Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


کنفرانس خبری خرید های جدید باشگاه (به جز ایموبیله و لوکاکو که قبلا کنفرانس خبریشون برگزار شده بود)




این کنفرانس در حال حاضر در حریانه و خبرش رو بعدا میذارم.


- کاپیتان سابق استفانو مائوری با سابقه 10 سال بازی در لاتزیو، به تیم ریسینک کلاب رم در دسته های پایین ایتالیا پیوست.


- راول علی رغم اینکه لاتزیو نمیخواستش در لاتزیو موندنی شد، هرچند لس فردیناند مدیر ورزشی کیو پی آر گفته که بهش علاقه داریم، اما علاقه اونها باید تا ژانویه صبر کنه! چرا که حداقل یک نیم فصل دیگه راول موریسون رو باید در لاتزیو تحمل کنیم.


- برونو جیوردانو مهاجم اسطوره ای لاتزیو و ایتالیا : ایموبیله چشمه هایی از بازی من رو داره، او در حال حاضر بهترین مهاجم ایتالیایی است.


- همسر مائورو زاراته به سرطان مبتلا شده. او مراحل درمانش رو طی می کنه. دعا می کنیم برای شفای تمام بیماران.


- آلوارو گونزالس موفق به پیدا کردن تیم نشد و حالا به لاتزیو برگشته، هرچند تیم به او نیاز نداره و اسمش رو توی لیست نذاشتن یعنی تا پایان نیم فصل یا باید خونه بشینه یا بره لیگ برزیل که احتمال دومیش بیشتره.


- و خب به موضوعی بپردازیم که اکثر دوستان علاقه مند به اطلاع یافتن از اون هستن: کیتا بالده دیائو


مهمترین خبر اینکه کیتا به تمرینات رفته و آنجلو پروتزی او و سیمونه اینزاگی رو آشتی داده و همدیگه رو بغل کردن و سیمونه اینزاگی اجازه داده که کیتا در تمرینات گروهی شرکت کنه.

امروز هم کیتا با تیم اصلی تمرین کرده و شاید حتی در بازی با کیه وو در ترکیب اصلی قرار بگیره.


اما درباره موندن یا رفتن کیتا نمیشه هیچ حرف قطعی زد، اول اینکه فوتبال ایتالیا گزارش داده که لاتزیو و کیتا ممکنه قرارداد موقتی امضا کنن که دستمزد کیتا تا ژانویه به 1.5 میلیون یورو افزایش پیدا کنه و بعد از اون در نیم فصل تیمی نامشخص که حدس زده میشه موناکو باشه با پرداخت 25 میلیون یورو بتونه کیتا رو بخره! حالا این خبر درسته یا غلط نمیشه اظهار نظر کرد چرا که منابع معتبر دیگه این خبر رو تایید نکردن، از طرفی به نظرم عقلانی نیست که بازیکنی که 2 سال دیگه قرارداد داره باهاش قرارداد موقت ببندن! چرا که اصلا این نوع قرارداد جایی وجود نداره و نمیشه در فدراسیون ثبتش کرد! 

البته لوتیتو در تابستون هم گفته بود زیر 30 میلیون یورو کیتا رو نمیفروشه، از طرفی مذاکرات برای تمدید قرارداد با بازیکن شروع شده و من فکر کنم لاتزیو پیشنهاد تمدید قرارداد با دستمزد 1.5 میلیون یورو در سال تا 2020 به کیتا پیشنهاد داده و احتمالا یک بند جدایی به ارزش 30 میلیون یورو هم در این قرارداد باشه.

اما چیزی که مشخصه هنوز هیچ چیزی تغییر نکرده، کیتا تا 2 سال دیگه با همون دستمزد قبلی با باشگاه قرارداد داره، و در حال حاضر طبق وظیفه ای که داره در تمرینات حاضر شده و سیمونه اینزاگی هم پذیرفته که بهش بازی بده.

۹۵/۰۶/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

مرسی که هستی مدیر
پاسخ:
مچکرم
خسته نباشی خدا قوت مدیر و زیارت قبول راستش خیلی خوب شد که کیتا برگشته حالا بیشتر امیدوار شدم
پاسخ:
مرسی
والا امروز اینزاگی مصاحبه کرده و گفته شاید کیتا فردا فیکس بازی کنه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی