Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


آخرین تحولات سرمربی

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸ ق.ظ

آپدیت جدید:

این شخص که عکسش رو گذاشتم طرفدار تیم ملی سوئده! لحظاتی پیش در تولوز فرانسه، لوتیتو رو توی خیابون دیده و باهاش کمی حرف زده و عکس گرفته، این شخص میگه که لوتیتو به او گفته کارشون با بیلسا تمام شده و اون سرمربی لاتزیو است! این شخص غکسش با لوتیتو و این مطلب رو توی توئیترش گذاشته و بسیار سر و صدا به پا کرده. در این قحطی اخبار و ماموریت سری دار و دسته لوتیتو، این تنها منبعی است که از سخنی از شخص لوتیتو درین باره بوده. فردا با ادامه ماجرای بیلسا در خدمتتون خواهم بود!

تکرار می کنیم : لوتیتو به یک هوادار گفته بیلسا سرمربی لاتزیو شده است.



آپدیت نهایی ساعت 21 :

از آرژانتین خبر رسیده که بیلسا حاضر نشده قرارداد رو امضا کنه، هیچ مشکلی بین لاتزیو و بیلسا نیست فقط او وقت خواسته تا تمام بازی های فصل پیش لاتزیو رو ببینه و پتانسیل تیم رو ارزیابی کنه، در صورتی که قدرت تیم با اهدافش سازگار باشه قرارداد رو امضا می کنه

تکرار می کنم : بیلسا قرارداد رو امضا نکرده و به نظر میرسه کالوری دست خالی به ایتالیا برگرده! یک شوک بزرگ به لوتیتو


آپدیت می شود:


ساعت 11 :  ایگلی تاره تایید کرد که فاصله لاتزیو با بیلسا فقط یک امضا است، توافقات انجام شده و امضا به زودی. 


اینکه چرا لاتزیو به جای استفاده از فکس برای امضای قرارداد مامور به آرژانتین فرستاده به خاطر سیاست لوتیتو بوده، یک کار حسابگرانه و بی نظیر از لوتیتو که واقعا تحلیلگران رو انگشت به دهان فرستاده، لوتیتو خواسته به بیلسا بگه که چقدر برای باشگاه اهمیت داره و چقدر اون ها خواهان بستن یک قرارداد بلند مدت با ال لوکو هستند.


گفته میشه امضای قرارداد توسط بیلسا امروز انجام میشه، و جمعه کالوری معاون باشگاه به ایتالیا برخواهد گشت، اما اینکه آیا بیلسا هم با او خواهد آمد یا خیر هنوز مشخص نیست.


تاکید می کنیم ایگلی تاره تایید کرده که لاتزیو-بیلسا به توافق رسیده اند و فقط امضای بیلسا مانده، اما این بدین معناست که هنوز هیچ اتفاقی نیوفتاده! 

+ با اینکه کاملا بی ربطه اما یک شایعه خنده دار هم که منتشر شده رو بگم تا قبل از اینکه شما بگید بگم، روزنامه های اسپانیا یک خبر زدن که لاتزیو به سویا پیغام داده که حاضره در قبال ایموبیله، کیتا بعلاوه 7 میلیون رو به سویا بده! اینقدر شایعه بودنش تابلوئه که من چیزی نمیگم.


++ هیچ خبری از مربی نیست، اما در طرف مقابل مشخص شده که گوئرری قراره به تراپانی فروخته بشه، و آدریانو هم انگار با لاتزیو به توافق نرسیده!


+++ جالا وسط این گیر و دار جراردو مارتینو سرمربی آرژانتین هم اظهار فضل کرده و گفته لوکاس بیلیا باید در باشگاه های بزرگ بازی کنه چون تواناییش رو داره! این رو دیگه کم داشتیم

روی خط باشید


ُساعت 18

- نماینده باشگاه با بیلسا دیداری داشته، اما خروجی این دیدار هنوز مشخص نشده، تمام منابع خبری سکوت کردند.


- فردا نماینده باشگاه به ایتالیا برخواهد گشت، اما آیا دست خالی یا دست پر؟

۹۵/۰۳/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۴)

۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۹ لنگیر لاتزیو
کاش امروز امضابشه
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۶ لنگیر لاتزیو
چرا همه راحت سریع مربی میگیرن ما چندماه دنبال مربی هستیم
پاسخ:
امضا نشد آقا، امضا نشد
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۳۶ لنگیر لاتزیو
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** تو انتخابهای لوتیتو پراندلی را بیار تا نرفته 
پاسخ:
هنوز بیلسا منتفی نشده، الکی نیست که بهش میگن دیوونه! خواسته بازی های لاتزیو رو ببینه تا معلوم بشه دوست داره مربی این بازیکن ها بشه یا نه!

بعید میدونم پراندلی دیگه راضی بشه، رسما لوتیتو حیثیتش رو نابود کرد!
بی خیال پراندلی,الکی از خودش حرف دراورده,با لوتیتو به توافق مالی نرسیدن بعد میگه با هم دست دادیم,فک کنم لوتیتو باهاش خداحافظی کرده این اینجوری برداشت کرده :-)
پاسخ:
نه واقعا به توافق رسیده باهاش، اما گزینه اولش نبوده، گزینه اول لوتیتو بیلسا بوده، دوم سمپائولی و سوم پراندلی! فقط خواسته برای اینکه نپره باهاش قول و قرار گذاشته!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی