Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


- ایگلی تاره به اسپانیا رفته تا با سمپائولی گفتگو کنه و پیشنهادات جدیدتری به او بده. گفته میشه که فنرباغچه هم با پیشنهادی به ارزش 2.6 میلیون یورو خواستار سمپائولی شده و اتفاقا از همه گزینه ها بیشتر به این مربی نزدیکه


- ماسیمو اودو : من اگر رئیس لاتزیو بودم روی سیمونه اینزاگی سرمایه گذاری می کردم


- بن عرفا تصمیم خواهد گرفت: 18 باشگاه بزرگ از سراسر اروپا پیشنهاد داده اند. یکی از آن ها لاتزیو بوده. اما من فقط بین 3 گزینه مردد هستیم! (مسلمه که لاتزیو جزو اون 3 گزینه نیست)


- مائوری با مشخص شدن نتیجه نهایی دادگاه و اثبات بی گناهی اش، قراردادش را با لاتزیو تمدید خواهد کرد. مائوری 300 بار برای لاتزیو بازی کرده و یک فصل دیگر فرصت دارد که پیراهن بیانکوچلستی را بر تن کند.


- قرارداد ادسون برافهاید به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، به زودی با این بازیکن تسویه حساب می شود. مقصد احتمالی او لیگ هلند معرفی شده.


- برخلاف تصورها مشخص شده که لاتزیو در ماه فوریه به عبدلای کونکو پیشنهاد تمدید قرارداد داده اما این بازیکن آن را رد کرده و درخواست دستمزد بالاتری داشته. با توجه به بودن باستا و پاتریک و مذاکره احتمالی با آدریانو، کونکو به درهای خروجی باشگاه نزدیک شده است.


- پارولو : مشکل ما از زمانی شروع شد که از چمپیونز لیگ جذف شدیم. این باعث شد که کار گروهی رو فراموش کنیم و هر کس به دنبال سود شخصی اش باشد.


- ونتورا بیش از هر زمان دیگر نزدیک به صندلی مربیگری آتزوری. این انتخاب را لوتیتو انجام می دهد! (گفته بودم که تاوکیو گوشش دست لوتیتو است و هر تصمیمی بخواد بگیره باید توسط لوتیتو تایید بشه، الان هم لوتیتو با ونتورا جلسه گذاشته برای تیم ملی)


- با رفتن احتمالی ونتورا از تورینو، سینیشا میهایلویچ گزینه اصلی هدایت تورینی ها خواهد بود.


- بوفون همیشه رابطه عاشقانه ای با لاتزیاله ها داشته، این رابطه در ایتالیا بر کسی پوشیده نیست. او جدیدا گفته که لاتزیو فصل پیش از ابتدا بد بود اما من مطمئنم که اون ها فصل آینده تیم قوی تری خواهند بود.


- اگر سمپائولی پرید، لاتزیو به سمت پراندلی و سپس گاسپرینی خواهد رفت. آیا اعتماد به سیمو بهتر از گاسپرینی نیست؟


- کلوزه پیشنهاد آینتراخت فرانکفورت را رد کرده است. مقصد هنوز نامعلوم


- آینده نامعلوم ماتری. فعلا قصد استراحت دارم، پس از آن باید ببینیم چه کسی سرمربی میلان می شود، شاید میلان، شاید لاتزیو و شاید تیمی دیگر!


- دلیو روسی : مشکل به وجود آمده بین لاتزیاله ها و باشگاه فقط و فقط با فروش باشگاه توسط لوتیتو برطرف خواهد شد.


- ایجنت کاتالدی : دعوت به تیم ملی برای دنیلو اتفاقی است که میوفتاد. درباره آینده : او فقط و فقط به لاتزیو فکر می کند و دوست ندارد در تیمی دیگر بازی کند.


- 11 بازیکن افت کرده این فصل سری آ توسط اسکای اسپورت : لاتزیو 2 نماینده دارد : فیلیپه اندرسون و هوئدت (ژکو، کوندوگبیا، بالوتلی و دیگران هم هستند)



۹۵/۰۲/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۱)

کاتالدی واقعا خوبه باید حفظش کنن اگه خوب پیشرفت کنه میتونه یه بازیکن در حد مارکیزیو بشه 
پاسخ:
کاتالدی ناموس لاتزیو است. از 6 سالگی توی تیم بوده و طرفدارها میخوان از همین الان کاپیتان تیم بشه. خودشم لاتزیاله 6 آتیشه است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی