Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


سه خبر : از چهار نفر

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۵۹ ق.ظ

- گفته میشه که اینتر قصد داره در ازای کاندروا، یووتیچ بعلاوه مبلغی رو به لاتزیو بده، لوتیتو 35 میلیون در نظر داره که با اومدن یوتیچ شاید به 15 میلیون هم راضی شه (به نظر من که تجارت خوبیه، کاندروا در ازای یووتیچ بعلاوه 15 میلیون)


- توتومرکاتو خبر داده که مذاکرات اولیه بین لوتیتو و سینیشا انجام شده و این دو به توافقات اولیه رسیدند. سینیشا 6 فصل بازیکن لاتزیو بوده و بارها بازوبند کاپیتانی عقاب ها رو هم به بازو بسته. (لحن خبر طوری بود که انگار توافق نهایی شده)


- لوتیتو قصد داره 11 میلیون از مبلغی که از فروش کاندروا حاصل میشه رو برای ایموبیله خرج کنه. ایموبیله 26 سالشه و این روزها وضع خوبی در خط حمله تورینو داره. همچنین لوتیتو نمیخواد بیشتر از 8 میلیون برای تونلی بده، این در حالیه که رئیس امپولی گفته که اون ها پیشنهاد 11 میلیونی رم رو رد کردن و مبلغی حدود 15 میلیون برای تونلی میخوان. 

۹۵/۰۱/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۱)

به نظرم باید پولامونو نگه داریم واسه خرید مدافع و دروازه بان ، هزینه کردن واسه یووتیچ و ایموبیله اشتباس. همین الان اگه کاندروا و کلوزه هم برن از تیم واسه فصل بعد یه مثلث اتیشی داریم . اندرسون-کیتا-کیشنا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی