Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


- خبر اول اینکه راول موریسون امروز در تمرینات حاضر نشده ، هرچند غیبت های مکرر راول به یک اتفاق عادی تبدیل شده اما این بار حدس زده میشه دلیلش انتقال به آستون ویلا است.


- من اجازه نمیدم هیچکس راستگویی من رو زیر سوال ببره، من مشکل زانو داره و در تمرینات آسیب دیدم، و برای تشدید نشدن آسیب زانوم خواستم روبروی آتالانتا ریسک نکنم. من تعجب می کنم چون خود او بازیکن بوده و حس من رو درک می کنه، من یک بازیکن حرفه ای هست و عاشق بازی کردن هستم، من میخوام به برکامو برم تا این رو ثابت کنم. من همیشه تمام توانم رو برای باشگاه گذاشتم و تا آخرین لحظه ای که در باشگاه هستم تمام توانم رو به کار میگیرم. اما اون ها به طریقی که خودشون میخوان رفتار میکنن تا من رو وادار به انجام خواسته هاشون کنن. باز هم میگم که مخالف این رفتارم. من از پوشیدن لباس لاتزیو افتخار می کنم و تمام توانم رو برای باشگاه و هواداران میذارم. ضمن اینکه من برای علاقه به یک شخص خاص یا یک پروژه برای لاتزیو بازی نمی کنم بلکه به عشق این پیراهن در زمین حاضر میشم.

۹۵/۰۵/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

۳۰ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۱ محمد فراری
نمیدونم حرکت کیتا ینی چی
اینزاگی چ دلیلی داره دروغ بگه ؟
ولی بدتر از همه ی اینها غیب شدن موریسونه ـ واقعا توف به روحش اگه بخواد اینجوری بره ـ خداایییش ما چرا انقد بد شانسیم
اگر ریگی به کفش راول باشه باید گفت یه انگلیسی حروم لقمه ی بی لیاقته.
مربی بزرگ نباشه تیم بهتر از این نمیشه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی