Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


مصاحبه اینزاگی قبل از بازی با آتالانتا

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۱۳ ب.ظ

از دست ندید



سیمونه اینزاگی مصاحبه قبل از بازیش با آتالانتا نکات جدیدی رو اشاره کرده:


او درباره کیتا گفته: دیروز کیتا در تمرینات گفت که مشکل جسمانی دارم، و وقتی ما او رو به مرکز پزشکی فرستادیم تمام تست ها منفی بودن و مشخص شد اون هیچ مصدومیتی نداره. امروز صبح به او گفتم به تمرینات بیاد، او اومد و تمرینات رو شروع کرد ولی بعدش گفت من مشکل دارم و نمیخوام تیم رو در سفر به برگامو همراهی کنم. من حرفش رو پذیرفتم و بهش گفتم بره، من به کسی نیاز دارم که در زمان نیاز ما رو رها نکنه، کسی که روحیه برد داشته باشه و به پوشیدن لباس لاتزیو افتخار کنه. 

کیتا فراموش کرده که فصل پیش وقتی من اومدم 7 بازی او رو در ترکیب اصلی گذاشتم کاری که هیچ کسی دیگه برای او انجام نداده. حالا با کاری که او کرده من متحر شدم، در حال حاضر دست من خالیه کاندروا رفته و اندرسون در المپیکه، لولیچ مصدومه و من میخواستم از او استفاده کنم در هر حال من افکارم رو تغییر نمیدم، شاید جورجویچ در وینگر بازی کنه یا حتی شاید بازی رو با اویکونومیدیس یا لومباردی آغاز کنیم.

دیگه از کیتا حرف نمیزنم چرا که بیش از اونقدری که ارزش داره دارم بهش اهمیت دادم.

تیممون وضع خوبی داره، ما روی بازیکنانی تمرکز می کنیم که هر کاری برای لاتزیو میکنن و تمام توانشون رو به کار میگیرن. ما قصد داریم یک شروع قدرتمند داشته باشیم.

حریف قوی ای در پیش داریم، من ستایشگر مربی جدید اون ها گاسپرینی هستم.

هر مربی ای انتخابات خودش رو داره، بریشا در ترکیب نیست چرا که مصدومه اما اگر مصدوم هم نبود فرقی نمی کرد چرا که انتخاب اصلی من درون دروازه مارکتی خواهد بود و بریشا نیمکت نشین خواهد بود.

ماریو بالوتلی بازیکنیه که در سال های اخیر عملکرد خوبی نداشته، اما اگر خوب تمرین کنه میتونه به شرایط خوبش برگرده، مشکل اینجاست که اگر ماریو به لاتزیو بیاد آیا با افتخار در تمرینات حاضر میشه یا نه. اگر او به پوشیدن پیراهن لاتزیو افتخار کند از آمدنش خوشحال می شوم.

درباره بیلیا قبلا گفتم او کاپیتان ما، لیدر ما و نقطه کانونی تیم ماست هیچ جای بحثی درباره فروش او نداریم. به طور حتم او خواهد ماند

۹۵/۰۵/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۱۲)

۳۰ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۲۴ لنگیر لاتزیو
مقصر لوتیتوست کیتا را خواست اذیت کنه دستمزدش را نبرد بالا حالا کجاست رادوی کثیف مصدوم که دستمزد بالا میگیره همش مصدومه انگیزه  کیتا رفته
چرا کیتا اینجوری میکنه البته بهش حق میدم دستمزدش پایینه ولی نباید تیم رو تو همچین موقعی تنها بذاره فردا بازیه مهمیه استارت فصل رو خوب باشیم تا آخرش خوبیم به امید برد فورترا لاتزیو
اگه دلش با تیم نیست زودتر خداحافظی کنه، الکی داره واسه تیم حاشیه درست می کنه
در ضمن اگه وینگر نداریم مجبور نیستیم حتما ۴-۲-۳-۱ بازی رو شروع کنیم 
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۵۷ مهرداد لاتزیاله
کیتا هم حاشیه هاش زیاد شده بی غیرت بی تعصب.
باید به موریسون بها بده.ممنون بابت پوشش اخبار
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۰۳ لنگیر لاتزیو
فردا باید راول را بازی بده ببینیم حرف فرگوسن درستع یا نع
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۱۳ مهرداد لاتزیاله
لنگیر شما همون ss ای؟
کیتا دلش با تیمه که داره نازمیکنه
نازمیکنه که مبلغ قراردادش بره بالا تا همینجا بمونه.
امسال حسی بهم میگه سال درخشش کیتا، سرگی میلینکوویچ و راول موریسونه، البته اگر تعصب بیجای ایتالیایی باعث نشه همه بازیها پارلو و کاتالدی ترجیح داده بشن، چون حضور این دوتا کنارهم واقعا سرعت هافبک ها رو پایین میاره.
به این جمع میتونیم لوکاکو، کیشنا و اندرسون رو هم اضافه کنیم، یه بازی این شش نفر اماده باشند طوفان به پامیکنیم.
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۰ محمد فراری
واقعا حرفهای اینزاگی مثل یه مربی بزرگ بود
 و کاملا منطقی و خوب گفت ـ کیتا اگه در حد کریستیانو رونالدو هم باشه ازین حرکتش بدم اومد و اگه عذرخواهی نکنه از اینزاگی همون بهتر نیاد ـ با تیم داغون ولی با غیرت بازی کنیم بهتر از بازیکنیه ک این حرکاتو میکنه ـ
قراردادش کمه اضافه نشده کاملا هم حق داره ولی این حرکاتش توهین به تیم بزرگی مثل لاتزیوئه لیاقت نداره  کلا بره یه تیم دیگه الکی حاشیه درست نکنه ـ
به نظرم با این حرفای اینزاگی و حرکت کیتا رفتنش و حداقل بازی نکردنش توی تیم حتمیه مگه اینکه بدجور عذر بخواد
اینزاگی روی تیم غیرت داره حرص خوردناش واسه تیمه و خیلی خوبه که با غیرت ترین ها رو بخواد بازی بده ـ
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۲ لنگیر لاتزیو
مهرداد نه کجا را میگی
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۹ مهرداد لاتزیاله
داداش تو تلگرام رو میگم
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۲۱ لنگیر لاتزیو
نه تلگرام ندارم
کیتا از بازیکنهاى لیگ ایران هم کمتر حقوق مىگیره. امیىوارم لوتیتو از تیم بره. لوتیتوواقعا یک دلال هست. داره کیتا رو نابود میکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی