمکت نشین خواهد بود.

در دفاع وسط با رفع مصدومیت باستوس، او و دی فری زوج دفاعی قدرتمند لاتزیو رو تشکیل میدن که یکی از بهترین های سری آ هستند. والاس و هوئدت دفاع های ذخیره هستند.


در خط میانی لوکاس بیلیا، مارکو پارولو و لولیچ بازیکنان اصلی هستند و ذخیره های جوان اون ها دنیلو کاتالدی و میلینکویچ سویچ و مورگیا خواهند بود. لایتنر به دلیل عملکرد ضعیف در تمرینات از لیست این بازی خط خورده.


اما در وینگر ها حضور ثابت فیلیپه اندرسون به نظر قطعی میرسه و در سمت چپ اینطور به نظر میرسه که اینزاگی کیشنا رو به طور فیکس بازی بده و کیتا بازی رو به عنوان بازیکن ذخیره شروع کنه، ضمن اینکه ذخیره اندرسون هم احتمالا لومباردی خواهد بود و لوئیز آلبرتو که اینزاگی گفته هنوز شرایط فیزیکی حضور در میادین رو نداره برای این بازی تیم رو همراهی نخواهد کرد.


و در خط حمله چیرو ایموبیله قبراق و سرحال میره که یک روز درخشان رو داشته باشه. جورجویچ هم اگر مصدوم نشه روی نیمکت خواهد بود!


+ یک خبر اینکه پریماورای لاتزیو 5 بر 4 پروچا رو شکست داده. نکته جالب اینکه روسی مهاجم جوون لاتزیو 4 گل به ثمر رسوند!


++ خبر دوم از معارفه بازیکنان جدید لاتزیو در دیروز:

لایتنر: درباره اومدن به لاتزیو با کلوزه صحبت نکردم، با یورگن کلوپ رابطه نزدیکی ندارم اما میتونم روی اون حساب کنم. بازیکن محبوب من اینیستا، ژاوی و زیدان هستند و تلاش می کنم مثل آنان باشم. من قرار نیست بیلیای دوم باشم فقط مسئولیتی که مربی از من میخواهد رو در زمین پیاده می کنم.


لوئیز آلبرتو: من از نظر فیزیکی رو به پیشرفتم اما هنوز با هم تیمی های تمرین نکرده ام. شرایط مناسبی برای لیگ ندارم اما تمام تلاشم رو میکنم که زودتر برسم. من در تمام پست های تهاجمی بازی می کنم اما خودم پشت مهاجم مرکزی رو ترجیح میدم. هیچ فشاری برای من ایجاد مشکل نمی کنه که با کاندروا مقایسه بشم چرا که در لاکرونیا هم من رو با خوان کارلوس والرون مقایسه می کردند. بزرگترین مشکل من در لیورپول سنم بود، با اون سن در یک لیگ قوی مثل لیگ برتر نیاز به تجربه بیشتری داشتم. از بازیکنان لاتزیو قبلا در مقابل ایموبیله زمانی که در سویا بود بازی کرده بودم. الگوی من اینیستا است.


وارگیچ: مارکتی یک الگوی حرفه ایست. او در هر وعده تمرینی با 101% توان حاضر می شود در رختکن به عنوان یک لیدر با بازیکنان حرف می زنه و روحیه تیم رو بالا میره. در دروازبانی الگوی اول من استپ پلتیکوسا دروازبان کروات و بعد از اون پیتر چک و بوفون هستند. 


والاس: بسیار خوشحالم که به تیم بزرگی مثل لاتزیو اومدم، من به شماره 13 که شماره مقدسی در لاتزیو است مسئولم و تمام تلاشم رو می کنم. البته من در کروزیرو، براگا و موناکو هم همین شماره رو میپوشیدم. الگوی من نستا و تیاگو سیلوا هستند. 


باستوس: از استقبال هواداران متشکرم، لاتزیو یک باشگاه تاپ است و نیاز به یک رهبر تدافعی دارد؛ برای همین من اینجا هستم. 

۹۵/۰۶/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۱)

۲۰ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۰۴ لنگیر لاتزیو
رادوی کثیف چیه لوکاکو را بازی نمید ه اینزاگی ترسو  مافیا را بازی داده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی