Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


جنجال بین کفتارها

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۰۵ ب.ظ

برد ناحق و سراسر خوش شانسی که کفتارها مقابل ما آوردن براشون خوش یمن نبود، بعد از اون نتونستن هیچ پیروزی رو کسب کنن

الان هم خبر رسیده که دیروز مربی و کاپیتانشون دعواشون شده، اول فحاشی کردن به هم،الفاظی مثل خفه شو و ... ، بعد از اون از خجالت هم در اومدن و درگیری فیزیکی و زد و خورد هم داشتن! 

نظر شما درباره این خبر چیه؟

۹۵/۰۱/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

خب وقتی یه نفر از باشگاهش بزرگتر میشه همینه دیگه,ریوما تنها افتخارش اینه که قوطی فقط اونجا بازی کرده,به نظر من باشگاه اخراج اسپالتی رو به کنار گذاشتن تنها افتخارش ترجیح میده
پاسخ:
من که به شخصه منتظر بودم توی دربی کفتار پیر به زمین بیاد، چون وقتی هستش تیمشون انگار 10 نفره است چون دوندگی نداره

درباره بزرگتر شدن بازیکن از باشگاه هم کاملا بات موافقم، اصلا 1000 درصد بات موافقم. کفتارها هیچ افتخاری جز این ندارن!


اما در مجموع فکر نکنم اسپا رو اخراج کنن، چون مدیرهای جدیدشون این آمریکایی ها قبلا با مجکوم کردن کورواسود نشون دادن هیچ علاقه ای به باشگاه ندارن و هدفشون فقط سودآوری مالی ه، پس به نظر من قرارداد کفتار پیر رو تمدید نمیکنن و مربی رو نگه میدارن، طرفدارهاشون هم کمی سر و صدا می کنن و بعدش همه چیز خاموش میشه انگار اتفاقی نیوفتاده
این هفته رم با اتالانتا بازی داشت در حالی که کفتارا 3-2 عقب بودن توتی اومد زمین اخرین دقیقه ها گل مساوی رو زد 3-3 تموم شد. بعد از بازی اسپالتی گفته بود این گل توتی هیچ چیزو تغییر نمیده و اون هنوز نیمکت نشین خواهد موند. خب به کاپیتان هم بر میخوره حسابی از خجالتش در میاد. در کل تو این قضیه باید اسپالتی کوتاه بیاد چون هرچی باشه توتی اسطوره کفتاراس....         FORZA LAZIO
پاسخ:
وای به حال تیمی که اسطوره اش توتی باشه! :))))))

من که آرزو دارم هر بازی توی زمین باشه چون به شدت ضعیفه و دویدنش به شدت پایینه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی