Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر : بیسواچ رفت

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۹ ب.ظ

- امروز بیسواچ قراردادش رو با لاتزیو فسخ کرد تا به عنوان بازیکن آزاد بتونه به تیم آینده اش بره! اینم یک خرید درخشان دیگه از ایگلی تاره که بعد از یک نیم فصل تیم رو ترک کرد.


- دعوای باشگاه با کیتا هنوز ادامه داره، اول سیمونه اینزاگی مسئله رو روشن کرد، بعدش کیتا جواب داد، بعد از اون آنجلو پروتزی کفت نمیدونه کیتا چرا اینکارها رو میکنه و درک نمیکنه این حرکات رو، و امروز باشگاه یک بیانیه رسمی داده و گفته که رفتار کیتا غیر قابل پذیرشه و اگر فکر کرده با این کارها میتونه باشگاه رو تحت فشار بذاره و دستمزدش رو بالا ببره کور خونده!


- لاتزیو برای بازی امشب تعداد خیلی زیادی غایب داره: اتریت بریشا، باستوس، استفان رادو، سناد لولیچ، راول موریسون، فیلیپه اندرسون، کیتا بالده دیائو، 


- اسکای اسپورت عیب شدن راول موریسون رو بی ارتباط به نقل و انتقالات دونسته و  مدعی شده باز هم یک بی انضباطی عادی از طرف این بازیکن رخ داده. 


- در حالی که کفته میشد بالوتلی رو ساسولو و بولونیا میخوان ساسولو با قطعی کردن خرید ماتری این شایعات رو پایان داد و امروز دونادونی سرمربی بولونیا هم با رد این شایعات گفته اون ها سوپر ماریو رو نمیخوان! فقط ما موندیم و خودمون! بالو در یک قدمی لاتزیو است.


- در یک نظرسنجی بین لاتزیاله های پایتخت مشخص شده که اون ها معتقد هستند خرید بالو یک تصمیم درسته و اون میتونه تیم رو بالا ببره!


- فیلیپه اندرسون با قهرمانی در المپیک به رم باز خواهد گشت. باشگاه لاتزیو به طور رسمی به او تبریک گفت و او هم پاسخ داده که آماده بازگشت به خانه (لاتزیو) است.


+ دوستان تک تک نظراتتون رو میخونم و باهاتون همراه هستم اما به دلیل کمبود وقت فرصت پاسخگویی پیدا نکردم. به امید برد امشب

۹۵/۰۵/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی