Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


ارادتمند همه دوستان

دو روز اخیر به شدت گرفتار بودم، از طرفی اتفاق خاصی هم نیوفتاده جز تعدادی شایعات که مرورشون می کنیم:


اول از سرمربی شروع کنم که خیلی پیگیر خبرش هستید، کالوری فردا به ایتالیا برمیگرده حالا چه بیلسا امضا کنه یا نکنه! اینا در حالیه که هنوز با بیلسا به تفاهم نرسیده. شایعاتی هست که بیلسا بخشی از دستمزدش رو به دلار و به صورت نقد میخواسته! نمیدونم چقدر این کارهای عجیب بیلسا به روحیه اش بستگی داره و چقدر میتونه بهانه جویی داره.  (جایی خوندم که دلیل این کارش اینه که آرژانتین قوانین مالیاتی ضعیفی داره و بیلسا اگر دستمزدش رو توی ایتالیا بگیره باید بیشترش رو بده به اداره مالیات اما اگر لاتزیو موفق به خروج پولش از ایتالیا بشه و اون رو توی آرژانتین به بیلسا بده او باید پول کمی برای مالیات بده! انگار سود چند صد هزار یورویی براش داره!)

اینکه بلیط برگشتش جمعه بوده؛ انداخته شنبه، بعد انداخته صبح یکشنبه و بعدش عصر یکشنبه یعنی مذاکرات خوب پیش رفته، ولی انگار لاتزیو فقط تا عصر یکشنبه به بیلسا فرصت داده.


گفته میشه ایجنت کیتا با رئال مادرید به توافق رسیده، اما رئال هنوز برای مذاکره با لوتیتو قدم جلو نذاشته. البته بعید به نظر میرسه که لوتیتو ستاره لاتزیو رو بفروشه. 


شایغه دیگه اینکه بارسلونا به دنبال لوکاس بیلیا است و مسی از مسئولین بارسا خواسته این بازیکن رو به ترکیب بارسا اضافه کنند. (جالبه که کیتا بارسایی و بیلیا رئالی هستن!) این دو شایعه بالا غیر رسمی هستند


فیلیپه اندرسون با ایجنت معروف فوتبال، کیا جورابچیان قرارداد امضا کرده، البته جورابچیان ایجنت اندرسون نشده بلکه به نظر میرسه مربوط به حق تصویر، بازاریابی و امور تبلیغاتی باشه! به هر جال با جورابچیان باید شاهد معروفتر شدن اندرسون باشیم. این خبر کاملا رسمی است.


گفته شده کونته اعتقاد ویژه ای به کاندروا داره و به مسئولین چلسی گفته حتما این بازیکن رو میخواد، به همین دلیل اون ها پیشنهاد 25 میلیون یورویی که مبلغ مورد نظر لوتیتو هست رو برای کاندروا دادن.  اینم یه شایعه غیر رسمیه


کاندروا مصدوم شده و اختمالا دیدار بعدی ایتالیا رو از دست داده. این خبر هم که رسمیه


خبر بعدی این بوده که بیلسا قصد داره ایسلا رو به لاتزیو بیاره که اینم یک شایعه غیر رسمی است.


ایحنت میلینکویچ گفته که موکلش قصد داره در لاتزیو بمونه و به ناپولی فکر هم نمیکنه. اینم که پیرو یک شایعه بود که قبلا منتشر کرده بودم.


ایجنت والاس هافبک برزیلی که گفته بودم مدنظر لاتزیو است برای جایگزینی بیلیا؛ تایید کرده که پیشنهادهایی از رم و لاتزیو داره! نمیدونم چقدر بلوف زده و چقدر واقعیتیه!


ادی رخا : تنها آرزوم اینه که یکبار دیگه سرمربی لاتزیوی محبوبم بشم و بعد از مربیگری خداحافظی خواهم کرد!


شایعه شده یووه هم به جمع متقاضیات بیلیا اضافه شده، بازیکنی که لوتیتو برای او هم 25 میلیون یورو طلب کرده. اینم یه شایعه غیر رسمی است.


لاتزیو - آدریانو به گره خورده به دلیل درخواست های بارسلونا! انگار بارسا پول میخواد بابت آدریانو و لاتزیو هم حاضر نیست بده! اینم خبر رسمیه.


لاتزیو مهاجم شالروا با نام اندونگالا رو مد نظر قرار داده البته هیچ منبع رسمی این خبر رو تایید نکرده.


این ها خلاصه خبر ها در این چند روز بودن. فردا روز مهمیه، شاید تا عصر خبر لاتزیویی شدن بیلسا رو اعلام کردم.

۹۵/۰۳/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

دمت کرم مرسی
پاسخ:
مخلصیم
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۰۳:۵۶ لنگیر لاتزیو
نمیدونم چطور لوتیتوی خسیس و بیلسا ی یک دنده باهم میخوان کار کنن سخته
پاسخ:
بیلسا یه عادتی داره وسط کار ببینه اوضاع طبق میلش نیست میذاره میره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی