Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


لاتزیو پیشنهاد رسمی به بنفیکا داد

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۳۲ ب.ظ

خبر رسیده که لاتزیو پیشنهاد رسمی و 7 میلیون یورویی برای ژاردل به بنفیکا داده. که یک بند پاداش 1.5 میلیون یورویی هم داره!

درسته که ژاردل بهترین مدافع بنفیکا است و یکی از ارکان این تیم در رسیدن به فینال یورو لیگ و یکی از سه مدافع برتر لیگ پرتغاله؛ اما یادتون نره که 30 سالشه و دادن 7 میلیون یورو برای بازیکنی 30 ساله که دیگه سال های آخر بازیش رو سپری میکنه یک حماقت محضه. میدونیم که بازیکن های برزیلی خیلی زود بازیشون تموم میشه ... 


+ خبر رسیده که مائوری قراره با لوتیتو ملاقات کنه و لوتیتو میخواد بهش یه پست پیشنهاد کنه، عده ای گفتن میخواد بهش دستیاری تیم پریماورا رو بده و عده ای دیگه گفتن که شاید دستیار ایگلی تاره بشه تا به زودی جانشین او بشه! باید ببینیم خروجی جلسه چه خواهد بود و آیا مائوری که اصرار داره یکسال دیگه بازی کنه راضی میشه که فوتبال رو کنار بذاره یا نه!

۹۵/۰۴/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۷:۵۹ لنگیر لاتزیو
لوتیتوی خسیس ۷ میلیون بده پیر نفهم یه جووون بخر
پاسخ:
رودریگو چایو خوبه که نمیفهمم چرا نمیره سراغش!

منم تعجب کردم لوتیتو داره 7 میلیون خرج میکنه
اگه ژاردل رو بخرن دیگه سراغ روریگو چایو نمیرن؟
پاسخ:
آری دیگه، احتمالا فقط یک دفاع بگیریم چون دی فری، هوئدت و مائوریسیو موندنی هستند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی