Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر : لوتیتو در پی راه اندازی هایپرمارکت لاتزیو!

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۱۹ ب.ظ

- ایل مسنجرو که روزنامه چاپ رم هست و به جو باشگاه آکاهه، نوشته که لوتیتو قصد داره این تابستون از لاتزیو یک هایپر مارکت راه بندازه و بازیکنانی که خواهد فروخت : اتریت بریشا، سانتیاگو جنتیلتی، ادی اونازی، مارکو پارولو هستن که در نظر داره اینا رو چیزی حدود 30 تا بفروشه، بعلاوه کاندروا رو هم حدود 35 میلیون براش در نظر گرفته، و سرجمع طبق محاسباتش باید بین 70 تا 80 میلیون یورو بازیکن بفروشه تا جیبش پر بشه!


- در حالی که مذاکرات بین ایحنت بیلیا و لوتیتو برای تمدید قرارداد در جریانه، حالا خبر میرسه که لوتیتو قصد داره بیلیا رو در صورت عدم توافق برای تمدید قرارداد با مبلغ 25 میلیون یورو به اینتر بفروشه! قرارداد بیلیا تا 2018 اعتبار داره یعنی 2 فصل دیگه، اما لوتیتو قصد ریسک نداره و نمیخواد بذاره این پول همینطوری از کف اش بپره.


- ایل مسنجرو خبر زده که سیمونه اینزاگی شانسی برای نشستن روی نیمکت لاتزیو در فصل بعد نخواهد داشت، مگر اونکه بتونه تیم رو به ششم سری آ برسونه! این روزنامه چهار گزینه لاتزیو رو این افراد معرفی کرده: سینیشا میهایلویچ، مارچلو لیپی، وینچنزو مونتلا و اوزبیو دی فرانچسکو! (دو نفر آخری که اصلا ریومایی هستند و معلوم نیست چرا ایگلی تاره اینقدر علاقه داره تیم رو به وجود کفتارها آلوده کنه! )


- ایجنت فن پرسی در تلاشه تا این بازیکن رو به جمع هلندی های لاتزیو اضافه کنه، این اتفاق فقط در حالتی میوفته که میرو کلوزه از لاتزیو بره و فن پرسی هم دستمزدش رو کاهش بده


- خاویر زانتی برای بیلیا به دیدار لوتیتو خواهد رفت! (نمیدونم چقدر این خبر جدیه اما چندین روزنامه و سایت خبرش رو زدن که اینتر ظاهرا با 25 میلیون لوتیتو برای بیلیا موافقت کرده! یادمون نره بیلیا 30 سالش شده و مصدومیت هاش زیاد شدن، اما از طرفی هنوز ستون تیم حساب میشه)


- مدیر امپولی : باشگاه امپولی مکان مناسب برای رشد و بالندگی کاتالدی است، به او پیشنهاد می کنیم اینجا بیاد! 


- بروکی سرمربی جدید میلان : سیمونه اینزاگی؟ قصد دارم انتقام باخت در پریماورا را در بزرگسالان از او بگیرم!


- لاتزیو در کمین لوریس کاریوس. توتومارکاتو گزارش داده که لاتزیو این دروازبان با استعداد 23 ساله تیم ماینتس رو رصد می کنه. لاتزیو در حال حاضر 4 دروازبان داره : مارکتی، بریشا، گوئرری، وارگیچ. که آخری فصل بعد به ترکیب لاتزیو اضافه میشه. این سایت گفته تنها در صورتی کاریوس میاد که بریشا که ظاهرا فروشش قطعیه، مارکتی و گوئرری هم به تیم های دیگه قرض داده بشن.


- راول موریسون : زمان بازگشت فرا رسیده است. شاید کسانی بتوانند در خارج کشورشان بازی کنند اما من نمی توانم! (اینم واقعا حالم رو بهم میزنه!)


۹۵/۰۱/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۵)

فن پرسی پارسالم می خواست بیاد ولی خیلی پولکیه . فوتبال ترکیه رو ترجیح داد به ایتالیا واسه چندرغاز بیشتر...
امشب تیم دیگو هم که بارسلونا رو حذف کرد ... واقعا این دیگو شاهکاره امیدوارم یه روز برگرده به خونه خودش لاتزیو
پاسخ:
آره سیمئونه که یه دونه است. خودش هم گفته دوس داره به لاتزیو برگرده ...

راول موریسون خیلی بازیکن خوبیه اما با وجود کیتا بازی بش نمیرسه..کیتا عالیه.
ممنون بابت اخبار
پاسخ:
ممنون مهرداد جان، منم فقط از همه میشنوم موریسون خوبه، اما میتونی بم بگی آخرین بازی خوبش کی بوده؟ 
راول استعداد خوبی بود که با اشتباهات خودش تمام شد و رفت ... توی دنیای فوتبال ازین استعدادهایی که هرگز شکوفا نمیشن زیاده
اره منم موافقم موریسون خودشو خراب کرد تو لاتزیو هم هیچ تلاشی نکرد پیولی هم بهش بازی نداد دیگه وقت رفتنشه
پاسخ:
از روز اول تنها کاری که کرده مصاحبه و توویت و اینا بوده که موضوعشون درباره بازگشت به انگلیس بودن!
خب اگر نمیتونست ایتالیا زندگی کنه غلط کرد اومد
۲۶ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۱۱ لنگیر لاتزیو
حالم از شنیدن اسم سنیشا بهم بخوره همش اخبار مربی فصل بعده   سنیشا بی تاکتیک فوتبال کسل کننده و بی ثمر سنیشا مربی نیست بابا لوتیتو گاو  بزار اینزاگی بزار شاید نتیجه گرفت
پاسخ:
اتفاقا به نظر من نزدیکترین مربی به دیگو سیمئونه همون سینیشا است. استایل مربیگریشون کپ همدیگه است.

اما با تمام این تفاسیر من هم سیمونه اینزاگی رو ترجیح میدم و اگر من رئیس باشگاه باشم تا پایان فصل آینده نگه اش میذارم هر نتیجه ای بگیره. چون تجربه نشون داده تعویض مربی راه خروج از بحران نیست وگرنه پالرمو این فصل 8 بار مربیش رو تغییر داده ولی داره سقوط میکنه
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۵۶ لنگیر لاتزیو
الان دقیقه ۶۰ بازی ویاریال اسپارتا پراگ ویاریال ۴ گل زده تو زمین پراگ   ‌اقعا خاک بر سر پیولی تو المپیکو ۳ تااز شون خوردیم
پاسخ:
ویارئال توی زمین خودش به زور 2-1 پراگ رو برده بود. الان هم غافلگیر شدن و توی 5 دقیقه 3 گل خوردن، وگرنه بازی در اختیار اسپارتا بود. هرچند آخرشم 4-2 شد!

اسپارتاپراگ خیلی تیم خوب و شایسته ای بود، من گفتم ویارئال رو میزنن!

البته در نظر داشته باش که ویارئال با اختلاف 8 امتیاز نسبت به تیم پایین تر از خودش الان تیم چهارم اسپانیاست و فصل بعد صد در صد در چمپیونز لیگ حاضر خواهد بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی